You are currently viewing معرفی الگوریتم Google Dance Google Dance

معرفی الگوریتم Google Dance Google Dance


بارگذاری…

الگوریتم رقص گوگل این یکی از الگوریتم های پیشرفته گوگل است که هدف اصلی آن بررسی رتبه بندی SERP وب سایت شما است. ممکن است متوجه شده باشید که محتوای شما در موتورهای جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی نامنظمی دارد. به عنوان مثال، وقتی عنوانی را در یک موتور جستجو جستجو می کنید، سایت شما در خط چهارم نتایج قرار می گیرد، سپس وقتی چند دقیقه بعد دوباره همان عنوان را جستجو می کنید یا با دستگاه دیگری، رتبه شما بالاتر از خط چهارم یا پایین تر را هدف قرار داده است. الگوریتم رقص گوگل به این پدیده جهش صفحات وب سایت در رتبه بندی اشاره دارد. اگر می خواهید در مورد این ابزار بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم ما را تا پایان این آموزش دنبال کنید زیرا قصد داریم شما را با تعریف الگوریتم رقص گوگل و تاثیر الگوریتم رقص گوگل چیست بیایید با سئو آشنا شویم.

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

Google Dance یا Google Dance یکی از ابزارهای الگوریتم گوگل است که برای بازسازی سایت در SERP کار می کند، وظیفه آن تعیین رتبه مناسب برای صفحات وب سایت بر اساس محتوا و کلمات کلیدی استفاده شده است. نقش این ابزار شناسایی محتوا و لینک های استفاده شده در صفحات وب سایت است. اگر صفحاتی در سایت خود دارید که مرتباً از نظر رتبه در حال بالا یا پایین رفتن هستند، به دلیل الگوریتم Google Dance است. همانطور که از نام آن پیداست، Google Dance به معنای تکان دادن یا تکان دادن موقعیت یک سایت است.

به عبارت دیگر؛ وب سایت ها، پست های وبلاگ، مقالات و صفحات وب جدید هر روز ایجاد می شوند. اکنون برای بهبود عملکرد؛ گوگل همچنین به طور مداوم در حال به روز رسانی و اضافه کردن صفحات جدید به نتایج جستجوی خود است و این به روز رسانی ها منجر به Google Dance می شود. در واقع، این اصطلاحی است که در بین توسعه دهندگان وب و بازاریابان دیجیتال رایج است.

این ابزار به پدیده جهش صفحات وب سایت در رتبه بندی می پردازد، زیرا گوگل رتبه بندی خود را تنظیم می کند و صفحات را دوباره ارزیابی می کند. Google Dance به عنوان فاکتور رتبه بندی تصادفی نیز شناخته می شود. هنگامی که یک صفحه وب سایت را ویرایش یا اضافه می کنید، تغییراتی که در SERP گوگل رخ می دهد طبیعی است. با این حال، Google Dance اغلب حتی زمانی که هیچ چیز تغییر نکرده است، نوسان دارد.

بیشتر بخوانید: فیگما چیست؟ و کاربرد و فواید فیگما چیست؟

الگوریتم Google Dense در سئو چه کاری انجام می دهد؟

شاید این سوال در ذهن شما باشد که چه چیزی باعث می شود الگوریتم رقص گوگل اتفاق بیفتد. برخی از عواملی که منجر به ایجاد Google Dance شد عبارتند از:

1- سایت های زیادی با محتوای مشابه ایجاد شده اند

ظاهر سایت‌های جدیدی که محتوای مشابهی دارند باعث می‌شود Google Dance برای یافتن مرتبط‌ترین صفحاتی که در SERP قرار می‌گیرند کار کند. این سایت برای چند روز در یک براکت اجرا می شود و تجزیه و تحلیل می کند که کدام سایت در SERP ها موقعیت خوبی کسب می کند. سپس الگوریتم گوگل محتوا و لینک ها را تجزیه و تحلیل می کند تا رتبه بندی مناسب صفحات وب سایت را تعیین کند.

2- نام آدرس یا Slug را تغییر دهید

Slug یکی از مواردی است که می تواند بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تاثیر بگذارد. با استفاده از یک URL که با کلمه کلیدی مورد نظر شما مطابقت دارد، الگوریتم گوگل به شما اطمینان می دهد که رتبه خوبی کسب خواهید کرد. با این حال، تغییر نام یک صفحه می تواند موتورهای جستجو را مبنی بر اینکه کدام URL برای رتبه بندی اولویت دارد، سردرگم کند. به همین دلیل، پس از تغییر آدرس یک صفحه، باید آدرس قبلی را با استفاده از ابزار Google Console حذف یا جایگزین کنید. در مرحله بعد، تعیین کنید که در صورت جستجو با کلمه کلیدی مورد نظر، کدام آدرس در اولویت قرار می گیرد.

3- وب سایت جدید است

اگر به تازگی وب سایتی ساخته اید و خیلی سریع و بعد از چند ماه ناگهان محتوای شما در خط اول گوگل قرار می گیرد، این موضوع موتورهای جستجو را به وب سایت شما مشکوک می کند، بنابراین باید محتوا و لینک های موجود در صفحات را بررسی کنند. سایت اینترنتی. پس از تجزیه و تحلیل مشخص می شود که کدام موقعیت برای آیتم مناسب است.

بیشتر بخوانید: معرفی افزونه های درگاه پرداخت برای سایت های وردپرسی

چرا الگوریتم رقص گوگل مهم است؟

الگوریتم رقص گوگل مهم است زیرا می تواند بر رتبه وب سایت شما تأثیر بگذارد و در نتیجه ترافیک بیشتری را از طریق جستجوهای طبیعی گوگل به صفحه شما هدایت کند. نکته مهم در مورد این الگوریتم این است که اکثر تغییراتی که ایجاد می شود موقتی هستند. همانطور که گوگل صفحات را دوباره می خواند و رتبه بندی مجدد می کند، وب سایت شما ممکن است تغییرات جزئی در موقعیت های جستجوی گوگل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم پاندا چیست؟ و چه تاثیری بر سئو دارد؟

سوالات متداول

Google Dance چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

بطور کلی؛ Google Dance بر روی وب سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند و قصد دارند روی کلمات کلیدی مورد نظر کار کنند تاثیر مثبت خواهد داشت و همچنین می تواند تاثیر مستقیمی بر سئوی سایت داشته باشد.

رقص گوگل چیست؟

به زبان ساده؛ Google Dance الگوریتمی است که موقعیت سایت ها را تعیین می کند و بررسی می کند که محتوای شما در نتایج چه جایگاهی باید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: روش های بهینه سازی و افزایش سئو و رتبه سایت وردپرس

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟ چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چگونه از خود در برابر گورخر محافظت کنیم

الگوریتم هوش MUM چیست و چه نقشی در نتایج جستجوی گوگل دارد؟

الگوریتم فرد چیست؟ | مبارزه با تبلیغات سیاه و سئو

خلاصه: الگوریتم رقص گوگل چیست؟

رقص گوگل چیست؟ Google Dance به الگوریتم گوگل اشاره دارد که سعی می کند رتبه وب سایت شما را در SERP ها ارزیابی کند. در این مقاله شما را با تعریف الگوریتم رقص گوگل و تاثیر الگوریتم رقص گوگل در سئو سایت آشنا کرده ایم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

منبع: techbriefers