You are currently viewing «منطقه سرمایه گذاری خارجی» در استان سمنان ایجاد می شود.

«منطقه سرمایه گذاری خارجی» در استان سمنان ایجاد می شود.


محمدرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت های خوب صنعتی در شهرستان ها و نواحی صنعتی استان سمنان اظهار داشت: سمنان یک استان صنعتی است و به همین دلیل اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذاری به ویژه سرمایه های خارجی در این استان انجام شده است. این استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه در آخرین این اقدامات، تفاهم نامه ای برای ایجاد منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان منعقد شد، تاکید کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، شرکت شهرک صنعتی سمنان و مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان سه طرف این تفاهم نامه هستند.

حمایت دولتی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این تفاهم نامه آمده است که سه کشور برای ایجاد منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان با محوریت صنعت همکاری خواهند کرد.
باقری با بیان اینکه این منطقه در شهرک صنعتی ایوانکی ایجاد می شود، تاکید کرد: 150 هکتار از زمین های این شهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در اختیار منطقه تخصصی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه جذب و هدایت سرمایه گذاران خارجی به صنایع و تاسیسات تولیدی استان سمنان مهمترین رویکرد این منطقه خواهد بود، تاکید کرد: افزایش جذب سرمایه گذاران خارجی به استان هدف تعیین شده این منطقه سرمایه گذاری است.

توزیع زمین
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان با بیان اینکه هر سه طرف این تفاهم نامه ماموریت هایی را بر عهده گرفته اند تا شاهد منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان باشیم، تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی برای تامین زمین اقدام می کند.
باقری افزود: تکمیل تسهیلات زیرساختی مورد نیاز سرمایه گذاران خارجی از دیگر وظایفی است که شرکت شهرک های صنعتی برای این منطقه تخصصی سرمایه گذاری ارائه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استان سمنان از حمایت های خود به ویژه در زمینه تکمیل زیرساخت های لازم در این منطقه استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران خارجی و تسریع در دریافت استعلامات قانونی از دیگر وظایف معاونت اقتصادی استانداری سمنان به این امر است. منطقه .

هدف گذاری سرمایه گذاران
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در این تفاهم نامه به وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان نیز پرداخته شده است، افزود: افزایش جذب سرمایه گذاران خارجی و هدایت آنها به استان سمنان از وظایف این مرکز است.
باقری تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان نیز باید از ظرفیت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران بر اساس رسالت خود در خصوص این تفاهم نامه استفاده کند تا شاهد شرایط خوبی در این منطقه تخصصی سرمایه گذاری باشیم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)