You are currently viewing فیلم جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A35 + راه اندازی اولیه

فیلم جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A35 + راه اندازی اولیه


یکی از مدل های اقتصادی میان رده جدید سامسونگ برای سال 2024 را می توان گلکسی A35 دانست. این محصول که در بازار کشورمان با قیمتی حدود 14 میلیون تومان قابل خریداری است، می تواند انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A35 و ارائه اولیه آن را مشاهده می کنیم.

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A35

محتویات جعبه Samsung Galaxy A35

مانند از قاب باریک سامسونگ گلکسی A35 واضح است که محتوای زیادی ندارد. متأسفانه، مانند روند کلی سامسونگ، شارژر در جعبه ارائه نشده است. این امر علاوه بر نگرانی از خرید محصول اصلی، هزینه های اضافی را برای خریدار به همراه دارد. بنابراین در اینجا باید گفت که رقبای شیائومی دارای برتری هستند.

محتویات کامل جعبه گلکسی A35 را در تصویر بالا مشاهده می کنید. یکی کابل شارژر USB C به USB C این مهمترین چیزی است که به شما پیشنهاد می شود.

در ویدیوی زیر علاوه بر جعبه گشایی، شاهد معرفی اولیه گلکسی A35 نیز خواهیم بود و اولین نگاهی به محصول خواهیم داشت. این ویدیو را با هم ببینیم.

اگر فیلترشکن شما خاموش است، برای تماشای یک ویدیوی YouTube، آن را روشن کنید و این صفحه را بازخوانی کنید تا ویدیو در کادر پایین ظاهر شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

https://www.youtube.com/watch?v=Rv_ddc91cJ4را

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

🔷 همچنین در صورت عدم نمایش فیلد فوق با کلید فیلتر روشن این رابطه ✅ یک ضربه

تا اینجا، نظر شما در مورد Samsung Galaxy A35 چیست؟ ویدیوهای بیشتر برای بررسی این محصول در روزهای آینده و از طریق آن ترنجی برای شما پست خواهد شد.