نحوه سفر به اروپا

وقتی صحبت از خرید تور اروپا می شود، بهتر است در مورد هدف و هدف آن کمی دقیق تر صحبت کنیم، زیرا اروپا قاره ای به وسعت 10.18 میلیون کیلومتر مربع است و باید مشخص شود که کدام کشورها و آنچه قصد سفر به این سرزمین را دارید اینها شهرها هستند.

در واقع 44 کشور در اروپا وجود دارد و در صورت تمایل می توانید به همه آنها سفر کنید، اما اکثر افرادی که تور ارزان اروپا را برای سفر انتخاب می کنند ترجیح می دهند به کشورهای مورد علاقه خود بروند، بنابراین سه نوع تور اروپا در نظر گرفته شده است. تبدیل می شود:

در گروه اول، مسافران فقط به یک کشور اروپایی سفر می کنند، برای مثال تور فرانسه یا ایتالیا را خریداری می کنند و به این ترتیب از شهرهای مختلف داخل یک کشور دیدن می کنند.

در گروه دوم چندین کشور به صورت ترکیبی به عنوان تور اروپا ارائه می شود که با این کار مسافر می تواند با خرید تور ترکیبی به کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و … سفر کند که در بالا مشاهده می کنید.

نوع سوم یک سفر اروپایی است که مسافران برای سفر به شهرهای ساحلی کشورهای مختلف اروپایی یا برای بازدید از تمام کشورهای اروپایی آن را خریداری می کنند (الزاماً شامل همه شهرها نمی شود).

با توجه به اینکه برخی از مسافران عزیز تعریف دقیقی از سفر به اروپا نداشتند در مطلبی جداگانه به توضیح اروپا پرداخته ایم که شما را به مطالعه دعوت می کنیم.

معرفی کامل قاره اروپا

زمانی که در سفرهای مجازی صبا سفر به نقشه اروپا و قاره اروپا پرداختیم، درخواست های زیادی داشتیم که نقشه کشورهای مختلف این قاره را بررسی کرده و به زبان فارسی در اختیار شما قرار دهیم.

نقشه فرانسه، نقشه اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی را اینگونه تهیه کردیم اما اکنون می بینیم که سوال بسیاری از شما شناخت پایتخت های کشورهای مختلف است.

این امر باعث شد تا ما در صبا سفر یک بار برای همیشه فهرستی از تمام کشورهای اروپایی، پایتخت ها و مکان آنها را به شما ارائه دهیم تا راهنمای بهتری برای سفر شما باشد.

مختصری در مورد اروپا

شاید برای شما جالب باشد که بدانید اروپا از یک کلمه لاتین گرفته شده است که ریشه یونانی دارد، این کلمه یونانی “faceψ ops” که در اساطیر یونان استفاده می شود و به معنای دختر زیبا است.

در واقع اروپا نام دختر پادشاه فنیقی بود که نام او آگنور یا فینیکس بود. به طور کلی اروپا 10 میلیون و 360 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و اگر جزایر را در نظر بگیریم مساحت آن 512 میلیون کیلومتر مربع می شود.

در این قاره 44 کشور مستقل وجود دارد که می توان آنها را به 7 دسته یا منطقه کلی تقسیم کرد. مناطق اروپایی شامل اسکاندیناوی، جزایر بریتانیا، اروپای غربی، اروپای شمالی، اروپای مرکزی، اروپای جنوب شرقی و اروپای شرقی است.

همه کشورهای اروپایی در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند. برای اینکه تصوری کلی تر و بهتر از مناطق معروف اروپا و کشورهای این سرزمین داشته باشیم، کشورهای موجود در آن را شرح می دهیم.

نقشه قاره اروپا

ویزای شینگن ویزای اروپا

مسافران خارجی برای ورود به برخی کشورهای اروپایی نیاز به ویزای خاصی دارند که به آن ویزای شینگن می گویند. در حال حاضر (پایان ژوئن 2018) برای ورود به 26 کشور اروپایی باید ویزای شینگن دریافت کنید.

اگر اطلاعاتی در مورد ویزای شینگن که ویزای اروپا نیز نامیده می شود دارید، توصیه می کنیم حتما به صفحه «جستجوی ویزای اروپا» مراجعه کنید، همانطور که این نوع ویزا را به طور کامل توضیح داده ایم.

به طور کلی باید بگوییم که ویزای شینگن نتیجه یک معاهده است، توافقی که توسط سران ۲۶ کشور اروپایی امضا شده است تا مسافران خارجی تنها یک بار بتوانند ویزا بگیرند و به راحتی به تمامی کشورهای عضو شنگن سفر کنند. به عنوان مثال اگر ویزای شینگن بگیرید و وارد آلمان شوید، می توانید از آلمان وارد سایر کشورهای شینگن شوید و نیازی به ویزا نیست.

باید بدانید که برای سفر به اروپا باید ویزای شینگن دریافت کنید. اما مشکل از زمانی شروع می شود که برخی از مسافران متوجه می شوند که برای سفر به تمام کشورهای اروپایی نیازی به ویزای شینگن ندارند.

در واقع 26 کشور از تمامی کشورهای اروپایی عضو معاهده شینگن هستند و برای ورود به آنها باید این ویزا گرفته شود و برای بقیه کشورها نیازی به ویزای اروپا نیست. برای آشنایی با کشورهایی که برای ورود به آن نیاز به ویزای شینگن دارید، به مقاله ویزای اروپا مراجعه کنید.

شرایط تضمین ویزای شینگن تور اروپا

صبا سفر کار اخذ ویزای شینگن را انجام نمی دهد بلکه برای این منظور می توانید با آژانس های مسافرتی که نام آنها در بالای همین صفحه و جلوی تورهای آنها ذکر شده است تماس گرفته و برای ویزای شینگن اقدام کنید.

برخی از آژانس ها کار اخذ ویزای شینگن را انجام می دهند گارانتی می دهند اما باید بدانید که گرفتن شینگن برای گروه های مسافر سخت است اما غیرممکن نیست. همچنین باید بدانید که ضمانت مالی که هنگام اخذ ویزای شینگن از شما اخذ می شود تنها در صورتی است که مسافر به ایران برگردد و مبلغ ضمانت نامه می تواند بیشتر و با قیمت بهتر پیدا خواهید کرد.

تور اروپا در صبا سفر: در لیست تورهای مختلف اروپا می توانید تورهای ارزان اروپا یا تورهای ترکیبی چند کشور معروف و توریستی اروپایی را در یک نگاه مشاهده کنید و با کلیک بر روی تور مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوید. در جزئیات تور، قیمت تور اروپا به همراه لیست هتل های آن تور ذکر شده است. همچنین اگر تور مورد نظر خود را پیدا کردید، می توانید مشخصات تلفن آن آژانس را مشاهده کنید. می توانید با آژانس مربوطه تماس بگیرید و تور اروپا را رزرو کنید.

سفر به اروپا در تعطیلات نوروز

همانطور که جاذبه های گردشگری آسیا برای اروپایی ها جذاب است، قاره اروپا برای سایر کشورهای جهان به همان اندازه جذاب است. مهم ترین ویژگی کشورهای اروپایی که گردشگران را به خود جذب می کنند، امکانات مناسب، امکانات گردشگری عالی، تاریخ و تمدن غنی، اقتصاد قوی و سبک زندگی مدرن مردم این قاره سبز است.

تور اروپا نوروز 1402 تا این تعطیلات در سایت صبا سفر موجود خواهد بود و عزیزانی که قصد رزرو تور اروپا برای تعطیلات بهاری را دارند لطفا از طریق این لینک به صفحه تور اروپا نوروزی مراجعه کنند تا بیشترین – بسیاری را مشاهده کنند. – قیمت های فعلی.
تورهای اروپایی نوروزی

تور لحظه آخری اروپا

در رابطه با اروپا می توان گفت که تور لحظه آخری نام اشتباهی است، زیرا مسافر باید زمان کافی برای دریافت ویزا داشته باشد، پس زمان کافی برای خرید تور اروپا را در نظر داشته باشید تا دردسر ایجاد نکنید.

همچنین در نظر داشته باشید که تورهای اروپا ارزان نیستند و نباید قیمت آنها را با تورهایی مانند تور استانبول مقایسه کنید و در نظر داشته باشید که سفر به این قاره اغلب به صورت یک تور ترکیبی اروپا است که می توانید از چندین تور اروپا خریداری کنید. شهرها و کشورهای اروپایی بازدید کنید

محبوب ترین تور اروپا

اگر اهل سفر هستید، می دانید که تمام شهرهای اروپایی دیدنی هستند. اما طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان جهانی سفر و جهانگردی یونسکو و سایت های معتبر در زمینه صنعت گردشگری، تور مجارستان، تور فرانسه، تور ایتالیا، تور اسپانیا، تور سوئیس، تور اتریش، تور یونان، تور بلغارستان، تور در گرجستان در صدر فهرست انتخاب گردشگران خارجی برای سفر به قاره اروپا قرار دارند. کشورهای فرانسه با بیش از 80 میلیون گردشگر خارجی، اسپانیا با 60 میلیون و ایتالیا با 46 میلیون نفر پیشتازان حوزه گردشگری هستند.

تور اروپا جذاب است، حتی اگر گران باشد! سفر به کشورهای مدرن و در عین حال تاریخی اروپایی بسیار هیجان انگیز است. کمتر کسی رویای دیدن برج ایفل در پاریس، برج پیزا، لوور پاریس، رم باستان، ونیز ایتالیا و معماری عجیب اسپانیا را در سر دارد.

مجاورت کشورهای اروپایی با یکدیگر در کنار امکانات و امکانات اقامتی مختلف به گردشگران امکان سفر به اروپا را با هر سطح بودجه ای می دهد به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور اروپایی ترکیبی را انتخاب می کنند تا بتوانند به طور همزمان از چندین کشور اروپایی دیدن کنند. زمان بازدید

قیمت تور اروپا

با توجه به اینکه قیمت تور اروپا در تمام ایام سال در صبا سفر موجود است، همیشه می توانید قیمت تور اروپا را در بالای همین صفحه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای امنیت و آرامش شما امکان خرید آنلاین تور در صبا سفر وجود ندارد، اما کارشناسان تمامی آژانس های همکار ما همیشه در اختیار شما هستند و می توانید قبل از هر تور با شماره تلفن های درج شده با آنها تماس بگیرید. خودتان خرید کنید یا حضوری به دفاتر آنها مراجعه کنید.