You are currently viewing ویدیوی تست بازی سامسونگ گلکسی A35: آیا برای بازی خوب است؟!

ویدیوی تست بازی سامسونگ گلکسی A35: آیا برای بازی خوب است؟!


بعد از تماشای ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A35 بیا با هم تماشا کنیم بنچمارک های Exynos 2019 یعنی چیپ استفاده شده در این دستگاه، نشست. حالا نوبت به یک آزمون کاربردی تر است. بیایید با هم ویدیوی تست بازی سامسونگ گلکسی A35 را ببینیم و ببینیم آیا برای بازی خوب است یا نه؟

تست بازی سامسونگ گلکسی A35

تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ در اوایل سال 2023 رونمایی شد. این یعنی زمان زیادی از معرفی آن نمی گذرد. اولین حضور آن در گلکسی A54 ثبت شد. این تراشه از فرآیند ساخت 5 نانومتری بهره می برد و اتصال 5G به همراه نسل ششم وای فای را در اختیار شما قرار می دهد.

با این حال باید گفت که این تراشه از هسته های خیلی به روز استفاده نمی کند. در بخش CPU، 2 کلاستر 4 هسته ای دارید که از هسته های Cortex-A55 و Cortex-A78 استفاده می کنند. البته نباید فراموش کنیم که تراشه ای مانند اسنپدراگون 7s Gen 2 کوالکام نیز دقیقاً از همان هسته ها استفاده می کند. قبلاً بنچمارک های Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 را با هم در Tranji دیده بودیم.

بخش گرافیک از تراشه گرافیکی 5 هسته ای ARM مدل Mali-G68 استفاده می کند. این پردازنده گرافیکی وظیفه هدایت نمایشگر +FHD گلکسی A35 را بر عهده دارد که روی نرخ تازه سازی 120 هرتز تنظیم شده بود.

در نهایت باید بدانید که مدل گلکسی A35 در این ویدیو دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ است.

خوب، بیایید ویدیوی تست بازی Samsung Galaxy A35 را تماشا کنیم:

اگر فیلترشکن شما خاموش است، برای تماشای یک ویدیوی YouTube، آن را روشن کنید و این صفحه را بازخوانی کنید تا ویدیو در کادر پایین ظاهر شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔷 همچنین در صورت عدم نمایش فیلد فوق با کلید فیلتر روشن این ارتباط ✅ یک ضربه

نظر شما در مورد عملکرد بازی سامسونگ گلکسی A35 چیست؟

ویدیوی تست بازی Xiaomi Poco X6 PUBG را تماشا کنید