You are currently viewing نسل هفتم آیپد مینی احتمالا اواخر امسال رونمایی خواهد شد

نسل هفتم آیپد مینی احتمالا اواخر امسال رونمایی خواهد شد


پس از رویداد Let Loose اپل، این شرکت اکنون توجه خود را به iPad های مقرون به صرفه تر معطوف کرده است. گزارش های اخیر نشان می دهد که کوپرتینوسی ها، آیپد مینی نسل هفتم قبل از پایان سال جاری ارائه خواهد شد.

نسل هفتم آیپد مینی با سخت افزار بهبود یافته احتمالا اواخر امسال معرفی خواهد شد

به گزارش wccftech، اپل سال گذشته به دلیل شرایط پیش آمده تصمیم گرفت تبلت های جدیدی را عرضه نکند. این مشکل منجر به کاهش فروش آیپد در سال 2023 شد. اما خبر بد این است که به نظر می رسد وضعیت این شرکت در دنیای تبلت ها حداقل تا WWDC 2024 بهبود نخواهد یافت. طبق تحلیل کارشناسان، آیپد پرو جدید نخواهد بود. با وجود داشتن صفحه نمایش OLED و سخت افزار قدرتمند به دلیل تعدادی محدودیت نرم افزاری فروش خوبی دارند. مارک گورمن معتقد است که نسل هفتم آیپد مینی اپل در اواخر سال 2024 رونمایی خواهد شد.

آیپد مینی جدید جایگاه بسیار خوبی در خانواده تبلت های اپل خواهد داشت و با طراحی جدید به کوچکترین محصول این سری تبدیل خواهد شد. نسل 6 این محصول نظرات بسیار خوبی را از سوی کاربران و منتقدان دریافت کرده است. اما از آخرین باری که این تبلت آپدیت شد، تقریبا 3 سال ادامه دارد. گفته می شود آیپد مینی جدید اپل در رویداد WWDC رونمایی نخواهد شد و در صورت صحت اخبار منتشر شده، تبلت کوچک و دوست داشتنی اپل را در رویداد شهریور ماه نیز نخواهیم دید.

آیپدهای جدید احتمالا بعد از سری آیفون 16 معرفی خواهند شد

از این تعداد نتیجه می گیریم که احتمالا اپل قصد دارد مراسم دیگری را برای معرفی آیپد مینی نسل 7 و آیپد نسل 11 پس از معرفی سری آیفون 16 برگزار کند نسل جدید آیپد مینی همچنین این تبلت با پردازنده جدیدتری نیز انتظار می رود که احتمالا A17 Pro معرفی خواهد شد.

به احتمال زیاد آیپد مینی 7 اپل از همان طراحی نسل قبل استفاده خواهد کرد. اما اپل ممکن است بخواهد تغییرات کوچکی در ظاهر این تبلت ایجاد کند. آی‌پد مدل پایه در مراسم Let Loose کاهش قیمت زیادی دریافت کرد و اکنون به عنوان نقطه ورود ایده‌آل برای مصرف‌کنندگان به دنیای تبلت‌های اپل دیده می‌شود. اما انتظار می رود نسل یازدهم این محصول با اندکی افزایش قیمت، پردازنده جدید و تعدادی ویژگی هوش مصنوعی معرفی شود.

نظر شما در مورد آیپد مینی جدید اپل چیست؟