You are currently viewing مزایا و خدمات همکاری با شرکت های تجاری

مزایا و خدمات همکاری با شرکت های تجاری


به زبان ساده، شرکت های بازرگانی همه کارها را از مکان یابی محصول در کشور مورد نظر مانند چین تا تکمیل معامله و ارسال کالا به مقصد مورد نظر شما انجام می دهند. بنابراین، نیازی نیست که نگران بروز مشکل در هیچ یک از این مراحل باشید. اساساً، واسطه ها حرفه ای هستند که خریداران و فروشندگان را در سراسر جهان به هم متصل می کنند.

برای هر کسب و کاری با هر اندازه ای، همکاری با چنین شرکت هایی یک مزیت است. “خریداران” به شبکه گسترده ای از محصولات، دانش بازار و تدارکات لازم دسترسی دارند و به آنها امکان می دهد راحت تر منبع را تهیه کنند.

از سوی دیگر، «فروشندگان» می توانند از کانال های توزیع مستقر استفاده کنند، هزینه های بازاریابی را کاهش دهند و به پرداخت سریع دسترسی داشته باشند.

مهم نیست چقدر در زمینه صادرات تجربه دارید واردات کالا از چین شما با گسترش تجارت خود، همکاری با شرکت بازرگانی مانند جولای تریدینگ می تواند بسیاری از موانع را از سر راه شما بردارد و می توانید با آرامش بیشتری به فعالیت های تجاری خود بپردازید. در ادامه مقاله بیشتر به خدمات و مزایای همکاری با شرکت های تجاری می پردازیم.

مزایای همکاری با شرکت های تجاری

1. بهینه سازی فرآیند خرید و کاهش هزینه ها

یافتن بهترین محصولات با بهترین قیمت برای هر شرکتی ضروری است، اما این مرحله معمولاً زمان بر و پیچیده است.

شرکت های بازرگانی به شما این امکان را می دهند که در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین تامین کننده دسترسی داشته باشید، به خصوص در چین. آنها لیست کالاهای مورد نظر شما را با در نظر گرفتن بودجه دریافت می کنند و بهترین قیمت و کیفیت را برای شما در بازار چین پیدا می کنند.

2. دسترسی به بهترین تامین کنندگان چینی

شرکت‌های بازرگانی، به‌ویژه شرکت‌هایی مانند جولای تریدینگ مستقر در گوانگژو، چین، اطمینان می‌دهند که هر محصولی را در بهترین شرایط ممکن پیدا خواهید کرد، زیرا آنها بازار چین را کنترل می‌کنند و با بسیاری از تامین‌کنندگان در تماس هستند.

3. بهبود ارتباطات و مذاکرات با تامین کنندگان

مذاکره با یک تامین کننده می تواند فرآیند دشواری باشد، به خصوص زمانی که زبان و فرهنگ متفاوتی دارید.

شرکت های تجاری معتبر با داشتن کارشناسانی که به زبان و فرهنگ چینی مسلط هستند، کار ارتباط با آنها را ساده کرده اند.

4. امکان خرید محصولات در مقادیر کمتر و دریافت سریع آنها

برخی از تامین کنندگان برای پذیرش سفارش باید حداقل مقدار محصول را تولید کنند. این امر کار را برای کسب و کارهای کوچک دشوار می کرد.

شرکت بازرگانی جولای به شما امکان می دهد:

  • بر اساس نیاز شرکت خود خرید کنید و نه بیشتر.
  • با عقد قرارداد برای مدت معین (مثلا 3-2 ماهه) می توانید همان سفارش ها را با قیمت و کیفیت اصلی که توافق کرده اید دریافت کنید.

5. تحویل سریع و راحت کالا به مقصد مورد نظر

با همکاری یک شرکت بازرگانی، فرآیند لجستیک و ارسال کالا از تامین کننده به مقصد مورد نظر بسیار آسان می شود. زیرا شرکت بازرگانی تمامی مراحل دریافت کالا از تامین کننده، نگهداری آن در انبار، ارسال کالا به مقصد، ترخیص کالا از گمرک و ارسال مجدد کالا به درب انبار نهایی را انجام می دهد.

همچنین به شما اطمینان می دهند که دقیقاً سفارش خریداری شده به دست شما می رسد و هیچ نقصی در آن وجود ندارد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت های تجاری

شرکت بازرگانی جولای چیزی بیش از ایجاد ارتباط بین خریداران و فروشندگان است. ما طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم که فرآیند تجارت بین المللی را ساده می کند، مانند:

1. تامین منابع و تدارکات

یافتن یک تامین کننده قابل اعتماد در چین می تواند کار دشواری باشد، این کشور بزرگ تعداد زیادی تولید کننده دارد که مقایسه و انتخاب بین آنها می تواند دشوار باشد. بازرگانی جولای با آگاهی کامل از بازار چین، نه تنها یافتن این منابع را برای شما آسان می کند، بلکه تضمین می کند که بهترین قیمت و کیفیت را از بین محصولات انتخاب شده برای خود بیابید.

2. کنترل کیفیت

خرید محصول با کیفیت یکی از دغدغه های خریداران از تامین کنندگان در چین است، بازرگانی جولای با انجام خدمات کنترل کیفیت در مبدا این اطمینان را به شما می دهد که محصول خریداری شده مطابق با مشخصات توافق شده است.

3. پرداخت های بین المللی آسان است

از زمانی که ایران تحریم شده است، پرداخت های بین المللی به یک فرآیند پیچیده تبدیل شده است. بنابراین، ژولی کامرس با ساده کردن این مراحل نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد، بلکه روش پرداخت را برای هر نوع کسب و کاری ساده می کند.

4. لجستیک و حمل و نقل

ورود به فرآیند حمل و نقل بین المللی، بار چین انجام ترخیص کالا از گمرک بسیار پیچیده و دردسر ساز است اما بازرگانی جولایی با داشتن تجربه در این زمینه می تواند بسته به بودجه شما و همچنین تمامی مسائل گمرکی و در نهایت پس از ترخیص مرسوله را از چین به ایران منتقل کند به مقصد نهایی مورد نظر

نتیجه

ورود به دنیای صادرات و واردات و تجارت بین المللی می تواند برای هر کسی ترسناک باشد. اما همکاری با شرکت های تجاری مانند تجارت جولای به شما کمک می کند بدون هیچ زحمتی محصولات خود را از چین سفارش دهید و بدون نگرانی به مقصد مورد نظر خود برسانید.

به همین منظور پیشنهاد ما به شما مشاوره صادرات و واردات رایگان در سایت بازرگانی جولای به نشانی joolaei.com بازدید و بهره مندی از دانش کارشناسان این مجموعه در زمینه واردات کالا از چین امروز.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: 1 میانگین: 5)