You are currently viewing محمد ناظمی اردکانی در انتخابات ثبت نام کرد

محمد ناظمی اردکانی در انتخابات ثبت نام کرد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با حضور در ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در دولت اول محمود احمدی نژاد وزیر تعاون بوده و سابقه استانداری قم و رئیس سازمان ملی استاندارد را نیز دارد.

اردکانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: من با صدای بلند می گویم که دوره زمامداری از سال 92 تا 1400 دیگر تکرار نمی شود، اما دولت «مترقی و خدمتگزار» که به فضل الهی تشکیل خواهم داد، متعهد می شود که اقدامات زیر را انجام دهد. ه.

وی افزود: امروز در مسیر اعتلای اسلام و تکریم دین شهدا هستیم، علاوه بر رعایت قانون اساسی و التزام به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، باید برای اداره کشور برنامه داشته باشیم. “

این کاندیدای انتخابات گفت: لازم است مردم طعم شیرین حاکمیت اسلامی در چارچوب قانون اساسی را برای ایجاد تحول در نظام حاکمیت احساس کنند. شش اصل حکومتداری یعنی انصاف، مشارکت مردم در حکومت داری، پاسخگویی مسئولان، شفافیت، حاکمیت قانون و مبارزه با فساد باید مورد تاکید قرار گیرد.

ناظمی اردکانی گفت: در یک دولت مترقی و خدمتگزار دیپلماسی شرافتمندانه، مقتدر و پویا بدون وقفه اما با تلاش مضاعف و با اولویت کشورهای همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دولت تحول در نظام حکمرانی به گونه ای برنامه ریزی می شود که ایران از نظر ظرفیت های طبیعی و انسانی استفاده نشده در رتبه اول دنیا قرار نگیرد. رویکرد اقتصادی در دولت مترقی و خدمات گرا، توانمندسازی بخش خصوصی و تعاونی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است تا شاهد بیکاری جوانان نباشیم و اشتغال به گونه ای ایجاد شود که حقوق کافی برای زندگی خانواده تامین شود. .

وی تصریح کرد: دولت مترقی و خدمتگزار از هر نوع اشرافی گری دوری خواهد کرد تا رفتار مردم در ذات خود نهادینه شود و بتواند از کاهش فقر، رفع تبعیض و تبعیض جلوگیری کند.

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی در 9 اردیبهشت ماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود. رای گیری در 7 جولای انجام می شود.

انتهای پیام/