You are currently viewing مهمترین عامل در افزایش سرعت سایت چیست؟

مهمترین عامل در افزایش سرعت سایت چیست؟


در سال های اخیر سرعت سایت به یک موضوع بسیار مهم در سئو تبدیل شده است و هر چه زمان بیشتر می گذرد گوگل به این موضوع بیشتر توجه می کند. دلیلش هم ساده است.

گوگل می خواهد بهترین تجربه کاربری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بنابراین، هدف قرار دادن آنها به سایت هایی با سرعت پایین ممکن است بهترین تجربه را نشان ندهد.

بسیاری از وب مسترها اولین و مهمترین عاملی را که می تواند تأثیر قابل توجهی بر سرعت بارگذاری صفحه داشته باشد، در مورد رتبه بندی سایت نادیده می گیرند.

در این ویدیوی کوتاه به شما می گویم که برای بهینه سازی سرعت سایت خود به چه فاکتوری باید توجه کنید.

بسیاری از مدیران سایت وقتی سرعت سایتشان پایین است فکر می کنند حتما قالبشان مشکل کدنویسی دارد یا اختلال کلی در کد سایت وجود دارد و در واقع قبل از هر چیز به مشکلات فنی فکر می کنند. البته این مشکلات و مشکلات فنی قطعا می تواند عامل کاهش سرعت سایت باشد، اما اولین چیزی که باید به آن توجه کنید کیفیت هاست خود است.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید قالب وردپرس – انتخاب بهترین پوسته (ویدئو)

توجه به کیفیت هاست اولین و مهمترین عامل در سرعت سایت است.

متأسفانه مشتریانی داریم که در ابتدای کار فکر می کنند کیفیت هاست مهم نیست، بنابراین تصمیم می گیرند در ابتدای راه اندازی سایت و هر زمان که سایت رشد می کند و سایت بازدید می کند از یک هاست ساده و ارزان استفاده کنند. افزایش می یابد، آنها از هاستینگ استفاده کیفی می کنند.

این نظر کاملا اشتباه است.

چرا باید از ابتدای راه اندازی سایت از یک هاست با کیفیت بالا استفاده کرد؟

به این دلایل توجه کنید.

اول، به خاطر داشته باشید که تفاوت قیمت بین هاست های رده بالا و هاست ارزان واقعاً زیاد نیست و معمولاً تفاوت قیمت بسیار مناسبی بین آنها وجود دارد. (البته به خاطر داشته باشید که هر هاست گران قیمتی کیفیت بالایی ندارد)

فضای میزبانی بستری است که کسب و کار وب سایت شما در آن قرار دارد. بنابراین اگر هاست شما سرعت خوبی نداشته باشد، سرعت بارگذاری اولیه وب سایت شما مشکل ساز خواهد شد.

دلیل بعدی توجه به موضوع امنیت است که در سیستم های وردپرس اهمیت ویژه ای دارد. هاست های بسیار ارزان معمولا از سیستم های امنیتی و نرم افزارهای امنیتی بسیار بالا استفاده نمی کنند (با توجه به هزینه های لایسنس این نرم افزار) و این امر می تواند سایت شما را در معرض خطر هک شدن و از دست دادن اطلاعات قرار دهد.

اگر سرعت سایت شما نیز پایین است و می خواهید افزایش سرعت را به یک تیم مجرب بسپارید، می توانید از خدمات سئوی داخلی وردپرس رایا تله استفاده کنید که می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را چندین برابر افزایش دهد.

توضیحات سرویس سئو داخلی و افزایش سرعت سایت های وردپرسی را ببینید

نتیجه:

اولین قدم برای ساخت یک سایت پر سرعت استفاده از یک هاست با کیفیت است. بهترین هاست ایرانی را گوگل کنید و سایت هایی وجود دارند که هاست های مختلف ایرانی را با هم مقایسه می کنند و می توانید از بین آنها هاست با کیفیتی را انتخاب کنید.

با عضویت در خبرنامه ایمیل ما می توانید گامی موثر در رشد کسب و کار خود بردارید!

(avangpress_form id = “10026”)