You are currently viewing چگونه خطای فیلد محتوا (خطای محتوای_عنصر) را در صفحه خود که پیدا نشد برطرف کنیم؟

چگونه خطای فیلد محتوا (خطای محتوای_عنصر) را در صفحه خود که پیدا نشد برطرف کنیم؟


بارگذاری…

یکی از بهترین صفحه سازها که می توانید از آن برای شخصی سازی هر قسمت از سایت به دلخواه خود استفاده کنید. صفحه ساز آلمنتور f. این افزونه با مجموعه عظیمی از عناصر و ویژگی ها ارائه می شود که می توانید از آنها برای طراحی استفاده کنید. با توجه به کیفیت عالی Elementor، این افزونه نیز مانند سایر افزونه ها با باگ های مختلفی همراه است. یکی از رایج ترین خطاها خطای the_content در المنتور است. اگر در حین کار با المنتور با این خطا مواجه شدید، نگران نباشید. چون قصد داریم به خواندن ادامه دهیم نحوه رفع خطای the_content در Elementor یا رفع خطای ناحیه محتوا در برگه خود در Elementor عزیزم بهت یاد بدم با ما بمان.

خطای The_content در المنتور

بطور کلی؛ the_content یک تابع وردپرس است که محتوای سایت شما را از پایگاه داده بازیابی می کند. به همین دلیل این ویژگی در المنتور مورد نیاز است.

در مقاله بعدی شما را با دلایل بروز خطای the_content در المنتور و نحوه رفع آن ها آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اتصال به کتابخانه Elementor انجام نشد راه های رفع مشکل عدم اتصال به کتابخانه در Elementor Pro

آموزش حل مشکل محتوا در المنتور

در مقاله بعدی شما را با روش هایی برای حل مشکل محتوایی که در قسمت شما در المنتور یافت نمی شود آشنا می کنیم. امیدوارم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

1- مشکل پیوند ثابت نحوه حل مشکل محتوا در المنتور

این امکان وجود دارد که ساختار پیوندهای ثابت شما مشکل داشته باشد و باید آنها را بازسازی کنید. برای حل این مشکل، چندین بار پیوندهای دائمی وردپرس خود را بازخوانی کنید، به احتمال زیاد با این کار خطا برطرف می شود.

2- تداخل با پلاگین های دیگر رفع اشکال the_content در المنتور

یکی از مشکلات رایج انواع خطاها تداخل افزونه ها است. یک افزونه مخرب در سایت شما باعث می شود در قسمت های مختلف سایت با مشکل مواجه شوید. برای رفع این خطا، ساده ترین راه این است که تمام پلاگین های Elementor خود را به طور موقت غیرفعال کنید و سپس ببینید که آیا خطای the_content در Elementor برای شما برطرف شده است یا خیر. اگر رفع شد، به این معنی است که Elementor شما با یکی از افزونه ها تداخل دارد.

برای این کار ابتدا وارد داشبورد وردپرس خود شوید و از قسمت «افزونه ها» روی گزینه «افزونه های نصب شده» کلیک کنید. سپس تمام افزونه های کامپوننت Elementor را علامت بزنید و در نهایت از منوی کشویی بالای صفحه روی گزینه disable کلیک کنید. با این کار تمام افزونه های شما غیرفعال می شود.

بیشتر بخوانید: قرار دادن این لوگو در سایت راه های نمایش لوگوی آیکون الکترونیکی در وب سایت

3- افزونه Cache خطای عدم یافتن خطای قسمت محتوایی در Elementor را برطرف کنید

گاهی اوقات وجود یک افزونه کش سایت باعث ایجاد مشکل در the_content در المنتور می شود. برای حل این مشکل کافیست کش و افزونه های ذخیره سازی سایت خود را غیرفعال کنید و سپس ببینید که آیا خطای ناحیه محتوا در تب شما در المنتور یافت نمی شود یا خیر؟

4- کش مرورگر رفع مشکل محتوا در المنتور

اگر همه موارد بالا را امتحان کرده اید، اما همچنان با خطای the_content در المنتور مواجه می شوید، به احتمال زیاد مشکل از مرورگر شماست. کش مرورگر می تواند باعث شود با خطاهای مختلفی روبرو شوید. بنابراین برای حل این مشکل فقط کش مرورگر خود را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: حل مشکل صفحه سفید وردپرس چگونه خطای صفحه مرگ وردپرس را برطرف کنم؟

سوالات متداول

علت خطای the_content در المنتور چیست؟

خطا the_content یک تابع وردپرس است که محتوای سایت شما را از پایگاه داده بازیابی می کند. حالا اگر نتواند محتوا را به درستی بازیابی کند، با خطا مواجه می شوید.

ساده ترین راه برای رفع مشکل the_content در المنتور چیست؟

راه های مختلفی برای رفع این خطا وجود دارد، دو مورد از مهم ترین آنها می تواند تداخل پلاگین و پیکربندی نادرست اتصال مداوم باشد.

خلاصه: آموزش حل مشکل the_content در المنتور

خطای Elementor_content یکی از خطاهایی است که ممکن است در صفحه ساز Elementor با آن مواجه شوید. برای این منظور، در این مقاله، 4 روش مختلف برای رفع خطای ناحیه محتوا پیدا نشد در تب Elementor به شما آموزش داده ایم. امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید.

منبع: wpastra