You are currently viewing فیلم ها و بازی های آخرالزمانی تا سال 2024

فیلم ها و بازی های آخرالزمانی تا سال 2024


دنیای فیلم ها و بازی ها دستخوش تغییرات زیادی شده است که یکی از جالب ترین این تغییرات فیلم ها و بازی های آخرالزمانی است. این فیلم ها و بازی ها که شاخه ای از فیلم های علمی تخیلی هستند جزو پرمخاطب ترین ها محسوب می شوند و مخاطبان خاص خود را دارند.

در واقع این فیلم ها به پایان زندگی، وجود بلایای زیاد، نابودی زمین و … می پردازند. و با حوادث اجتناب ناپذیر مقابله کنید. فیلم ها و بازی های زیادی منتشر شده است که بازماندگان را در جستجوی زندگی نشان می دهد. از بهترین فیلم ها و بازی های آخرالزمانی می توان به Arkady، Kingdom of the Planet of the Apes، سری بازی های Resident Evil، Horizon Zero Down، Forbidden West و … اشاره کرد.

بهترین فیلم های آخرالزمانی را برای شما آورده ایم

شرکت ها و شرکت های سازنده فیلم که در تلاش برای جذب مخاطب هستند، فیلم های علمی تخیلی زیادی را منتشر می کنند و در زیر به بهترین فیلم های آخرالزمانی موجود اشاره می کنیم.

آواتار

لذت تجربه فیلم آواتار نمی توان آن را برای هیچ مخاطبی انکار کرد و بی شک عنوان یکی از بهترین فیلم ها در عرصه فیلم های آخرالزمانی متعلق به این فیلم است. آواتار که جیمز کامرون تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، از بازیگران مطرح زیادی بهره برده است. نام این فیلم به بدنی اشاره دارد که در فضایی مربوط به قرن بیست و دوم تغییر ژنتیکی و دستکاری و فیلمبرداری شده است. در این فیلم، ذخایر و منابع زمین رو به اتمام است و گروهی از نظامیان، دانشمندان و… در حال تلاش برای مهار منابع انرژی پاندورا در ستاره آلفا قنطورس هستند.

نفس کشیدن

روزی بلای بزرگی رخ داد و همه پوشش گیاهی از بین رفت. این در حالی است که سطح اکسیژن به 5 درصد کاهش می یابد و در این شرایط نبردی در می گیرد. در واقع مردم به جای حل مشکل و حل این بحران به دنبال اکسیژن ساز هستند.

آرکادی

آکاردی را یکی از بهترین فیلم های آخرالزمان می دانند و این به خاطر داستان زیبای آن است. در این فیلم آینده ای نزدیک را می بینید که بخش بزرگی از مردم جهان در آن نابود شده اند. مردی به نام پل و دو پسرش زندگی عجیبی دارند. این افراد در طول روز زندگی آرامی دارند. اما هنگامی که شب فرا می رسد، آنها از موجودات وحشی که وجود دارند وحشت خواهند کرد. این موجودات هر انسان زنده ای را می بلعند و در کسری از ثانیه نابود می کنند.

پادشاهی سیاره میمون ها

Kingdom of the Planet of the Apes به کارگردانی وس بال توانست فروش بسیار بالایی را تجربه کند. در این فیلم میمون جوانی را می بینید که سفری هیجان انگیز را آغاز می کند. در همین حال، او را وادار می‌کنند تا همه چیزهایی که در گذشته به او آموزش داده شده را زیر سوال ببرد. هر انتخابی می تواند آینده میمون ها و انسان ها را تغییر دهد.

بهترین بازی های آخرالزمانی را به شما معرفی می کنیم

علاوه بر فیلم های سینمایی، بازی ها نیز توانسته اند جایگاه ویژه ای را در این سبک به خود اختصاص دهند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. در زیر به بهترین و لوکس ترین بازی های آخرالزمان اشاره می کنیم.

Basie The Last of Us

در بازی The last of us به سال 2013 می روید و قهرمان بازی که جول نام دارد با دخترش زندگی می کند. یک اپیدمی ویروسی شروع به گسترش کرده است و این مقدمه بازی است. پس از 20 سال، داستان بازی آغاز می شود و جواهر به عنوان یک قاچاقچی شروع به انجام کارهای مختلف می کند. در همین حین او به دنبال راهی برای فرار از گذشته می گردد و با دختری به نام الی آشنا می شود.

بازی Horizon zero down

این بازی توسط سونی در سال 2017 منتشر شده است.در واقع بازی Horizon Zero Down یکی از پرخطرترین اقدامات این کمپانی به حساب می آمد که توانسته مخاطبان را به سمت بازی جذب کند. در این بازی شما وارد یک ماجراجویی عجیب و جذاب می شوید که داستانی عمیق را ارائه می دهد. در بازی Horizon zero down می توانید چندین سبک را مشاهده کنید که به خوبی با هم ترکیب شده اند و یک بازی هیجان انگیز را می سازند. در این بازی اثری از تمدن فعلی نیست و قدم به هزاران سال آینده می گذارید. این تمدن توسط ربات های عجیب و غریب نابود شده و دختری که در داستان نقش آفرینی می کند نمی داند خانواده اش کجا هستند و اهل کجاست.

سری بازی های Resident Evil

این سری بازی در ژانر ترسناک و بقا، تیراندازی سوم شخص و تیراندازی اول شخص منتشر شده است که شامل چندین بازی اصلی و فرعی می باشد. در ایران این بازی با نام اقامتگاه شیطان نیز شناخته می شود که اولین بازی ارائه شده در ژانر وحشت و بقا محسوب می شود. در این بازی شما جهش های بیولوژیکی که از ویروس T رخ می دهد را مشاهده می کنید. در واقع این جهش می تواند مردگان را زنده کند و هیولاهای زیادی ایجاد کند. چندین زن و مرد وجود دارند که به فکر مبارزه با عواقب این ویروس هستند.

بازی غرب ممنوع

هیچ خلاقیت عجیبی در این بازی وجود ندارد و فقط مملو از مکانیک هایی است که در جای مناسب پیاده سازی شده اند. این مشکل توجه ها را به خود جلب کرد و زیبایی بازی Forbidden West را افزایش داد. در این بازی می توانید چندین مرحله جالب را پشت سر بگذارید و در دل داستان شیرجه بزنید که شور و اشتیاق زیادی برای بازیکن ایجاد می کند و می توانید با شخصیت های زیادی روبرو شوید.