You are currently viewing نسخه 5G ردمی پد پرو به زودی عرضه خواهد شد

نسخه 5G ردمی پد پرو به زودی عرضه خواهد شد


پس از افشای Redmi Pad Proبه نظر می رسد شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه 5G این تبلت است. Redmi Pad Pro 5G در لیست TENAA و گواهی استاندارد هند (BIS) دیده شده است. انتظار می رود این تبلت در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.

Redmi Pad Pro 5G احتمالا تا اوایل آگوست رونمایی خواهد شد

نسخه چینی Redmi Pad Pro 5G با شماره مدل 24074RPD2C توسط TENAA تایید شده است. نسخه هندی این تبلت با شماره مدل 24074RPD2I گواهی استانداردهای هند (BIS) را دریافت کرده است. نوشته “2407” در شماره مدل های ذکر شده نشان می دهد که احتمالا در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل آگوست)شاهد رونمایی از نسخه 5G Redmi Pad Pro خواهیم بود.

Redmi Pad Pro 5G در میان داده های TENAA

همانطور که از نام تبلت آینده شیائومی مشخص است، این تبلت از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. لی جون، یکی از بنیانگذاران شیائومی اخیرا تایید کرده است که Redmi Pad Pro 5G با اسلات سیم کارت در راه است. انتظار می رود مشخصات این تبلت مشابه نسخه استاندارد (بدون درگاه سیم کارت) باشد.

Redmi Pad Pro دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ تجدید 120 هرتز است. صفحه نمایش توسط تراشه Corning Gorilla Glass 3. محافظت می شود اسنپدراگون 7 اس نسل 2 این قدرت پردازشی مورد نیاز Redmi Pad Pro را فراهم می کند. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Adreno 710 است.

پسندیدن mysmartprice او خاطرنشان می کند که Redmi Pad Pro دارای یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم عرضه می شود. تنها یک لنز دوربین در پشت Redmi Pad Pro دیده می شود. دوربین اصلی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این دستگاه در نظر گرفته شده است. این تبلت Redmi دارای 4 بلندگو بوده و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

تبلت Redmi Pad Pro به بازار جهانی معرفی شد

انتظار می رود شیائومی تبلت های Redmi Pad Pro و Redmi Pad Pro 5G را در هند عرضه کند. البته هنوز اطلاعات رسمی از این برند در دست نیست.

نظر شما در مورد Redmi Pad Pro 5G چیست؟