You are currently viewing مهلت پرداخت 180 میلیون مسکن ملی به پایان رسیده است

مهلت پرداخت 180 میلیون مسکن ملی به پایان رسیده است


اقتصاد 100- اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد مهلت داد تا مبلغ 180 میلیون تومان را پرداخت کنند.

پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خطاب به متقاضیان نهضت ملی مسکن به شرح زیر است.

کاندیدای محترم پروژه جنبش ملی مسکن (پیگیری دوم) پیرو پیامک قبلی و با توجه به آغاز عملیات اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، با توجه به اینکه هنوز سهم خود را تکمیل نکرده اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آن اقدام نمایید. سهم 180 میلیون تومانی تا تاریخ 1403/03/31 اعمال شد.

عدم واریز وجه به موقع باعث توقف پروژه، افزایش هزینه و متضرر شدن متقاضیان می شود.

بدیهی است با توجه به ارزیابی مبنی بر یک میلیون تومان در روز، در صورت تاخیر در پرداخت، یک امتیاز در ارزیابی و رتبه متقاضی لحاظ خواهد شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داد که درآمد خود را در تاریخ 10 اردیبهشت به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، جهت شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، موظف به واریز و یا تکمیل پروژه تا سقف 180 میلیون تومان حداکثر تا تاریخ 31.02 می باشد. 1403. «بدیهی است که تسریع در پرداخت باعث کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می شود».

منبع: آکونگار

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)

لینک کوتاه خبر: