You are currently viewing کسب درآمد از آپارات – وردپرس جدید

کسب درآمد از آپارات – وردپرس جدید


بارگذاری…

آپارات یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدیو در ایران است که روزانه میلیون ها کاربر از آن برای تماشای ویدیوهای مختلف استفاده می کنند. آپارات از سال 1388 شروع به کار کرد و از سال 1385 سیستم سود خود را نیز فعال کرد تا کاربران بتوانند از آن برای کسب درآمد استفاده کنند. برای این منظور در این مقاله شما را با آن آشنا می کنیم نحوه کسب درآمد از دوربین و راه های کسب درآمد از دوربین بیایید ملاقات کنیم با ما بمانید

کسب درآمد از سایت آپارات

آپارات پلتفرمی است که کاربران می توانند با ارسال ویدئو در آن کسب درآمد کنند. آپارات می تواند منبع درآمدی بسیار خوبی باشد زیرا این پلتفرم ماهانه بیش از 60 میلیون بازدیدکننده دارد و می توان آن را یکی از پربازدیدترین وب سایت های ایران دانست.

در آپارات سازنده محتوا بسته به فعالیتی که انجام می دهد می تواند درآمد کسب کند. در واقع تولید کننده محتوا شخصی است که انواع ویدیوها را ایجاد می کند و سپس آنها را در رسانه ها آپلود می کند تا سایر کاربران بتوانند آن ها را تماشا کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که ویدیوهای آپلود شده در آپارات باید انحصاری باشد یعنی توسط دیگران کپی نشود چرا که آپارات این دسته از ویدیوها را حذف می کند و حتی حساب کاربری آپلود کننده را برای همیشه حذف می کند. .

بیشتر بخوانید: سایت ریسپانسیو چیست؟ و چرا باید یک وب سایت ریسپانسیو طراحی کنیم؟

مراحل ثبت و فعال سازی حساب کاربری سودآور آپارات

برای اینکه بتوانید از آپارتمان درآمد کسب کنید، اولین قدم این است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. البته قبل از اینکه بتوانید به پنل درآمدزایی آپارات دسترسی پیدا کنید باید مدتی عضو آپارات بوده باشید و در آن فعال باشید. در مقاله بعدی شما را با نحوه ثبت نام در آپارات آشنا می کنیم:

ابتدا برای ایجاد حساب کاربری به صفحه کسب درآمد آپارات بروید. سپس بر روی گزینه “Earn from Cams” کلیک کنید. پس از آن صفحه ای باز می شود که در آن باید نوع فعالیت خود را مشخص کنید. شما باید به عنوان تولید کننده یا بازنشر محتوا ثبت نام کنید.

  • تهيه كننده: تولید کننده شخصی است که محتوای ویدیویی تولید کرده و آن را در دستگاه آپلود می کند.
  • بازنشر: بازنشر شخصی است که ویدیوها را ویرایش، ویرایش و در نهایت در دستگاه آپلود می کند.

پس از مشخص شدن نوع فعالیت، حساب شما توسط کارشناسان تایید شده و در صورت داشتن شرایط وارد پنل کسب درآمد می شوید.

شرایط کسب درآمد از آپارات

برای کسب درآمد در آپارات ابتدا باید شرایط کسب درآمد از آن را مطالعه کنید زیرا در صورت عدم احراز شرایط نمی توانید وارد سیستم درآمدزایی آپارات شوید.

– شرایط ورود به پنل کسب درآمد برای بازنشر مطالب:

  • حداقل 500000 ساعت از کانال در 3 ماه گذشته تماشا شده است
  • شما حداقل 3000 فالوور دارید
  • همه ویدیوهای شما بیش از 8 میلیون بازدید دارند
  • حداقل 20000 دقیقه محتوای ویدیویی آپلود کنید

– شرایط ورود به پنل کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا:

  • حداقل 10 ویدیو برای بررسی و ورود به پنل آپلود کنید
  • حداقل 200 فالوور
  • حداقل 3000 ساعت بازدید از کانال در سه ماه گذشته

راه های کسب درآمد از دوربین

برای اینکه بتوانید در آپارات کسب درآمد کنید، اولین قدم عضویت در شبکه است. برای این منظور کافی است وارد سایت آپارات شوید و یا با موبایل وارد اپلیکیشن آپارات شوید و ثبت نام کنید. فقط روی گزینه “ایجاد عضویت” کلیک کنید و سپس فرم داده شده را پر کرده و ارسال کنید.

مرحله دوم کسب شرایط لازم برای ورود به پنل کسب درآمد است. شما باید تعداد فالوورها، بازدیدها و آپلودها را بر اساس شرایطی که در بالا ذکر کردیم تنظیم کنید. زمانی که تمامی شرایط را به خوبی انجام دادید، سیستم درآمدزایی آپارات برای شما فعال می شود.

سپس با ایجاد و آپلود انواع ویدیوهای جذاب می توانید تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. فراموش نکنید که سعی کنید از کاورهای مناسب و جذاب تولید ویدیو استفاده کنید تا کاربر به تماشای ویدیوی شما ترغیب شود.

نحوه محاسبه درآمد تبلیغات در آپارات

آپارات در گذشته به ازای هر هزار بازدید 250 تا 700 تومان بین تولیدکنندگان محتوا توزیع می کرد. مطمئناً این مقدار نمی تواند تولیدکنندگان را خوشحال کند و آنها را با علاقه کار کند. برای همین آپارات از سرویس جدیدش زنگ زد دور در دقیقه از آن برای به اشتراک گذاشتن حقوق تبلیغات با تولید کنندگان استفاده می کند که بسیار بهتر و منصفانه تر از سایر روش های قدیمی است.

این سرویس ادعا می کند که بین 50 تا 70 درصد درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را بین تولید کننده ویدیو توزیع می کند. البته این درآمد جزو سود خالص آپارات است که هزینه هایی مانند بیمه، زیرساخت، مالیات و … از آن کسر می شود. همچنین کاربر برای دریافت درآمد باید حداقل 6 ثانیه ویدیو را تماشا کرده باشد.

سوالات متداول

حداقل تعداد فالوور و بازدید برای کسب درآمد از اپلیکیشن چقدر است؟

اگر تولید کننده محتوا هستید، ویدیوهای شما باید حداقل 200 فالوور و 3000 بازدید داشته باشند.

چگونه می توانم فالوورها و بازدیدهای ویدیوی خود را افزایش دهم؟

بهترین راه برای افزایش بازدید، استفاده از ویدیوهای پرطرفدار و پرطرفدار و توجه به کیفیت و پوشش است. همچنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید به ویدیوهای خود در آپارات لینک دهید.

چه نوع محتوایی برای کسب درآمد از طریق موبایل مناسب است؟

محتوای ویدیویی قطعا مناسب ترین نوع محتوا برای دوربین ها است.

خلاصه: چگونه از دوربین ها کسب درآمد کنیم؟

آپارات یکی از بزرگترین ارائه دهندگان ویدئو در ایران است که روزانه میلیون ها کاربر ویدئوهای مختلف آن را تماشا می کنند. آپارات همانند یوتیوب دارای سیستم درآمدزایی است و به کاربران این امکان را می دهد که در صورت داشتن یکسری شرایط وارد سامانه درآمدزایی شده و کسب درآمد کنند. در این مقاله شما را با درآمد دوربین آشنا کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.