You are currently viewing مشاغل بسته بندی صفر تا صد حبوبات در خانه (جزئیات درآمد بالای او)

مشاغل بسته بندی صفر تا صد حبوبات در خانه (جزئیات درآمد بالای او)


بسته بندی حبوبات در منزل یکی از مشاغل مناسب بانوان می باشد که توسط کارشناسان مشاوره بازرگانی در مشهد یا سایر شهرهای ایران توصیه می شود. این کار نیازی به کار در خارج از منزل ندارد و با تجهیزات خاص و مراحل ساده انجام خواهد شد.

کار با لوبیا در منزل مزایای زیادی نسبت به سایر فعالیت ها دارد. از درآمد بالا تا عدم نیاز به دانش تخصصی و … همه از مزایای این شغل هستند. با انجام این کار ساده می توانید درآمد ماهانه خوبی داشته باشید و از عهده مخارج زندگی خود برآیید.

زنانی که به هر دلیلی نمی توانند خارج از خانه کار کنند یا می خواهند در کنار همسرشان به عنوان کمک مالی کار کنند، چرا کسب و کار خانگی بسته بندی حبوبات خود را راه اندازی نکنید. درآمد حاصل از این شغل می تواند حداقل 2 میلیون و بیشتر باشد و این مشکل به سرعت شما در انجام کارها بستگی دارد.

معرفی شغل لوبیا کیسه ای در منزل

بسته بندی مواد غذایی بسیار مهم است. این مواد باید به گونه ای جاروبرقی شوند که کوچکترین ذره آلودگی روی آنها ننشیند. در واقع کسانی که وظیفه دارند این کار را انجام دهند باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا غذای سالمی داشته باشند.

خوشبختانه در ایران مزارع حبوبات زیادی وجود دارد. بسیاری از کشاورزان زمین های خود را برای کاشت لوبیا، نخود، عدس و … کنار گذاشته و هر ساله مقادیر زیادی از این حبوبات را تولید می کنند.

این محصولات توسط کشاورزان از واسطه ها خریداری و سپس روانه بازار می شود. واسطه ها برای فروش بهتر محصولات را بسته بندی می کنند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از حبوبات پاک شده در بسته بندی استفاده کنند، بنابراین این تجارت خانگی بسیار سودآور است.

بهترین خانم های بسته بندی در منزل کار کنید حبوباتی است که نیاز به فعالیت بدنی زیادی ندارد. می‌توانید یکی از اتاق‌های خود را برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان کاوش کنید و با استفاده از دستگاه‌های خاص، فعالیت‌های خانگی خود را شروع کنید.

بررسی مزایای بسته بندی حبوبات در خانه

بهترین مزایای این تجارت عبارتند از:

  • • کار با حقوق برای زنان خانه دار
  • بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد
  • خطر کمتر شکست کسب و کار
  • ساعات های کاری قابل انعطاف
  • بدون نیاز به دانش تخصصی

این شغل بهترین گزینه برای دانشجویان و خانم های خانه دار است که می خواهند در کنار وظایف اصلی خود کسب درآمد کنند. می توانند با مراکز ارائه دهنده خدمات بسته بندی تماس گرفته و وارد فضای این کار شوند.

برای شروع تولید این اثر در حین بازاریابی از مشاور بازرگانی خبره برای راهنمایی شما در زمینه هایی مانند جذب مشتری، مذاکره قیمت، بسته بندی محصول و غیره کمک بخواهید.

هزینه راه اندازی یک تجارت بسته بندی غلات در خانه چقدر است؟

برای شروع این کار باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید که عبارتند از:

  • هزینه خرید دستگاه بسته بندی
  • هزینه سفر برای خرید محصولات از بازار و فروش آنها در بسته بندی
  • هزینه های مرتبط با تبلیغات مانند کاتالوگ
  • هزینه خرید حبوبات
  • هزینه های مربوط به مصرف آب و برق

مقدمه ای بر انواع تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی حبوبات در منزل

برای این کار به دستگاه های خاصی نیاز دارید که عبارتند از:

چرخ خیاطی پلاستیکی

چرخ خیاطی های پلاستیکی در واقع با اعمال حرارت یک لایه پلاستیک روی حبوبات ایجاد می کنند و یک بسته بندی حرفه ای ایجاد می کنند. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها حتی می توانند با حرارت دادن به فویل و آلومینیوم کار کنند.

شما می توانید این دستگاه ها را در دو نوع پدالی و ریلی خریداری کنید. مدل های دارای پدال گران تر هستند، اما کار با آنها بسیار آسان تر است. مدل های ریلی نیز برای کارخانه ها و شرکت های بزرگ هستند. اگر هنوز در ابتدای فعالیت خود هستید، مدل های رومیزی را پیشنهاد می کنیم که قیمت چندانی ندارند.

چرخ خیاطی های پلاستیکی مزایای مختلفی دارند، به عنوان مثال حمل محصولات را آسان می کنند و همچنین از دانه ها در برابر عوامل آلاینده به خوبی مراقبت می کنند. این تجهیزات باعث شیک شدن محصولات شما می شود، بهتر است از برچسب های تبلیغاتی مخصوص در بسته بندی خود استفاده کنید تا خود را بهتر به مشتریان خود نشان دهید.

دستگاه تاریخچه زنان

یکی از دستگاه های مناسب برای بسته بندی حبوبات در منزل، مهر تاریخ است که شامل تاریخ ساخت، تاریخ انقضا، قیمت و سایر مشخصات مهم محصول می باشد. این دستگاه ها نیز در انواع مختلفی تولید می شوند که از ساده ترین و بهترین آنها می توان به مدل های دستی اشاره کرد که با اعمال حرارت مشخصات را درج خواهند کرد. سعی کنید تاریخچه ای از محصولات خود داشته باشید تا مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند.

سایر وسایل مهم برای بسته بندی حبوبات در منزل

دو دستگاهی که معرفی کردیم جزو ابتدایی ترین تجهیزات کیسه بندی حبوبات هستند. برخی از دستگاه های دیگر نیز می توانند به شما در انجام بهتر کارها کمک کنند، که عبارتند از:

  • دستگاه جاروبرقی خانگی
  • دستگاه شرینگ
  • دستگاه سیل

نکات مهم در راه اندازی کار بسته بندی غلات در منزل

  • برای این کار ابتدا باید مجوزهای لازم را دریافت کنید. بنابراین، قبل از خرید تجهیزات، حتما مجوزها را دریافت کنید و تا زمانی که تجهیزات را تهیه نکرده اید، اقدام به خرید آن نکنید.
  • ابتدا در دور کمتری اجرا کنید و با گذشت زمان میزان تولید را افزایش دهید. شما باید فرآیند تولید را بر اساس تعداد مشتریان خود پیش ببرید.
  • بسته بندی حبوبات در خانه یکی از مشاغل پرطرفدار است، بنابراین وقتی وارد بازار کار می شوید، رقبای زیادی را خواهید یافت که باید محصولی بهتر و بهتر از آنها را به آنها ارائه دهید.
  • بر اساس میزان سرمایه اولیه خود برای انجام این کار، از طریق آن درآمد کسب خواهید کرد. پس اگر سرمایه کمی دارید، انتظار درآمد زیادی نداشته باشید.
  • توصیه می کنیم ابتدا مشتریان خود را در بازار پیدا کنید و سپس دست به کار شوید. ممکن است در ابتدای کار مشتری زیادی پیدا نکنید که می تواند بر روحیه شما برای ادامه کار تأثیر منفی بگذارد.
  • پیشاپیش با یکی از بازیگران موفق بازار در زمینه بسته بندی مشورت کنید. این افراد به شما توصیه های مفیدی می کنند.

بسته بندی حبوبات در منزل، کاری سودآور و راحت

بسته بندی حبوبات در منزل شغلی سودآور و راحت است که اکثر خانم های خانه دار، دانشجو و … به فکر درگیر شدن در این روزها باشید. برای شروع این کار حتی به سرمایه اولیه کمی نیاز دارید تا وسایل لازم را تهیه کنید.

توصیه می کنیم قبل از شروع این کار با یک مشاور کسب و کار حرفه ای مشورت کنید.