You are currently viewing منتظر Huawei Watch Fit 3 با طراحی شبیه اپل واچ باشید

منتظر Huawei Watch Fit 3 با طراحی شبیه اپل واچ باشید


هواوی در زمینه گجت های پوشیدنی دستی دارد و محصولات موفقی را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات را می توان سری Huawei Watch Fit دانست. دستبندهای هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر که می توانستند به عنوان ساعت هوشمند استفاده شوند اما قیمت بسیار پایین تری داشتند. حالا به نظر می رسد نوبت به نسل 3 این سری رسیده است و تغییر بزرگی در نسیت نسبت به نسل قبل رخ خواهد داد. در واقع باید گفت که Huawei Watch Fit 3 با طراحی مشابه اپل واچ عرضه می شود.

Huawei Watch Fit 3

بسیاری از کاربران ساعت های هوشمند غیر گرد مانند اپل واچ را دوست دارند. هواوی معمولا ساعت هایی با شکل گرد تولید می کند، اما در سری Watch Fit طراحی مستطیلی داشتیم. همانطور که مشخص است نسل سوم این سری پا را فراتر گذاشته و به سمت طراحی مربعی و کاملا مشابه اپل واچ خواهد رفت.

وقتی به تصویر بالا چه از راه دور و چه از نزدیک نگاه می کنید، قطعاً فکرتان به سمت طراحی اپل واچ می رود. اولین دلیل می تواند طراحی مربعی نمایشگر باشد. خوشبختانه نمایشگر کامل شده است میدان های آن متقارن و کوچک است بخیه می زند.

دلیل دوم قطعاً بله است دکمه چرخشی این ساعت در لبه هوآوی واچ فیت 3 قرار دارد.استفاده در اپل واچ و ترکیب آن با صفحه نمایش مربعی شکل و صفحه ساعت مشابه محصول اپل، ناگزیر از دور هر چشمی را فریب می دهد و ذهن را به سمت اپل واچ سوق می دهد. .

به هر حال تصمیم با هواوی خواهد بود و در نهایت بازار و مصرف کننده تعیین خواهند کرد که آیا این یک تصمیم برد-برد است یا خیر. به گزارش منبع موثق انتشار این تصاویر، باید گفت که تقریباً شکی نیست که این محصول با این طراحی نهایی خواهد شد.

متأسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی های سخت افزاری آن وجود ندارد، اما می توان انتظار داشت که همانند نسل های قبلی خود، شبیه به یک ساعت هوشمند میان رده یا یک دستبند هوشمند رده بالا باشد.

نظر شما در مورد Huawei Watch Fit 3 احتمالی چیست؟