You are currently viewing نمونه های اولیه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ همان طراحی نسل قبلی را نشان می دهند

نمونه های اولیه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ همان طراحی نسل قبلی را نشان می دهند


با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ، شایعات و اطلاعات زیادی در مورد محصولات آینده این شرکت وجود دارد. تصاویر نمونه های اولیه گلکسی زد فولد 6 و پیچ 6 به بیرون درز کرد این تصاویر ما را از این دو گوشی تاشو سامسونگ غمگین می کند.

طراحی گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل تغییرات عمده ای نخواهد داشت

یک افشاگر به نام Sonny Dixon تصاویری از نمونه های اولیه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 به اشتراک گذاشته است. در حالی که گزارش‌های قبلی به صفحه‌نمایش خارجی کمی عریض‌تر اشاره می‌کردند، نسبت ابعاد دو نمایشگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند. همچنین چین و چروک روی نمایشگر گلکسی زد فولد 6 دیده می شود. به نظر نمی رسد چین و چروک های روی این گوشی آینده سامسونگ بهتر شود.

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6

همانطور که در تصاویر فاش شده مشاهده می شود، گلکسی زد فولد 6 شکل جعبه ای با قاب تخت و گوشه های مربع دارد. اما سایر جزئیات طراحی مانند دوربین های سه گانه و محل قرارگیری دکمه ها مشابه Galaxy Z Fold 5 هستند.

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6

به طور مشابه، تصاویر Z Flip 6 طراحی جمع و جورتر این گوشی هوشمند را نشان می دهد، اما چین تاشو صفحه نمایش هنوز کاملاً قابل مشاهده است. یکی از تغییرات قابل توجه این دستگاه دوربین های دوگانه برجسته است. این نشان دهنده ارتقاء دوربین اصلی Galaxy Z Flip 6 است. بخیه می زند این دو گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به طور کامل بدون هیچ شکافی تاشو خواهند بود. البته نسل قبلی این دو دستگاه نیز به این موفقیت دست یافته بود.

نمونه اولیه Galaxy Z Flip 6

نمونه اولیه Galaxy Z Flip 6

این مهم است که به یاد داشته باشید که تصاویر فاش شده نمونه های اولیه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 هستند. این دو گوشی هوشمند تاشو ممکن است در طول فرآیند طراحی دستخوش تغییرات قابل توجهی شوند. نسخه نهایی این دو گوشی ممکن است تفاوت های قابل توجهی با آنچه در این تصاویر مشاهده می شود داشته باشد. سامسونگ در آینده نزدیک انتظار می رود 10 ژوئیه (20 ژوئیه) برای رویداد Galaxy Unpacked شما تأیید شده است.

Samsung Galaxy Z Fold 6 Slim در اوایل پاییز به بازار چین معرفی می شود

نظر شما در مورد این دو گوشی تاشو سامسونگ چیست؟