You are currently viewing لوازم جانبی موبایل ارزان را از کجا بخریم؟

لوازم جانبی موبایل ارزان را از کجا بخریم؟


کارایی، کیفیت و قیمت سه فاکتور مهم در هنگام انتخاب هستند لوازم جانبی تلفن همراه راندمان محصول و قدرت بالا در عملکرد و کاربردی بودن مهمترین معیار خرید اکثر مشتریان است. همچنین کیفیت گزینه بعدی در هنگام انتخاب این لوازم است.

استفاده از برخی لوازم جانبی آنقدر زیاد است که گاهی حتی در هنگام خرید گوشی موبایل می بینید که این لوازم در جعبه همراه موبایل موجود است. برخی از سرمایه گذاران در بازار موبایل به دلیل نیاز مصرف کنندگان به خرید لوازم جانبی موبایل تصمیم به واردات مستمر این دستگاه های کاربردی با مصرف بالا گرفتند.

یکی از مهم ترین مسائل خرید لوازم جانبی موبایل با کیفیت خوب و قیمت مناسب است

پایین ترین قیمت لوازم جانبی موبایل در بازار ایران

لوازم جانبی موبایل شامل هندزفری، کابل، مبدل برق، شارژر، پاوربانک، اسپیکر، گوشی، محافظ و شیشه و … می باشد. برای خرید ارزان لوازم جانبی موبایل در ایران باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. یکی از این معیارها اصل بودن محصول است. همانطور که محصولات تقلبی به مقدار زیاد در بازار به فروش می رسد. مانند شارژر یا عینک تقلبی و تقلبی. علاوه بر این، این لوازم جانبی بی کیفیت و تقلبی می تواند آسیب جدی به تلفن همراه شما وارد کند.

داشتن قیمت های بسیار بالا در هنگام فروش لوازم جانبی موبایل برای مصرف کنندگان خوشایند نخواهد بود. ازدیاد فروش کالاهای تقلبی در بازار باعث ضرر و زیان مشتریان نیز می شود. علاوه بر این، مشتریان به دلیل برخورد با محصولات تقلبی و نامعتبر راه حلی اندیشیده اند و ترجیح می دهند برای خرید لوازم جانبی با کیفیت به دنبال بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل در بازار باشند.

لوازم جانبی موبایل ارزان را از کجا بخریم؟

یکی از معروف ترین آرکیدهای ایران برای خرید لوازم جانبی موبایل، آرکید علاءالدین است. پاساژ علاءالدین اولین و بزرگترین مرکز خرید تلفن همراه و لوازم جانبی ایران است. این بازار امروزه بازار و مرجع موبایل در کشور است و اکثر برندهای مطرح در این پاساژ نمایندگی فعال دارند. به غیر از این بازار، بازار چارسو یکی از بزرگترین و مهم ترین مراکز خرید کالاهای دیجیتال است. البته، هر بازار خرید پررونقی یک همتای آنلاین دارد. چه پلتفرم های شبکه های اجتماعی باشد و چه سایت های فروش تخصصی. رسانه های اجتماعی نیز یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای فروش لوازم جانبی هستند.

برای خرید لوازم جانبی باید به مراکز فروش لوازم جانبی بزرگ مراجعه کنید که قیمت کمتری نسبت به جاهای دیگر دارند. البته قیمت نهایی لوازم جانبی برای کسانی که به صورت عمده خرید می کنند کمتر خواهد بود و می توانند کالای خریداری شده را با قیمت و سود بیشتری به فروش برسانند. اما نکته مهم این است که گاهی اوقات نیاز دارند لوازم جانبی مورد نظر خود را به سرعت تهیه کنند. بنابراین باید با یک مرکز عمده فروش لوازم جانبی با قابلیت تحویل سریع همکاری کنند. تنها مشکلی که اکثر فروشندگان لوازم جانبی با آن مواجه هستند، تنوع خواسته های مشتری است. برای رفع این نیازها باید تنوع لوازم جانبی را افزایش دهند تا مشتری دست خالی فروشگاه خود را ترک نکند. برای این منظور باید با تامین کنندگانی که تنوع بسیار بالایی دارند و به راحتی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه کنند همکاری کنند.

لیست لوازم جانبی موبایل

با بررسی انواع لوازم جانبی موبایل می توان به لیست لوازم جانبی موبایل نیز وارد شد.

در واقع لیست لوازم جانبی موبایل شامل تمامی لوازم جانبی است که هر کدام ما برای هدف خاصی از آنها استفاده می کنیم.

لوازم جانبی شارژ بخرید

با استفاده از یک سری لوازم جانبی موبایل، دیگر نگران کم شدن باتری و خاموش شدن گوشی خود نخواهیم بود. این دسته شامل لوازم جانبی است که ما برای شارژ تلفن همراه خود استفاده می کنیم و محصولاتی مانند پاوربانک، آداپتور شارژر و کابل شارژر در این دسته قرار می گیرند.

امروزه این دستگاه ها نه تنها برای گوشی های موبایل بلکه برای سایر دستگاه هایی که وارد بازار می شوند و برق خود را با این نوع شارژرها تامین می کنند نیز قابل استفاده هستند.

کابل شارژر موبایل یا کابل شارژ اصلی به باتری گوشی شما آسیب نمی رساند

یک کابل شارژر دستگاه همراه بخرید

انواع مختلف کابل های شارژ قیمت های متفاوتی برای گوشی شما دارند. این یک نگرانی بزرگ برای خریداران است. هنگام خرید کابل شارژر باید به وضعیت آن توجه کنید و مطمئن شوید که کابل مورد نظر ظرفیت شارژ گوشی موبایل شما را دارد. برای بررسی شرایط قیمت و یک کابل شارژر دستگاه همراه بخرید ابتدا باید روشن شود تا به باتری تلفن همراه شما آسیبی نرسد.

کیفیت شارژر بسیار بالاست و اکثر شارژرها واقعا عمر کوتاهی ندارند و می توانند سال ها کار کنند. اما برخی از شارژرها به دلیل تقلبی بودن باعث آسیب جدی به باتری موبایل شما می شوند و هزینه های بیشتری برای خریداران به همراه دارد. در بین شارژرهای موبایل سامسونگ در بازار ایران، شارژرهای تقلبی فراوانی وجود دارد که برای شناخت این مشکل باید به قیمت های موجود در بازار توجه کرد.

فروشگاه هایی که شارژرهای ارزان قیمت سامسونگ را در بازار عرضه می کنند به دو دسته تقسیم می شوند. فروشگاه هایی که شارژر اورجینال می فروشند و اصل هستند. این فروشگاه ها محصولات خود را با کمترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهند. اما دسته دوم فروشگاه هایی هستند که کالاهای قاچاق، تقلبی و نامرغوب می فروشند.

این فروشگاه ها محصولات تقلبی را با کمترین قیمت ممکن به مشتری می فروشند و مشتری از خرید بسیار ارزان آنها راضی است. در حالی که سرمایه خود را به باد داده است. بنابراین برای شناخت بهتر و تشخیص فروشگاه خوب از بد، باید علاوه بر قیمت، به اعتبار و مجوزهای قانونی فروشگاه نیز توجه کرد.

پاور بانک یا شارژر موبایل

حتما این روزها نام پاوربانک را شنیده اید. پاوربانک یک شارژر برقی قابل حمل است که می توانید انواع دستگاه های الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، دوربین های مدرن، برخی از بلندگوهای قابل حمل و حتی لپ تاپ، بلندگوهای بلوتوث قابل حمل، گوپرو، سیستم های GPS، پخش کننده های MP3 را از طریق آن شارژ کنید. به طور کلی، هر دستگاه قابل شارژ USB را می توان با آن شارژ کرد پاور بانک بخر البته شارژ شده است، توجه داشته باشید که باید پاوربانک را نیز شارژ کنید.

پاوربانک دارای ورودی مخصوص برای شارژ می باشد. در واقع پاوربانک مانند یک باتری گوشی بسیار قوی عمل می کند و می توانید تلفن همراه خود را به آن وصل کنید تا آن را شارژ کنید. طبق مدل خود، هر پاوربانک می تواند سایر دستگاه های الکترونیکی را یک یا چند بار به طور کامل شارژ کند. امروزه انواع پاور بانک ها با طرح ها، وزن ها و ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند. برخی از این دستگاه ها مستطیل شکل، کوچک، سبک و بسیار قدرتمند هستند و برخی دیگر فانتزی هستند و به شکل عروسکی و با قدرت کمتر ساخته می شوند.

هندزفری بلوتوث به شما کمک می کند در هنگام رانندگی از خطرات خود دور بمانید

خرید هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث دارای ویژگی های ساختاری قابل توجهی است، بنابراین بسیاری از افراد خرید هندزفری بلوتوث ، انتخاب می کنند باتری جداگانه در طراحی نمونه های بلوتوث هندزفری استفاده می شود. وجود باتری مجزا در هندزفری بی سیم امکان استفاده از این دستگاه را برای ساعات طولانی ممکن می سازد.

همچنین هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث، نیازی نیست نگران گره خوردن کابل هندزفری باشید. زیرا این هندزفری ها به لطف طراحی بی سیم خود راحتی بیشتری را در حین استفاده فراهم خواهند کرد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی هندزفری بلوتوث فعالیت می کنند. علاوه بر این، هر یک از این شرکت ها محصولات خود را با ویژگی های متفاوتی به فروش می رسانند. اما در بین برندهای بازار هندزفری، هندزفری شیائومی و اپل دو برند معتبر و مناسب برای خرید هندزفری هستند.

کارت های حافظه

اگر گوشی شما حافظه داخلی کمی دارد یا می خواهید حجم اطلاعاتی که در تلفن همراه خود ذخیره می کنید همیشه در دسترس شما باشد. کارت های حافظه به شما کمک خواهند کرد. این لوازم جانبی تلفن همراه نگرانی ما را در مورد پر شدن حافظه داخلی و کاهش سرعت گوشی برطرف کرد.

لوازم جانبی محافظ

لوازم جانبی محافظ را می توان جزو پرکاربردترین و شناخته شده ترین لوازم جانبی تلفن همراه برشمرد. اگر از شما خواسته شود که چند نمونه از لوازم جانبی موبایل را نام ببرید، بدون شک اولین چیزی که به ذهن می رسد قاب گوشی یا محافظ صفحه گوشی است.

لوازم جانبی محافظ به دلیل استفاده از آنها شاید مهمترین لوازم جانبی گوشی باشند زیرا از ضربه و شکستگی و نفوذ رطوبت به گوشی موبایل جلوگیری می کنند.

تنوع طرح و رنگ قاب گوشی نیز در نشان دادن سلیقه و استایل شخصی ما موثر است و همچنین از تکرار ظاهر گوشی و ایجاد حس یکنواختی در خانه ما جلوگیری می کند. به همین دلیل این نوع لوازم جانبی موبایل محبوب و پرطرفدار هستند.

کیف های گوشی

خرید قاب گوشی یکی از عواملی است که ظاهر گوشی موبایل را نشان می دهد. اما هدف از طراحی آن تنها زیبایی نیست، زیرا فریم گوشی یکی از مهم ترین عوامل در ارتقای امنیت دستگاه شماست. در نتیجه، قاب گوشی یکی از لوازم جانبی محبوب در همه دستگاه ها و تقریباً همه کسانی است که از تلفن همراه استفاده می کنند. آنها همچنین از مزایای این وسایل بهره مند می شوند.

محافظ و محافظ گوشی

به استحکام و دوام پوسته و بدنه بیرونی گوشی خود اعتماد نکنید، حتی اگر بادوام و مقاوم باشد. قاب موبایل یکی از مهم ترین اقلامی است که هنگام خرید گوشی باید خریداری کنید. خرید محافظ موبایل یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل است که می تواند پرکاربردترین لوازم جانبی باشد چرا که این محصول برای تمامی مدل های موبایل ساده یا هوشمند مورد نیاز است.

محافظ صفحه نمایش

با استفاده از محافظ صفحه از پرداخت هزینه های بالای تعویض ال سی دی لمسی در امان خواهید بود! چرا که با این تورم اقتصادی بالا، ال سی دی لمسی انواع برندها هر ماه نوسانات قیمت زیادی را تجربه می کنند و در صورت خرابی می تواند بیشتر از قیمت خرید یک گوشی موبایل کامل برای شما هزینه داشته باشد! در نتیجه استفاده از محافظ صفحه برای همه افراد به شدت توصیه می شود.

ابزارها یا ابزارهای کمکی

گجت ها یا ابزارهای کاربردی، جدا از کاربردی بودن، فقط می توانند برای فانتزی و تزیین گوشی مفید باشند. از جمله این دسته از لوازم جانبی موبایل می توان به پایه های نگهدارنده گوشی برای نصب در خودرو یا بند موبایل لوکس و غیره اشاره کرد.

در هنگام خرید به برند لوازم جانبی موبایل توجه کنید

با توجه به اینکه برندهای زیادی به فروش لوازم جانبی گوشی موبایل می پردازند، در هنگام خرید حتما به برندها و کشور سازنده آن ها توجه کنید. محصولات کشورهای مختلف کیفیت های متفاوتی دارند و با توجه به اینکه برخی از لوازم جانبی موبایل به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند و مورد تایید گمرک و نظارت دولت نیستند، ممکن است محصولات بی کیفیتی باشند.

به همین دلیل توصیه می شود به برند لوازم جانبی موبایل توجه کامل داشته باشید و در صورت امکان سعی کنید از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد استفاده کنید. یا از فروشنده کمک بخواهید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد. علاوه بر این می توانید به گارانتی کالا نیز توجه کنید و از محصولات با گارانتی استفاده و خرید کنید.

آخرین کلمه

در این مطلب اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی موبایل ارائه کرده ایم، توجه به نکات ذکر شده می تواند کمک زیادی به شما برای خریدی مطمئن کند.