You are currently viewing مشخصات اصلی Redmi K80 Pro فاش شد: دوربین تله فوتو و اثر انگشت اولتراسونیک

مشخصات اصلی Redmi K80 Pro فاش شد: دوربین تله فوتو و اثر انگشت اولتراسونیک


شایعات در مورد گوشی های پرچمداری که در سه ماهه آخر سال 2024 عرضه می شوند شروع شده است. اکنون برخی از مشخصات کلیدی Redmi K80 Pro به بیرون درز کرده است و انتظار می رود این سری از گوشی های هوشمند Redmi در ماه نوامبر (اواسط نوامبر تا اواسط نوامبر) به بازار عرضه شوند. در ماه دسامبر).

مشخصات جدید Redmi K80 Pro فاش شد

شیائومی 15 و 15 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) رونمایی خواهند شد. ما می دانیم که این شرکت نیز در گوشی های سری ردمی K80 آثار. یک منبع آگاه به نام Experience More جزئیات جدیدی در مورد Redmi K80 Pro به اشتراک گذاشته است.

پست بیشتر را تجربه کنید

مطابق با اطلاعات فاش شدهانتظار می رود Redmi K80 Pro به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز شود. تاکنون شاهد گوشی های هوشمند Redmi بوده ایم که مجهز به حسگر اثر انگشت نوری هستند. K80 Pro به احتمال زیاد اولین گوشی Redmi مجهز به این نوع حسگر اثر انگشت خواهد بود.

قبلاً می دانیم که Redmi K80 Pro احتمالاً به دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز می شود. این یک ارتقاء خواهد بود. زیرا نسل قبلی این گوشی از دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر استفاده می کرد.

Redmi K70 Pro

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Redmi K80 Pro داشتن صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K است. یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه احتمالا دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. متأسفانه تاکنون هیچ مشخصات دیگری از Redmi K80 Pro به بیرون درز نکرده است.

Redmi K80 Pro بیش از 500 دلار قیمت دارد

شایعات حاکی از آن است که ردمی روی طراحی جدیدی برای پشت سری K80 شرط بندی خواهد کرد. انتظار می رود هر دو K80 و K80 Pro دارای پشت شیشه ای باشند. Redmi K70 Pro سال گذشته با قیمت 3299 یوان (معادل 455 دلار) معرفی شد. اما انتظار نمی رود جایگزینی برای این گوشی با همین قیمت وارد بازار شود. با توجه به اینکه تراشه Snapdragon 8 Gen 4 قیمت گوشی های هوشمند را افزایش می دهد، احتمالا Redmi K80 Pro با قیمت اصلی حدود 3799 یوان (معادل 525 دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سری Redmi K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه می شود

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند ردمی آینده چیست؟