You are currently viewing پورمحمدی: من به شدت به هوش مصنوعی اعتقاد دارم

پورمحمدی: من به شدت به هوش مصنوعی اعتقاد دارم


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم پس از ثبت نام در انتخابات، در سخنانی با بیان اینکه دوران جوانی و میانسالی خود را در مسئولیت های سخت، مؤثر و چالش برانگیز گذراندم، اظهار داشت: در سال 1380، در سال 1380 در 2017 به ثمر رسید. ما پر از آرزوهای بلند بودیم، اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم. بدون شک پیشرفت های زیادی داشته ایم و دستاوردهای غیرقابل انکاری داشته ایم، اما ناکامی ها و کاستی های آزاردهنده زیادی داشته ایم.

وی افزود: فراز و نشیب های سیاسی کشور را می دانم و می توانم بگویم با مشکلات و رازهای نهفته و مشکلات ریز و درشت داخلی و خارجی 45 سال گذشته آشنا هستم.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه نه تنها از راه دور آتش را مهار کرده ام و از ظرفیت های این سرزمین بی خبرم، گفت: به قدرت فوق العاده جوانان و زنان کشورم و همچنین به قدرت فوق العاده جوانان و زنان کشورم ایمان عمیقی دارم. هوش مصنوعی نگرانی مردم را نباید نادیده گرفت. مطمئنم که می توانستیم در شرایط خیلی بهتری باشیم، بنابراین ناراحتم.

این وزیر اسبق دادگستری بالاخره تاکید کرد: نام دولت من «دولت کار» و اولویت های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. ملاقات من با شما برای تحقق این 3 اولویت کلیدی است.

انتهای پیام/