You are currently viewing ویدیوی تبلیغاتی Pixel 8a قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی را به نمایش می گذارد

ویدیوی تبلیغاتی Pixel 8a قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی را به نمایش می گذارد


ویدیو تبلیغاتی پیکسل 8a منقضی شده این گوشی هوشمند قرار است در رویداد Google I/O 2024 رونمایی شود.

وویدیوی تبلیغاتی Pixel 8a فاش شد: توانایی ترجمه تماس‌های صوتی

وب سایت Mysmartprice با همکاری افشاگر معروف OnLeaks یک ویدیوی تبلیغاتی برای Pixel 8a به اشتراک گذاشته است. این ویدیو ویژگی های محبوب پیکسل 8a را نشان می دهد. ما از قبل می دانیم که این گوشی هوشمند آینده گوگل دارای “بهترین پذیراییبه کاربران امکان می دهد عکس های گروهی را بهبود بخشند. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که پس از کلیک بر روی عکس، بهترین چهره هر فرد (در بین تصاویر ذخیره شده) را انتخاب کنند.

گوگل پیکسل 8a

یکی دیگر از ویژگی های محبوبی که با این گوشی هوشمند میان رده آینده گوگل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، این است:جستجوی حلقه“خوب. این ویژگی اولین بار با گوشی های سری گلکسی اس 24 عرضه شد. سپس گوشی های هوشمند پیکسل آمدند. Pixel 8a نیز دارای ویژگی‌هایی استترجمه زندهکه امکان ترجمه تماس های صوتی و موارد دیگر را فراهم می کند.

گوگل پیکسل 8a را نیز نامیدپاک کن جادویی صوتی» مجهز به حذف نویزهای غیر ضروری پس زمینه. ویدیوی تبلیغاتی پیکسل 8a فاش شده رنگ های آبی، سفید و مشکی این گوشی را نشان می دهد. این رنگ ها پیش از این در رندرهای تبلیغاتی این گوشی هوشمند دیده می شد.

گوگل پیکسل 8a چه مشخصاتی خواهد داشت؟

انتظار می رود این گوشی میان رده آینده گوگل دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است. تراشه تانسور G3 وظیفه تامین توان پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی پیکسل 8a وضوح 64 مگاپیکسلی دارد و برای دوربین اولترا واید از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. انتظار می رود این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد و از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، سبز نعنایی، مشکی و بژ روشن عرضه خواهد شد.

گوگل دوربین Pixel 8a را به‌عنوان «AI-mazing» + ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل معرفی می‌کند

نظر شما در مورد Pixel 8a چیست؟