You are currently viewing کنسول دستی ایسوس ROG Ally X با قیمت ۷۹۹ دلار رسما معرفی شد.

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X با قیمت ۷۹۹ دلار رسما معرفی شد.


پس از ماه ها شایعات و گزارش های مختلف در مورد نسل بعدی کنسول دستی ایسوس، این برند تایوانی بالاخره دست به کار شد و از Asus ROG Ally X در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 رونمایی کرد. کنسول دستی ایسوس ROG Ally X با قیمت 799 دلار در دسترس خواهد بود.

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X

در حالی که نسخه X جایگزین کاملی برای ROG Ally نیست، نسخه X چند پیشرفت را به همراه دارد که آن را به انتخاب قانع‌کننده‌تری برای کنسول دستی تبدیل می‌کند.

بزرگترین تغییر در قلب این محصول است. تراشه Z1 Extreme این همان نسل قبلی است، اما اکنون روی یک مادربرد جدید قرار دارد که از 2280 SSD کامل و درایوهای دو طرفه پشتیبانی می کند.

ایسوس همچنین حافظه داخلی را در مدل پایه دو برابر کرده و به SSD 1 ترابایتی رساند. رم DDR5-7500 نیز به 24 گیگابایت افزایش یافته است که 8 گیگابایت آن به پردازنده گرافیکی Z1 Extreme اختصاص دارد.

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X

علاوه بر این، کنسول دستی ایسوس ROG Ally X دارای باتری 80 واتی است که با توجه به گزارش های قبلیظرفیت آن 2 برابر بیشتر از باتری نسل گذشته است.

ایسوس مشکلات گرمای بیش از حد را با لوله های حرارتی بزرگتر و فن های کم صداتر حل کرده است. این توسعه همچنین بر بهره وری و حالت عملکرد اکنون با 17 وات کار می کند که نسبت به 15 وات قبلی افزایش یافته است. همچنین قدرت حالت بی صدا از 10 به 13 وات افزایش یافته است.

در مورد طراحی، ROG Ally X رنگ مشکی براق خود را حفظ کرده است، اما تغییراتی در طرح بندی دکمه ها به عنوان مثال، D-pad بهبود یافته است، جوی استیک ها برای دوام بهتر و عمر پنج میلیون چرخه (در مقایسه با دو میلیون چرخه Steam Deck) دوباره طراحی شده اند، و دکمه ماکرو در پشت اکنون کوچکتر شده است.

یکی از تغییرات قابل توجه حذف پورت XGM است که با پورت USB C دوم جایگزین شده است. یکی از این پورت ها سازگار با Thunderbolt است که به کاربران این امکان را می دهد پردازنده گرافیکی خارجی برای تجربه بهتر بازی به دستگاه متصل شوید.

صفحه نمایش این کنسول دقیقا مشابه ROG Ally اصلی است، یک پنل 7 اینچی 1080p با نرخ رفرش 120 هرتز.

قیمت کنسول دسترسی ایسوس ROG Ally X چقدر است؟

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 799 دلار در دسترس است.

نظر شما در مورد این کنسول دستی ایسوس چیست؟