You are currently viewing چمران عصبانی شد / تلاش ها نتیجه نداد

چمران عصبانی شد / تلاش ها نتیجه نداد


چندی پیش مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به برگزاری نمایشگاهی در سئول اشاره کرد و پیشنهاد شد چنین اتفاقی باعث ایجاد ترافیک و گیرکردن ساعت ها در ترافیک شود. چمران بارها هشدار داد که نمایشگاه باید در شهر آفتاب برگزار شود تا گره ترافیکی شهر باز شود. اما اکنون برگزاری نمایشگاه نفت انتقادات زیادی را از سوی شورای شهر به دنبال داشته است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به نمایشگاه نفت سئول گفت: ترافیک وجود دارد. اما همه ساکت هستند و همه چیز عادی به نظر می رسد.

مهدی چمران پیش از آغاز دویست و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز قبل از دستور یکی از اعضای شورای شهر تهران نطق قرائت می شود و سپس سایر موضوعات جلسه تهران قرائت می شود. شورای شهر از جمله تعیین قیمت خدمات بهشت ​​زهرا (س) و نامگذاری برخی معابر پرداخت می شود.

وی درباره ترافیک ناشی از نمایشگاه در محوطه نمایشگاه سئول گفت: در این زمینه همه می گویند ترافیک است اما همه ساکت هستند و به نظر همه چیز عادی است. البته تلاش زیادی کردیم که چنین نمایشگاه هایی در این مکان برگزار نشود اما موفق نبودند.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران نمی تواند از راه های قانونی برای جلوگیری از برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در سئول استفاده کند؟ وی بیان کرد: در این راستا نمی توانیم اجازه برگزاری چنین نمایشگاه هایی را با هدف ایجاد مزاحمت برای شهروندان به عنوان محاصره کنیم.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: البته شهرداری تهران در سال های اخیر این جسارت را داشت که از برگزاری این گونه نمایشگاه ها در سطح شهر جلوگیری کند و به نظر می رسد این بار نیز باید از این روش استفاده کنیم.

چمران همچنین در خصوص آخرین وضعیت تایید واگن های وارداتی از چین در تهران گفت: در این زمینه یکی دیگر از مشکلات صد مبحث واردات واگن حل شده و آن این است که بعدا اقدامات لازم را برای واردات انجام دهیم. در واگن ها این واگن ها دیرتر وارد حمل و نقل عمومی می شوند و مردم ضرر می کنند.

توجه ویژه رهبری فعلی شهر تهران به حوزه حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی های بارز این دوره است و مدیران شهری سعی کردند کاستی های دوره قبل را جبران کرده و وضعیت بهتری را برای شهروندان در این دوره فراهم کنند. رشته.

در این راستا شهرداری تهران در نظر دارد علاوه بر اقدامات انجام شده در سال گذشته، 9 کیلومتر باقی مانده از هفت خط را با 8 ایستگاه در سال جاری به بهره برداری برساند.

همچنین قرار است ایستگاه های باقی مانده از بدنه اصلی خط 6 مترو شامل شهیده هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و شهید نجات اللهی نیز به بهره برداری برسد.

همچنین امسال 6.5 کیلومتر از امتداد جنوبی خط 6 به همراه دو ایستگاه میدان عبدالعظیم و حرم حضرت عبدالعظیم به بهره برداری می رسد.

پست شمالی خط 6 و تکمیل پست سایر خطوط نیز به بهره برداری می رسد و یک کیلومتر از مسیر به همراه ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 نیز بهره برداری می شود و 1.5 کیلومتر از مسیر به همراه ایستگاه آیت الله کاشانی در خط 7 به بهره برداری می رسد. پسوند غربی خط 4 نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع:

ایسنا

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)