You are currently viewing می توان طراحی گوشی محبوب Nokia Lumia 920 را در HMD Skyline به یاد آورد

می توان طراحی گوشی محبوب Nokia Lumia 920 را در HMD Skyline به یاد آورد


شکی نیست که طراحی محصولات نوکیا همیشه خاص بوده است. در حالی که چند سال اخیر تحت نظر HMD ممکن است این مشخصات را کاهش داده باشد، هم در دوره سیمبین و هم در دوره ویندوزفون، محصولات استثنایی از نظر طراحی ارائه کرده است. یکی از این محصولات پرچمدار لومیا 920 بود، اگر این گوشی را با رنگ های شاد و جذابش دوست دارید، خبر خوبی برای شما داریم، می توان طراحی گوشی محبوب نوکیا لومیا 920 را در HMD Skyline یادآوری کرد.

طراحی گوشی HMD Skyline شبیه به Lumia 920 خواهد بود

شرکت فنلاندی HMD Global که در حال حاضر صاحب امتیاز گوشی های هوشمند با برند نوکیا است، به نظر می رسد واقعاً به بازی های نوستالژیک علاقه مند است.

همین ماه گذشته این شرکت نوکیا 3210 مدل 2024 معرفی شده به نظر می رسد آنها یک گوشی هوشمند اندرویدی با همین فرمول عرضه خواهند کرد.

نوکیا 3210 (2024) به مناسبت تولد 25 سالگی خود عرضه شد

قبلاً شنیده بودیم که HMD دستگاهی به نام Skyline را راه اندازی خواهد کرد. به تازگی اولین برند منتسب به HMD Skyline در شبکه اجتماعی X منتشر شده است.

رندرها دستگاهی را نشان می دهند که یادآور زبان طراحی Fabula است. این زبان طراحی اولین بار با نوکیا N9 معرفی شد. اما با رنگ زرد روشنش، نمی توانم به لومیا 920 نمادین نوکیا فکر نکنم.

اگرچه طراحی آن ممکن است یادآور گذشته باشد، اما مشخصات سخت افزاری آن قطعا به روز است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Skyline دارای صفحه نمایش OLED با وضوح FHD و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است. انتظار می رود این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 که یک چیپست میان رده به روز شده است، استفاده کند.

در پشت، Skyline دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک سنسور ماکرو یا عمق است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در اینجا وجود دارد.

این گوشی دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. همچنین گفته شده است که دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

ویژگی های پیشرفته ای مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو نیز گزارش شده است. قسمت نرم افزاری قرار است توسط اندروید 14 اجرا شود.

این گوشی با قیمت 520 یورو برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی شایعه شده است و ظاهرا ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا این طرح را دوست دارید؟