You are currently viewing هر آنچه که باید در مورد کارگزار Wingo Markets بدانید!

هر آنچه که باید در مورد کارگزار Wingo Markets بدانید!


بروکر وینگو مارکت یک شرکت تازه تاسیس کارگزاری فارکس است که مدتی است در بازار ایران فعالیت می کند. این کارگزار خدمات معاملاتی را به معامله گران از جمله فارکس، فلزات، شاخص ها، سهام و ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

Broker Wingo Markets یک شرکت کارگزاری فارکس است که خدمات معاملاتی از جمله فارکس، فلزات، شاخص ها، سهام و ارزهای دیجیتال را به معامله گران ارائه می دهد. از آنجایی که این کارگزار تنها چند ماه است که فعالیت می کند، جزئیاتی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام بدانید!

معرفی کارگزار Wingo Markets

Broker Wingo Markets در سال 2023 تاسیس شد و دفتر آن در قبرس است. این نمایندگی به ایرانیان خدمات ارائه می دهد. لازم به ذکر است که هم وب سایت و هم پشتیبانی مشتری از زبان فارسی پشتیبانی می کنند. این کارگزار در سنت لوسیا نیز ثبت شده است.

مزایای کارگزار

  • در دسترس بودن سیستم معاملاتی کپی
  • امکان برقراری ارتباط از طریق چت آنلاین
  • داشتن یک قانون
  • تنوع در ارائه حساب های تجاری
  • ارائه خدمات به کاربران ایرانی
  • ارائه یک وب سایت موثر

با کارگزار ثبت نام کنید

مقررات کارگزاران بازار Wingo

کارگزار Wingo Markets توسط FinCEN USA MSB تنظیم می شود که مجوز قانونی در زمینه ارائه خدمات “فروشنده ارز، انتقال دهنده پول، فروشنده حواله” است و محدود به ایالت های خاصی از ایالات متحده است.

در زیر می توانید درخواست این مجوز را مشاهده کنید.

Wingo Group LTD به عنوان یک کارگزار بین المللی در جزیره خودمختار MWALI “COMOROS UNION” با شماره ثبت HY00523010 ثبت شده است و توسط اداره خدمات بین المللی Mwali با شماره مجوز T2023302 تنظیم می شود. این یک مقررات فراساحلی و سطح 3 است.

درخواست این مجوز را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

Broker Wingo Markets در سنت لوسیا ثبت شده است. Wingo Group LTD در حال حاضر یک کارگزار بین المللی است که در سنت لوسیا با شماره ثبت 202300596 ثبت شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این یک مجوز ثبت شرکت است و نه یک دستور نظارتی.

آیا Wingo Markets قانونی است؟

معمولاً برای تشخیص اعتبار کارگزاری فارکس، باید مدتی بگذرد تا بتوان آن را تأیید کرد. با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله تنها چند ماه از تاسیس این کارگزار می گذرد، نمی توان در این خصوص نظر قطعی داد.

با این حال ما سابقه چند ماه گذشته کارگزار را بررسی کرده ایم و تاکنون گزارش مستندی مبنی بر تخلف پیدا نکرده ایم.

انواع حساب های معاملاتی کارگزار wingo

کارگزار Wingo معمولا 4 نوع حساب معاملاتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای شروع کار با این کارگزار باید حداقل 100 دلار واریز کنید. حداکثر اهرم ارائه شده توسط کارگزار 1:400 است.

  • حساب استاندارد: حداقل سرمایه 100 دلار، امکان معامله 200 نماد معاملاتی وجود دارد
  • حساب ECN: حداقل سرمایه 500 دلار، امکان معامله 1000 نماد معاملاتی
  • حساب RAW: حداقل سرمایه 2000 دلار، امکان معامله 1000 نماد معاملاتی
  • حساب VIP: حداقل سرمایه 10000 دلار، امکان معامله 1000 نماد معاملاتی

با کارگزار ثبت نام کنید

پلت فرم معاملاتی کارگزار Wingo Markets

کارگزار Wingo تنها پلتفرم معاملاتی است متاتریدر 5 پشتیبانی می کند. این کارگزار دارای مجوز کامل برای این پلتفرم است.

در کارگزار Wingo Markets سپرده گذاری و برداشت کنید

وینگو مارکت دو روش مختلف برای واریز و برداشت دارایی دارد. برای انتقال پول، ایرانیان می توانند از ارزهای دیجیتال و کارت های اعتباری مانند; از ویزا و مستر کارت استفاده کنید.

سایت کارگزاری Wingo Markets

از تاریخ نگارش این مقاله، وب سایت کارگزار Wingo Markets به مدت 12 ماه راه اندازی شده است.

وب سایت کارگزاری وینگو مارکتز به زبان فارسی موجود می باشد. یکی از نکات مثبت این سایت در دسترس بودن خط مشی های مشتریان و تمامی شرایط و ضوابط مربوطه می باشد. لازم است قبل از ثبت نام در کارگزار با این قوانین آشنا شوید.

بخشی از اطلاعات و دسترسی تنها پس از ثبت نام در کارگزار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پشتیبانی کارگزار Wingo Markets

چت آنلاین در سایت کارگزار به زبان فارسی در دسترس است. ما آن را تست کردیم و سرعت پاسخگویی خوبی داشتند. با این حال، پشتیبانی عمومی در تلگرام در دسترس نیست. کارگزار تایید کرده است که تنها پس از ثبت نام اطلاعات تماس را با مشتریان به اشتراک می گذارد.

آیا باید در بازارهای وینگو ثبت نام کنیم؟ – سخنرانی پایانی

Wingo Markets یک کارگزار دریایی تازه تاسیس است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ثبت نام در آن را دارید ابتدا خط مشی مشتریان آن را مطالعه کرده و سپس با کمترین سرمایه گذاری مدتی آن را اجرا کنید تا از کیفیت خدمات آن مطمئن شوید.

با کارگزار ثبت نام کنید

آیا مقاله مفید بود؟