You are currently viewing قیمت پیکسل 8a احتمالاً مشابه نسل قبل خواهد بود

قیمت پیکسل 8a احتمالاً مشابه نسل قبل خواهد بود


انتظار می رود که پیکسل 8a این در رویداد سالانه توسعه دهندگان Google I/O (از 25 می) رونمایی خواهد شد. تقریباً تمام اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند آینده گوگل به بیرون درز کرده است. خیلی وقت پیش پوسترهای تبلیغاتی این دستگاه لو رفته است. در حالی که دو هفته تا عرضه پیکسل 8a باقی مانده است، اطلاعات جدیدی از قیمت این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

نسخه پایه پیکسل 8a با قیمت 499 دلار در دسترس خواهد بود

افشاگر معروف Onleaks قیمت پیکسل 8a را به اشتراک گذاشت. پوسترهای تبلیغاتی این گوشی که چندی پیش به بیرون درز کرده بود، توجه را به این گوشی هوشمند آینده گوگل جلب کرده است. توجه کاربران به Pixel 8a جلب شد، زیرا این دستگاه موفق به دریافت 7 سال به روز رسانی سیستم عامل (به عنوان مثال. پیکسل 8 و 8 پرو) خواهد بود. دوربین این گوشی هوشمند دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند Best Take، Audio Magic Eraser و Night Sight در کنار قابلیت های دیگری مانند Live Translate و Circle to Search خواهد بود. Pixel 8a به استاندارد IP67 دست یافته است که نشان دهنده مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

پیکسل 8a

با وجود تمام این ویژگی ها و پیشرفت های قابل توجه، به نظر می رسد پیکسل 8a قیمتی مشابه نسل قبلی خواهد داشت. البته قبلاً گزارش شده بود که پیکسل 8a با قیمتی حدود 18 درصد گرانتر از نسل قبلی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. اما طبق گفته Onleaks، نسخه پایه پیکسل 8a (با 128 گیگابایت حافظه داخلی) با قیمت 499 دلار است تحویل داده شده. گفته می شود نسخه 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز دارد قیمت 559 دلار است در دسترس خواهد بود. این بدان معنی است که قیمت برابر است پیکسل 7a F. شایان ذکر است که این قیمت برای بازار ایالات متحده است و Pixel 8a احتمالا در مناطق دیگر با قیمت های متفاوت در دسترس خواهد بود.

گوگل دوربین Pixel 8a را به‌عنوان «AI-mazing» + ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل معرفی می‌کند

اگر این ادعا درست باشد و Pixel 8a با وجود تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی و ارتقاء صفحه نمایش، پردازنده و باتری با همان قیمت نسل قبلی عرضه شود. کاربران گوشی پیکسل قطعا از آن استقبال خواهند کرد. پسندیدن گیزموچینا این گوشی هوشمند میان رده آینده گوگل در رنگ های سبز نعنایی، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد Google Pixel 8a چیست؟