You are currently viewing چگونه می توانم بازی های رایگان Steam را پیدا کنم؟  3 راه آسان برای انجام آن

چگونه می توانم بازی های رایگان Steam را پیدا کنم؟ 3 راه آسان برای انجام آن


Steam به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های بازی شناخته می‌شود، با کتابخانه عظیمی از عناوین پولی و رایگان. در حالی که بازی‌های باکیفیت و شناخته شده می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند، اما هنوز راه‌های قانونی متعددی برای دانلود بازی‌ها به سبک شما بدون پرداخت یک ریال وجود دارد. در این مقاله سعی کردیم با استفاده از 3 روش رایج به این فرآیند نگاه کنیم.

بازی های رایگان را با استفاده از دسته مورد نظر پیدا کنید

اولین و یکی از بهترین راه ها برای جستجوی بازی های رایگان در Steam استفاده از عنوانی به نام است این بازی رایگان است خوب، برای انجام این فرآیند، فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرورگر را در رایانه خود باز کنید.
  • به وب سایت رسمی بخار من دارم میروم
  • در پانل دسته سمت چپ این بازی رایگان است کلیک.
  • برای دیدن لیستی از بازی های رایگان Steam به پایین بروید.

همانطور که می بینید، دسته بندی های این بخش به شما این امکان را می دهد که نمایش بازی های رایگان را مطابق با نیاز خود پیکربندی کنید. این مرحله گزینه پیش فرض است محبوب تنظیم شده است، اما می توانید نمایش بازی ها را بر اساس جدیدترین (جدید و پرطرفدار) یا بیشترین امتیاز کاربر (بیشترین بازی) تغییر دهید.

از طرفی پنل سمت چپ به شما این امکان را می دهد که ویژگی های بازی ها مانند تک نفره یا چند نفره، استراتژی، اکشن، فوتبال و یا موارد مشابه را مشخص کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در بازی های استیم داشته باشید.

بازی های رایگان Steam را با استفاده از منوی جستجو پیدا کنید

یافتن بازی‌های رایگان Steam که توسط کاربرانشان رتبه‌بندی خوبی داشته باشند، بسیار آسان خواهد بود. برای انجام این فرآیند کافی است به وب سایت اصلی بروید بخار بروید و سپس روی نماد ذره بین در گوشه سمت راست کلیک کنید تا صفحه جستجو ظاهر شود.

در پنل سمت راست مربوط به گزینه باریک از نظر قیمتنوار لغزنده را به سمت چپ بکشید تا عنوان آن را تغییر دهید رایگان تغییر اکنون همه بازی های رایگان و آیتم های درون برنامه ای برای شما نمایش داده می شوند. برای اینکه بتوانید فقط بازی ها را در کنار پنل ببینید نمایش انواع انتخاب شده بروید و سپس گزینه مربوطه را تیک بزنید بازی ها فعال کردن

همچنین می توانید فیلترهای موجود دیگر را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. برای مثال، آن را بر اساس استراتژی یا اکشن بودن بازی مرتب کنید. شما حتی می توانید در بخش مرتب سازی بر اساس موارد نمایش داده شده را برای مطابقت با Steam Deck یا امتیازات کاربر پیکربندی کنید.

جدیدترین بازی های رایگان را در Steam بیابید

هنوز ترفندی برای جستجوی بازی های رایگان منتشر شده در استیم وجود دارد. برای انجام این فرآیند، به سادگی به وب سایت Steam بروید. در بالای صفحه، نشانگر را روی دستکار نگه دارید جدید و قابل توجه Paste و سپس از گزینه منوی زمینه آخرین انتشارات، تازه به بازار آمده ها انتخاب کنید.

صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس به بخش بروید بیشتر ببین روی گزینه انتشارات جدید محبوب روی موردی که با رنگ آبی مشخص شده کلیک کنید. در نهایت، نوار لغزنده در پانل سمت راست گزینه رایگان و مقداری تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنید. اکنون بازی های رایگان لیست شده جدید در Steam به شما نشان داده می شود.

نکات اضافی

حراج های Steam را فراموش نکنید: Steam 4 بار در سال تخفیف ها و حراج های بزرگی را برگزار می کند که برخی از بازی ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این حراج ها معمولاً دو هفته یکبار برای زمستان و تابستان و یک هفته برای بهار و پاییز برگزار می شود.

رویدادهای رایگان: در برخی موارد استیم قیمت بازی ها را کاهش می دهد و یا در برخی موارد آنها را رایگان و محدود به کاربران می کند.

دانلود بازی های رایگان از استیم

همانطور که خواندید، اکنون می توانید با استفاده از 3 روش ساده بازی های رایگان را در Steam مرور و دانلود کنید. هر کدام را بررسی کنید و سپس با توجه به محیط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برخی از این بازی ها با وجود اینکه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند، همچنان شامل خریدهای درون برنامه ای هستند. این بدان معناست که برای دسترسی سریع به برخی از ویژگی ها باید هزینه پرداخت کنید.