You are currently viewing مروری بر صرافی های ارز دیجیتال ایران

مروری بر صرافی های ارز دیجیتال ایران


به گزارش بازار، همانطور که در مقاله «از این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!» به این موضوع اشاره شد که انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون شک دغدغه اصلی اکثر معامله گران است. در این میان برای رفع این دغدغه مجموعه های بزرگ و معتبری در ایران فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند که در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین آنها را معرفی کنیم. اگر دقیقا نمی دانید بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران کدام مجموعه ها هستند، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید!
تبادل ارز دیجیتال واکس: سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان

برای انتخاب یک صرافی معتبر و موثر ارز دیجیتال باید حداقل به ۷ نکته مهم توجه کنید. یک صرافی عالی ارز دیجیتال باید دارای ویژگی های زیر باشد:

امنیت عالی
هزینه معقول
نقدینگی کافی
آسان برای استفاده و رابط کاربری قابل درک
تعداد زیادی سکه پشتیبانی شده
پشتیبانی کامل و سریع
اعتبار و شهرت

خوشبختانه صرافی ارز رمزنگاری شده والکس تمامی این ویژگی های فوق العاده را دارد و با ارائه محیطی ساده و قابل درک، ارائه ده ها سکه، پشتیبانی سریع و کامل و البته دریافت کارمزد تراکنش مناسب، یکی از بهترین گزینه ها برای تمامی معامله گران است. علاوه بر این، Valax دارای مجموعه ای از ویژگی های جذاب دیگر است. سقف خرید و فروش روزانه آن نسبت به سایر صرافی ها بسیار بالاست. بنابراین تاجران بزرگ با حجم بالای خرید و فروش می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. تمامی تراکنش های این صرافی کاملا قابل ردیابی هستند و می توانید تمامی جزئیات مربوط به افزایش و کاهش اعتبار کیف پول خود را مشاهده کنید. امکان خرید سریع و آنی، تراکنش پیشرفته و P2P برای خرید با کمترین قیمت و فروش با بالاترین ارزش، ارائه اپلیکیشن ویژه و رمز عبور دو مرحله ای از دیگر مزیت های منحصر به فرد صرافی ارز دیجیتال والکس است.
امکان دسترسی به انواع بازارهای مبتنی بر تومان، تتر و بیت کوین، امکان ساخت ربات معاملاتی بر اساس فعالیت های مختلف و محدودیت های مهمی که برای سرمایه خود در نظر گرفته اید، همگی از ویژگی های فوق العاده این صرافی ارز دیجیتال هستند. همچنین صرافی غیرمتمرکز والکس با ارائه طرحی منحصربفرد به نام پلتفرم معاملاتی، با شارژ مبلغ نسبتاً کمی، اعتبار مشخصی را در اختیار شما قرار می دهد. با این اعتبار می توانید با خیال راحت در دنیای ارز دیجیتال به صورت حرفه ای فعالیت کنید. معامله کنید و با کسب سود اصل پول را برگردانید. تمامی این ویژگی ها والکس را به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ایران تبدیل کرده است.
آدرس سایت والکس: ایمیل: [email protected] تماس: 02191006555
Nobitex: رابط کاربری ساده شده
هیچ کس نمی تواند منکر اضطراب و استرس ناشی از یک مشکل ناگهانی در یک محیط مالی شود. صرافی ارز دیجیتال Nobitex پشتیبانی دقیق و کاملی را از کاربران خود انجام داده است تا زمان ایجاد این وضعیت ناخوشایند برای کاربران را کاهش دهد. پاسخ سریع کارشناسان Nobitex بدون شک یکی از مهم ترین نکات مثبت این مجموعه است. با وجود این مزیت بزرگ، میزان ارزهای پشتیبانی شده در این صرافی نسبتا کم است. به همین دلیل، کاربرانی که ترجیح می دهند به ده ها سکه مختلف دسترسی داشته باشند، باید صرافی ارزهای دیجیتال دیگری را برای کار خود انتخاب کنند.
کیف پول من

ارزهای دیجیتال مختلف

با توجه به محدودیت دسترسی به صدها ارز دیجیتال در یک محیط جامع، صرافی ارز دیجیتال My wallet سعی کرد این محدودیت را برای کاربران ایرانی برطرف کند. به همین دلیل با طراحی فضایی امن، سریع و جامع برای خرید و فروش صدها ارز دیجیتال معتبر دنیا به یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران ایرانی تبدیل شده است.
علاوه بر این ویژگی، My Wallet در واقع یک کیف پول دیجیتال کامل است که فعالیت های مالی دیجیتالی مختلفی را امکان پذیر می کند. تنها مشکلی که استفاده از این صرافی ارز دیجیتال با «اما» و «اگر»های زیادی همراه است، کارمزد نسبتاً بالایی است. My Wallet برای ارزهای جدید یا شات کوین ها 3% کارمزد و برای سایر ارزهای دیجیتال 1% کارمزد دریافت می کند. این میزان کارمزد در بلندمدت و برای تراکنش های بزرگ قابل توجه خواهد بود و به همین دلیل شبهات زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است.
آبان تتر: هزینه کم
صرافی ارز دیجیتال آبان تتر همانطور که از نامش پیداست در ابتدا فقط برای خرید و فروش تتر طراحی و عرضه شد. اما پس از مدت کوتاهی، ارزهای رمزنگاری شده معتبر و شناخته شده دیگری نیز به لیست ارزهای پشتیبانی شده در این صرافی اضافه شدند. آبان تتر در حال حاضر بیش از 400 ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند و می توانید از آن برای انجام تراکنش های مختلف استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آبان تتر را تبدیل به صرافی ارز دیجیتال محبوب و پرکاربرد در بین کاربران ایرانی کرده است، کارمزد پایین آن است.
آبان تتر با دریافت تنها 0.3 کارمزد، امکان انجام تراکنش های بزرگ را در بهترین شرایط ممکن فراهم می کند. نکته مهم دیگری که باید در مورد این صرافی بدانید این است که هیچ کارمزد تراکنش تتر در اینجا وجود ندارد که یک ویژگی عالی برای این پلتفرم است.
Cermix: فرصت تجارت دو طرفه
پنجمین صرافی معتبر ارز دیجیتال در ایران صرافی سرمکس است. این صرافی ارز دیجیتال با فعال کردن تراکنش‌های P2P توانسته به یکی از بهترین گزینه‌های محلی تبدیل شود. این صرافی نیز مانند والکس از امنیت خوبی برخوردار است و احتمال هک شدن حساب شما با رمز عبور دو مرحله ای را کاهش می دهد. پشتیبانی از سکه های مختلف و در دسترس بودن اپلیکیشن اختصاصی از دیگر مزایای خوب صرافی ارز دیجیتال سرمکس است.
خرید و فروش ارز دیجیتال از بهترین صرافی های ایرانی
تجارت همیشه با نگرانی ها و نگرانی های زیادی همراه است و برای کاهش این نگرانی ها، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال کارآمد به شما کمک زیادی می کند. در حال حاضر صرافی های ارزهای دیجیتال مختلفی در ایران فعالیت می کنند که هر کدام ده ها تسهیلات عالی را در اختیار شما قرار می دهند. والکس به عنوان یکی از جامع ترین و کامل ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران، توانسته است نظر بسیاری از معامله گران را به خود جلب کند و به یکی از بهترین ها در ایران تبدیل شود. با تمام این توضیحات، کدام صرافی را ترجیح می دهید؟

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)