قیمت گلکسی رینگ سامسونگ احتمالا بیشتر از ساعت های هوشمند این شرکت خواهد بود


سامسونگ برای اولین بار در فوریه گذشته حلقه کهکشان فاش شد در ماه های اخیر، با این حال، اطلاعات زیادی در مورد گوشی های تاشو، ساعت های هوشمند و هدفون های سامسونگ به بیرون درز کرده است، حلقه هوشمند این شرکت حذف شده است. اما امروز در گزارشی جدید از قیمت احتمالی این محصول مطلع شدیم.

قیمت حلقه گلکسی احتمالاً بالاتر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم

البته، حلقه گلکسی در چند ماه گذشته تیترهای زیادی را به خود اختصاص داده است و امروز با گمانه زنی هایی در مورد قیمت آن دوباره به اخبار بازگشته است. به نظر می‌رسد که قیمت پوشیدنی جدید و هیجان‌انگیز سامسونگ از برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار بیشتر خواهد بود، که مطمئناً می‌تواند تأثیر زیادی بر پذیرش مصرف‌کننده داشته باشد.

به گفته Yogesh Brar در X، انگشتر گلکسی سامسونگ که استاندارد را در بازار تعیین می کند، در حال حاضر 35000 روپیه برای بازار هند قیمت دارد که با در نظر گرفتن همه تفاوت های تعرفه ای و جغرافیایی، می توان قیمت آن را بین 300 تا 350 دلار تبدیل شدن به بازارهای جهانی بدتر از آن، افشاگر مورد نظر ظاهرا ب Android Authority گفت که خریداران این محصول در آمریکا باید علاوه بر پرداخت خود محصول پرداخت کنند مبلغ ماهانه “زیر 10 دلار” برای استفاده از حلقه هوشمند سامسونگ پرداخت کنید.

حلقه هوشمند اورا مهمترین رقیب کره ای در بازار است

همانطور که ممکن است برای دارندگان ساعت های هوشمند غیرعادی به نظر برسد، پرداخت هزینه برای ویژگی های اضافی ردیابی سلامت چیزی است که کاربران انجام می دهند انگشتر هوشمند اورا آنها قبلاً آن را پشت سر گذاشته اند. Aura احتمالاً سخت‌ترین رقیب مستقیمی است که سامسونگ با ورود به این بخش نوپای بازار پوشیدنی با آن روبرو خواهد شد. قیمت انگشتر هوشمند گفته شده 299 دلار و کاربران باید اشتراک ماهیانه 6 دلار را بپردازند.

اگر هر دو پیش بینی Brar محقق شود، به احتمال زیاد Galaxy Ring گرانتر از رقیب شناخته شده و نسبتا محبوب خود خواهد بود. این می تواند کار را برای سامسونگ کمی سخت کند. همچنین، هنوز مشخص نیست که سامسونگ چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد حلقه هوشمند شما برای متمایز کردن آن از Galaxy Watch 6. به عنوان مثال، ساعت کره ای از صفحه نمایش استفاده می کند و طیف وسیعی از ویژگی های نظارت بر سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد و در حال حاضر 300 دلار قیمت دارد.

گلکسی رینگ ممکن است در کنار سری گلکسی واچ 7 که دارای سه عضو خواهد بود، عرضه شود. یکی از آنها بدیهی است با طراحی جامد برای رقابت اپل واچ اولترا 2 و دیگری بسیار کمتر از 300 یا 350 دلار قیمت خواهد داشت.

قبل از اینکه بخواهید حلقه گلکسی را شکست خورده رد کنید، ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که یوگش برارار به اندازه ایوان بلاس یا استیو همرستافر در افشاگری مهارت ندارد. بنابراین حتی اگر در گذشته در مورد چند چیز درست گفته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که در مورد حلقه گلکسی اشتباه کرده باشد.

نظر شما در مورد حلقه هوشمند مورد انتظار سامسونگ چیست؟