You are currently viewing مروری بر برندهای موفق در صنعت شکلات

مروری بر برندهای موفق در صنعت شکلات


شکلات یکی از محبوب ترین غذاها در جهان است که پیر و جوان آن را دوست دارند. در این مقاله به بررسی برندهای موفق در صنعت شکلات و بررسی قیمت شکلات صنعتی از جمله شکلات تخته ای پایه و همچنین نقش آن در تولید شکلات صبحانه در ایران می پردازیم و آن را با برندهای محبوب در ایران مقایسه می کنیم. جهان. با ما بمان.

برندهای پیشرو در صنعت شکلات

برند نستله

یکی از بهترین و معروف ترین برندهای دنیا در صنعت شکلات سازی نستله است. “غذای خوب، زندگی خوب” شعار نستله است که نشان دهنده استانداردهای بالای این برند است.

دلیل اصلی محبوبیت شکلات های نستله این است که با وجود کیفیت بالا مقرون به صرفه هستند. کیت کت، باترفینگر و نستله کرانچ از بهترین شکلات های برند نستله هستند.

برند کادبری

یکی از بهترین برندهای شکلات دنیا، برند کدبری است که در سراسر دنیا پراکنده است و کیفیت و تنوع بی نظیری در این زمینه دارد.

برند کندرا کیندر

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید شکلات، برند کیندر است. کیندر موفقیت خود را مدیون خلاقیت خود در تولید شکلات های تخم مرغی شکل است. هر کدام از این تخم‌مرغ‌های شکلاتی برای مصرف‌کنندگان شگفت‌انگیز است و این اسباب‌بازی‌های کوچک و مینیمال درون تخم‌مرغ‌ها توجه کودکان را به خود جلب کرد.

نام تجاری Toblerone

یکی از بهترین شکلات های تولید شده در سوئیس، Tableron نام دارد که از نام خانوادگی بنیانگذار این برند یعنی “Tobler” نامگذاری شده است. از ویژگی های متمایز این شکلات از سایر برندهای معروف دنیا این است که از ترکیب طعم عسل، بادام و شکلات برای تهیه این شکلات ها استفاده می شود. این شکلات ها با وجود کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

برای خرید شکلات تخته ای ارزان اینجا کلیک کنید.

برند ایرانی کام کایا

کار میکرد یک برند ایرانی با سابقه طولانی، کیفیت بالا و تنوع محصولات در تولید شکلات های صنعتی اعم از شکلات، آجیل، شکلات صبحانه و مواد اولیه تهیه شکلات و شیرینی که این مواد را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عمده فروشی قرار می دهد. .

لیندت

Lindt & Sprüngli: یک برند سوئیسی که به خاطر شکلات ها و شکلات هایش معروف است. لینت با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرآیندهای تولید سنتی، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان شکلات های درجه یک در جهان شناخته می شود.

میلکا

یک برند آلمانی که بخشی از شرکت بین المللی Mondelez است و به تولید شکلات های شیری معروف است. میکا با تمرکز بر طعم های شیرین و بافت منحصر به فرد، مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

راسل استوور

یک برند آمریکایی که با تولید شکلات آجیلی و کاراملی به شهرت رسید. راسل استوور با ارائه طیف گسترده ای از طعم ها و بسته بندی های زیبا به عنوان یک هدیه محبوب شناخته می شود.

فررو روچر

این شرکت ایتالیایی با تولید شکلات های Kinder Bueno و Nutella به شهرت جهانی رسید. Ferrero با تمرکز بر کیفیت مواد اولیه و طعم های اصیل ایتالیایی، طرفداران خود را پیدا کرده است.

مارس

این شرکت آمریکایی با تولید M&M's، Snickers و Twix به شهرت جهانی رسید.

نقش بسته بندی و طراحی در برندسازی شکلات

بسته بندی محصول نشان دهنده اهمیت شرکت سازنده برای محصول خود است. در واقع یک شرکت با طراحی زیبا و بسته بندی مناسب به ارزش و اعتبار برند خود می افزاید.

رعایت اصول کلی بسته بندی محصول باعث ایجاد ارتباط موفق با مشتریان می شود و مشتری پس از دیدن محصول شما تفاوت برند شما با سایر رقبا را احساس می کند. برخی از این اصول عبارتند از:

اشاره به تاریخچه یک برند

اکثر مشتریان ترجیح می دهند محصولات قدیمی را که می شناسند بخرند. زیرا حس نوستالژی را در آنها ایجاد می کند. این موضوع باعث ترغیب آنها به خرید محصول می شود. بنابراین هنگام طراحی بسته بندی محصول خود می توانید از علائم و طرح هایی استفاده کنید که خاطرات گذشته و روش های قدیمی ساخت آن برند را به شما یادآوری می کند.

توجه به کتیبه ها و عناصر

یکی از عوامل ایجاد برتری و جذابیت در خرید نوشتار خلاق است زیرا باعث می شود مشتری احساس خوبی نسبت به محصول داشته باشد و آن محصول برای مدت طولانی در ذهن فرد باقی بماند. پس برای طراحی بسته بندی باید به این فاکتور توجه زیادی داشته باشید و با این کار ذهن مشتری را با برند خود درگیر کنید.

استفاده از طرح های خلاقانه و جذاب

خلاقیت طرح های به کار رفته در بسته بندی محصول باید به گونه ای باشد که بتواند در نگاه اول مشتری را جذب کند. این امر تصمیم گیری برای خرید محصول را برای مشتری آسان تر می کند.

استفاده از بسته بندی استاندارد و با کیفیت

اکثر شرکت ها از مواد مقوای بازیافتی با کیفیت پایین برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند. این مشکل باعث می شود این برندها فروش خود را از دست بدهند. اما محصولات با بسته بندی با کیفیت در بین رقبا موفق ترند. بنابراین بسته بندی باکیفیت می تواند بر ذهنیت مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد و مشتری را جذب کند.

استفاده از تکنولوژی در بسته بندی

امروزه می توان از فناوری های مختلفی مانند برچسب های کد QR، رمزگذاری NFC و بسته بندی هوش مصنوعی برای جلب توجه مصرف کنندگان استفاده کرد.

در نهایت، ایده های جدید و خلاقانه می توانند به شما کمک کنند تا برند خود را متمایز کنید و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کنید. علاوه بر این، توجه به جنبه هایی مانند ارزش های محیطی و اجتماعی می تواند جایگاه برند شما را در بین رقبا تضمین کند.

برای خرید شکلات تخته ای ارزان کلیک کنید.

نکاتی برای انتخاب شکلات

سلیقه شخصی

کیفیت مواد اولیه

طعم های متنوع

قیمت

نام تجاری

آخرین کلمه

در این مقاله به بررسی برندهای موفق در صنعت شکلات و توصیه هایی در مورد نقش بسته بندی و طراحی در برندسازی شکلات پرداختیم. ما امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.