You are currently viewing مشخصات 10 اداره مالیاتی جنوب تهران

مشخصات 10 اداره مالیاتی جنوب تهران


– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در سال های اخیر ادارات کل سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اطلاع رسانی و ارائه خدمات بهتر به مودیان میز خدمت در اختیار داشتند. در ادامه این روند، در سال 1403، 10 باجه خدماتی تنها در حوزه مدیریت اصلی در جنوب شهر تهران برگزار شد. این 10 میز خدمات برای اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت، دوچرخه و لوازم یدکی، اتحادیه تالارهای پذیرایی و لوازم مجلس تهران و اتحادیه فروشندگان سنگ و تجهیزات، اتحادیه فروشندگان، باتری سازان و خدمات تخصصی برق، اتحادیه فروشندگان میخ، قفل تهران می باشد. و لولا، انجمن پارچه فروشان تهران، عکاسان. و انجمن فیلمبرداران، انجمن بنکداران مواد غذایی و اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد و لازم به ذکر است در جلساتی که با اصناف مختلف برگزار شد، آمار مربوط به اظهارنامه مالیاتی و فرم تبصره 100 نفر از افراد صنف حوزه جغرافیایی اداره کل امور مالیاتی استان تهران، اجرای مصوبات 1400 و 1401 تشویق به ارائه برگه تبصره ماده 100 قانون مدنی و تشریح دستورالعمل یادداشت مذکور، ترویج اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و نظام مودیان با ذکر مزایای آن از جمله: شفافیت اقتصادی، انصاف مالیاتی و افزایش رضایتمندی مردم و هوشمندتر شدن فرآیندهای مالیاتی، رفع ابهامات مربوط به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مسائل مربوط به آئین نامه رفتار. برای فعالیت های تجاری، افزایش. مزایای تبصره ماده 100 قانون مدنی شامل آورده های در نظر گرفته شده و همچنین اعلام آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزشی یکی از اصناف حسینی مدیرکل امور مالیاتی جنوب تهران در خصوص مزایا اعلام شد. مودیان استفاده کننده از قانون پایانه های مغازه در میز خدمت که در محل اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و لوازم یدکی تهران برگزار شد، گفت: شفافیت اقتصادی، عدالت مالیاتی و افزایش رضایت و هوشمندی مردم ایجاد فرآیندهای مالیاتی، رفع ابهامات مربوط به قانون مربوط پایانه های فروشگاهی و نظام مالیاتی، اعلام آمادگی کامل برای برگزاری کلاس های آموزشی بویژه قانون پایانه های فروشگاهی و نظام مالیاتی، معرفی کارگروه پایانه های فروشگاهی و نظام مالیاتی جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات مودیان محترم، دعوت به همکاری جلسه حضوری جهت بررسی رفع مشکلات مالیاتی مودیان محترم، اهمیت تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم، با توجه به ظرفیت ماده 238 قانون مدنی و آیین نامه 219 قانون مدنی جهت تسهیل در رفع مشکلات پیشنهاد شد. پرونده های مالیاتی و کاهش ارسال پرونده ها به دادگاه. در پایان نیز مسائل مالیاتی مودیان مربوط به هر صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان پیام دستورالعمل ها و مساعدت های لازم به عمل آمد.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)