You are currently viewing پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 هوآوی فاش شد

پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 هوآوی فاش شد


امروز هواوی با معرفی سری جدید گوشی های پرچمدار خود تغییر بزرگی ایجاد کرد. سریال پورا این گوشی جایگزین گوشی های شناخته شده سری P خواهد شد که اولین بار در سال 2012 معرفی شدند. اگرچه اطلاعات زیادی توسط هواوی به اشتراک گذاشته نشده است، اما یک افشاکننده پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 را از طریق پستی به اشتراک گذاشته است.

Huawei Pura 70 Ultra با 16 گیگابایت رم عرضه می شود

طبق اطلاعاتی که اوایل امروز منتشر شد، سری Pura هوآوی از چهار مدل Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra تشکیل شده است. اکنون، ایستگاه معروف نشت دیجیتال، تنظیمات و گزینه‌های رنگی این گوشی‌های هوشمند هواوی را به اشتراک گذاشته است. با توجه به او، سیگار 70 این گوشی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی در رنگ های آبی کریستالی، مشکی، سفید و رز قرمز موجود است.

ایستگاه چت دیجیتال پست

مدل حرفه ای در دو پیکربندی مختلف موجود است. یک نسخه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی. Huawei Pura 70 Pro موجود در رنگ های سفید، بنفش و مشکی.

انتظار می رود که پورا 70 پرو پلاس این در دو پیکربندی 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. این گوشی هوشمند در رنگ های نقره ای روشن، سفید و مشکی فانتوم عرضه خواهد شد. Digital Chat Station همچنین ادعا می کند که هوآوی نسخه Lezhen را معرفی خواهد کرد. متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات و طراحی این گوشی منتشر نشده است.

بالاخره بله پورا 70 اولترا رسیدیم این گوشی هوشمند با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم عرضه می شود. کاربران می توانند این دستگاه را با روکش سرامیکی سفید یا مشکی تهیه کنند.

پسندیدن گیزموچینا او اشاره می کند که هواوی اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. اما ویدیوی معرفی رسمی سری Pura 70 طراحی ماژول دوربین این گوشی های هوشمند را نشان می دهد که مطابق با اطلاعات فاش شده در گذشته است. به نظر می رسد سری Pura 70 دارای یک ماژول دوربین مثلثی شکل خواهد بود. داخل این ماژول مجموعه ای از یک دوربین بزرگ، دو دوربین کوچک به همراه فلاش LED قرار دارد.

سری جدید گوشی های هواوی Pura جایگزین سری P این شرکت خواهد شد

با فاش شدن پیکربندی و رنگ های سری Pura 70، نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟