You are currently viewing چگونه یک استایل مهمانی شیک داشته باشیم؟

چگونه یک استایل مهمانی شیک داشته باشیم؟


برای استایل شیک زنانه چه بپوشیم؟ شاید این سوال را از خود پرسیده باشید، به خصوص زمانی که به مهمانی دعوت شده اید و نمی دانید فضای مهمانی چگونه است و چگونه باید خودتان را معرفی کنید. خوب لباس پوشیدن و داشتن استایل شیک نکاتی دارد که می تواند به شما در تکمیل استایل و افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. در این مقاله چند نکته مهم برای استایل مهمانی را توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید

ویژگی های سبک مهمانی

داشتن یک استایل مهمانی شیک به عوامل مختلفی از جمله نوع مهمانی، محل برگزاری، فصل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد که بر اساس آن استایل خود را تعیین می کنید. برای داشتن یک استایل مهمانی شیک و مناسب، بهتر است ابتدا نوع مهمانی و محل برگزاری آن را در نظر بگیرید و سپس نکاتی را که در ادامه خواهیم گفت برای انتخاب استایل های مختلف رعایت کنید.

کفش مناسب

انتخاب کفش هایی که با استایل و محیط نصب شما مغایرت نداشته باشد نیز برای داشتن یک استایل شیک بسیار مهم است. با یک جفت کفش نمی توانید یک کت و شلوار مردانه رسمی و شیک بسازید کالج مردانه یک ست جیر درست کنید اما برای این کار باید از کفش های رسمی مردانه استفاده کنید.

زیرا بعد از مدل مو و آرایش کفش، دومین نقطه توجه در استایل و ظاهر به حساب می آید و باید در آن دقت زیادی داشته باشید تا تناسب استایل رسمی خود را حفظ کنید.

لباس مناسب

اولین قدم برای داشتن یک استایل شیک، انتخاب لباس مناسب است. بهتر است به نوع مهمانی و مکان آن توجه کنید و لباس خود را بر اساس شرایط انتخاب کنید. اگر مهمانی رسمی است، بهتر است روی رسمی و رسمی شرط بندی کنید. برای مهمانی‌های غیررسمی‌تر و دور هم‌نشینی‌ها، می‌توانید کمی راحت‌تر لباس بپوشید.

برای مثال برای استایل های رسمی مردانه در مجالس رسمی بهتر است کت و شلوار شیک را با کفش های آکسفورد و چلسی ست کنید و برای استایل های رسمی زنانه نیز می توانید پیراهن های رسمی را با آن ست کنید. کفشهای پاشنه بلند انتخاب کنید و بدرخشید.

توجه داشته باشید که اگر پیراهن شما یقه دارد و به یک مهمانی در هوای سرد دعوت شده اید که بخشی از آن ممکن است در فضای باز مانند باغ یا تراس برگزار شود، باید در نظر داشته باشید. کت زنانه در هوای سرد می توانید آن را روی لباس بپوشید و با پیراهن شما تداخل ندارد.

پیشنهاد می کنیم هنگام خرید لباس به تناسب لباس روی اندام خود توجه کنید و لباسی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد و بهترین ظاهر را برای شما ایجاد کند.

مدل دادن با لباس های طرح دار

شیک پوشی با لباس های طرح دار ریسکی است و نیاز به مهارت دارد. اگر اندام درشتی دارید باید مراقب باشید از طرح های کوچکی که به صورت عمودی اجرا می شوند به سبک شما استفاده کنید، زیرا طرح های بزرگ و خطوط افقی اندام شما را بزرگتر نشان می دهد.

همچنین باید رنگ های طرح و هماهنگی آن ها را با سایر اجزای سبک به خصوص اکسسوری ها ترکیب کنید و هماهنگی و تناسب را رعایت کنید. در برخی موارد بهتر است از یک تکه طرح دار در کنار نقش های تمیز استفاده کنید و نباید لباس های طرح دار مختلف را با هم مخلوط کنید.

مدل موی مناسب

شاید فکر کنید انتخاب مدل مو برای استایل رسمی و مهمانی چندان مهم نیست، اما واقعیت این است که مدل موی خود را باید بر اساس طرح لباس و یقه انتخاب کنید. این موضوع برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تنوع مدل یقه در لباس های زنانه بیشتر از لباس های مردانه است.

انتخاب یک مدل موی ساده، سبک شما را متعادل نگه می‌دارد، چه لباس‌های پر زرق و برق بپوشید و چه با جزئیات پیچیده. برعکس، لباس های ساده به شما این امکان را می دهد که از مدل موهای شلوغ تر و چشمگیرتری استفاده کنید.

تطبیق مدل مو با فضایی که در آن هستید نیز یک نکته کلیدی است. به عنوان مثال، شینیون گزینه خوبی برای مهمانی های رسمی است، در حالی که می توان از مدل موی ساده تر برای مجالس دوستانه استفاده کرد.

رنگ را هوشمندانه انتخاب کنید

رنگ لباس تاثیر بسیار مهمی در استایل نهایی شما دارد. انتخاب لباس مناسب امکان پذیر است اما رنگ آنها به گونه ای است که تمام سلیقه و دقت شما را در انتخاب لباس و نحوه ترکیب آنها با یکدیگر زیر سوال می برد. در انتخاب رنگ لباس مجلسی باید به رنگ پوست، شرایط مهمانی و تم مهمانی (در صورت وجود) توجه کنید.

رنگ های کرم، طوسی، مشکی و خنثی از جمله رنگ های مناسب برای اکثر مهمانی ها و فضاها هستند که می توانید به راحتی آن ها را در هر مجلسی بپوشید و از آن لذت ببرید.

در انتخاب رنگ کیف، کفش و سایر اکسسوری ها باید بسیار مراقب باشید تا هماهنگی بین آنها وجود داشته باشد و استایل شما را به هم نزند.

لوازم جانبی را فراموش نکنید

اکسسوری ها از جمله مهم ترین افزودنی های استایل هستند و به عبارتی به استایل شما جان و شخصیت می بخشند، به همین دلیل انتخاب و استفاده درست از اکسسوری ها در سبک های مختلف به خصوص استایل مهمانی اهمیت زیادی دارد. انتخاب یک ساعت شیک با استایل مناسب و کیف و کفش مناسب می تواند استایل شما را در کنار سایر اکسسوری ها مانند شال گردن، کلاه و جواهرات متحول کند.

مهم ترین نکته در انتخاب اکسسوری ها هماهنگی رنگ بین آنها و لباس شماست. به عنوان مثال، اگر تم رنگی لباس شما گرم است، بهتر است تم اکسسوری هایتان گرم یا مکمل باشد تا چشم بیننده دور نگاه شما حرکت کند و هماهنگی را احساس کند.

آخرین کلمه

یکی از مهم ترین نکات برای یک استایل شیک، اعتماد به نفس است. اگر سبکی را که تنظیم کرده‌اید دوست دارید و در آن احساس راحتی می‌کنید، این احساس به دیگران نیز منتقل می‌شود. پس سعی کنید در کنار حفظ سلیقه خود از نکات ذکر شده استفاده کنید و به شکلی شیک و اصولی استایلی را که دوست دارید بسازید.