You are currently viewing هدفون Oppo Enco Air 4 Pro و Enco R3 معرفی شدند

هدفون Oppo Enco Air 4 Pro و Enco R3 معرفی شدند


اوپو امروز در کنار معرفی گوشی های هوشمند سریالی رنو 12 خود، از دو مدل هدفون به نام‌های Enco Air 4 Pro و Enco R3 افشای من کردم

AirPods Oppo Enco Air 4 Pro

Enco Air 4 Pro دارای حداکثر عمق حذف نویز 49dB است که آن را برای جلوگیری از حواس پرتی هنگام گوش دادن به محتوای صوتی ایده آل می کند. این هدفون همچنین دارای سیستم حذف نویز سه میکروفونی است که به طور موثری نویز محیط را در محدوده فرکانسی وسیع تا 4000 هرتز کاهش می دهد. علاوه بر این، این هدفون دارای الگوریتم هوشمند مقاومت در برابر نویز باد است که تداخل باد را در هنگام مکالمه حتی در سرعت 20 کیلومتر در ساعت به حداقل می رساند.

در مورد کیفیت صدا، این هدفون دارای درایورهای دیافراگمی با پوشش تیتانیوم 12.4 میلی متری و گواهینامه Hi-Res Audio Wireless است که نوید صدای غنی و دقیق را می دهد. همچنین از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند که با انتقال داده های صوتی با نرخ بیت بالاتر در مقایسه با کدک های استاندارد مانند SBC و AAC، تجربه شنیداری را بهبود می بخشد.

AirPods Oppo Enco Air 4 Pro

برای دوستداران موسیقی که به دنبال سفارشی‌سازی هستند، Enco Air 4 Pro گزینه‌های تنظیم صدای Enco Master مختلفی را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل صدا را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند.

عمر باتری اغلب با هدفون مشکل دارد. Enco Air 4 Pro دارای مدت زمان پخش 44 ساعت با جعبه شارژ است. با ANC خاموش، هر هدفون با یک بار شارژ می‌تواند 12 ساعت دوام بیاورد و ویژگی شارژ سریع تنها با 10 دقیقه شارژ، 4 ساعت پخش را فراهم می‌کند.

Enco Air 4 Pro از بلوتوث 5.4 استفاده می کند، بنابراین اتصال پایدار و قابل اعتمادی را فراهم می کند. این هدفون همچنین دارای تأخیر کم 47 میلی ثانیه است که تأخیر صدا را در حین بازی یا پخش ویدیو به حداقل می رساند.

این هدفون همچنین از جفت شدن خودکار پس از باز کردن قاب شارژ پشتیبانی می‌کند و امکان جابه‌جایی آسان بین چندین دستگاه با گوشی‌های سازگار Oppo یا OnePlus دارای ColorOS 13.1 یا بالاتر را فراهم می‌کند.

Enco Air 4 Pro در دو رنگ سفید طلوعی و Night Shadow Grey عرضه می شود. این هدفون دارای طراحی شیک با بافت مات نرم و استاندارد IP55 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن را برای ورزش یا باران ملایم مناسب می کند.

Oppo Enco Air 4 Pro در حال حاضر برای پیش خرید در چین با قیمت اولیه 269 یوان (تقریباً 38 دلار) در دسترس است. انتظار می رود به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود.

Oppo Enco R3

Enco R3 به عنوان جانشین Enco R2 سال گذشته وارد بازار شد و طراحی مشابه نسل اول و دوم AirPods اپل دارد. این مدل نسبت به Enco Air 4 Pro مقرون به صرفه تر است و البته ویژگی های خوبی نیز دارد.

OPPO Enco R3 دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت جزئی در برابر گرد و غبار و آب است و از کنترل های لمسی برای انجام اقدامات مختلف استفاده می کند.

Oppo Enco R3

در بخش صوتی، OPPO Enco R3 به درایور دینامیکی با پوشش تیتانیوم 13.4 میلی متری مجهز شده است. این هدفون جلوه های صوتی فضایی را برای تجربه ای فراگیر ارائه می دهد. همچنین یک میکروفون تکی با حذف نویز هوش مصنوعی برای کیفیت تماس شفاف وجود دارد. Enco R3 دارای یک تنظیم صدای منحصر به فرد به نام “Purple Galaxy” برای ارائه صدای بهتر است. حالت بازی با تاخیر کم نیز در این مدل وجود دارد. ویجت همچنین دارای یک پاپ آپ سفارشی برای کاربران سری Reno 12 است.

OPPO Enco R3 از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی با عمر 35 ساعت تغذیه می کند. هر هدفون از یک باتری 32 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که ادعا می شود با یک بار شارژ 5.5 ساعت دوام می آورد.

OPPO Enco R3 در رنگ سفید عرضه می شود. قیمت آن ۲۹۹ یوان (۴۲ دلار) است و از ۳۱ می برای خرید در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد هدفون Oppo Enco Air 4 Pro و Enco R3 چیست؟