You are currently viewing قیمت دوچرخه هم پراید سال 96 بود!

قیمت دوچرخه هم پراید سال 96 بود!


شما می توانید آخرین قیمت پرفروش ترین دوچرخه ها را در این مطلب مشاهده کنید. با ما بمان.

شیوع ویروس کرونا در سال 2019 علاقه مردم را به دوچرخه سواری افزایش داد. این افزایش علاقه و در نتیجه افزایش تقاضای مردم به تدریج باعث کمبود دوچرخه در بازار شد. به همین دلیل، خرید دوچرخه این روزها به یک چالش پیچیده تبدیل شده است.

عدم عرضه دوچرخه در شهرها و موقعیت متفاوت مغازه های بزرگ شرایط متفاوتی را برای یک فرد جدید علاقه مند به دوچرخه سواری ایجاد کرد.

با این حال، با بهبود شرایط بیماری و گسترش واکسیناسیون، وضعیت بهتری حاکم شد و بسیاری از شرکت ها به تدریج به حالت عادی بازگشتند. اگر قصد دارید برای اولین بار به یک مغازه دوچرخه فروشی بروید یا به یک مغازه تخصصی مراجعه کنید، باید نکات مهمی را که در زیر به آنها اشاره می کنیم را در نظر داشته باشید.

در مرحله اول اطلاعات کافی در مورد نوع دوچرخه مورد نظر خود به دست آورید. شما می توانید بین جاده، کوه، شهر، هیبریدی یا ارگومتر یکی را انتخاب کنید. البته هر نوع دوچرخه برای اهداف خاصی مناسب است. از طرفی تناسب سایز دوچرخه با قد و اندام شما بسیار مهم است و نمی توان از آن غافل شد. دوچرخه باید کاملاً قابل تنظیم باشد و از هرگونه فشار یا ناراحتی در هنگام سواری جلوگیری کند.

در مرحله بعد مشخص کنید که می خواهید از دوچرخه برای چه کاری استفاده کنید. آیا برای تمرین و تناسب اندام است یا برای استفاده روزمره و رفت و آمد در شهر؟ این به شما کمک می کند تا بهترین نوع دوچرخه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

بررسی و مقایسه مشخصات فنی دوچرخه ها از قبیل نوع چرخ، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، سیستم دنده و سایر مشخصات فنی ضروری است. این ویژگی ها می توانند تاثیر زیادی بر عملکرد و کارایی دوچرخه داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که خدمات پس از فروش، پشتیبانی برای دوچرخه موجود است یا خیر. دوچرخه ها به مرور زمان نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و دسترسی به خدمات پس از فروش مهم است.

لوازم جانبی لازم مانند کلاه ایمنی، قفل دوچرخه و سیستم روشنایی را در نظر بگیرید و هزینه آنها را در بودجه خود لحاظ کنید.

با نگاهی به سایت های فروش آنلاین متوجه شدیم که دوچرخه هیبریدی جاینت 176 میلیون و 400 هزار تومان معادل قیمت خودرو پراید در سال 1395 قیمت گذاری شده است!

در جدول زیر قیمت جدید دوچرخه در بازار را مشاهده می کنید.

قیمت انواع دوچرخه در بازار

قیمت (تومان)

کالا

دوچرخه هیبریدی غول پیکر مدل TALON E+ 2 (29) COBALT BLUE سایز 29

128,890,000

دوچرخه ثابت Kettler RACER 9

93,000,000

دوچرخه کوهستان غول پیکر مدل Yukon 2 سایز 27.5

69,993,000

بیضوی مدل FE 44

55,641,480

دوچرخه بادی مدل ثابت Fw5000

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)