You are currently viewing فلزیاب ارزان و قوی؛  آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟

فلزیاب ارزان و قوی؛ آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟



یک گنج یاب و طلایاب ارزان و قدرتمند می تواند برای تحقیق در مورد آثار با ارزش بسیار مهم باشد. تجهیزات فلزیاب شما می توانید از گزینه های ارزان تا بسیار گران قیمت را انتخاب کنید. اما طلایاب های فوق العاده ای طراحی و تحویل داده شده اند تا کار باکیفیت و با کمترین خطا را به شما ارائه دهند. بنابراین در این راهنما اطلاعات شما را در مورد دنیای فلزیاب های مقرون به صرفه و قدرتمند تکمیل خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا گنج یابی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

اولویت های خود را مشخص کنید

قبل از اینکه به سراغ مدل های خاص بروید ردیاب طلا یا یک گنج یاب ارزان و قدرتمند، بهتر است هدف خود را از خرید این دستگاه مشخص کنید. در زیر برخی از عوامل کلیدی برای در نظر گرفتن آورده شده است.

  • سطح تجربه: آیا شما یک مبتدی کامل در این تجارت هستید یا می خواهید تجربه خود را در این تجارت افزایش دهید؟ مدل های مبتدی سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهند. در حالی که شکارچی گنج و ردیاب های طلای پیشرفته گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند.
  • زمین: برای انتخاب یک فلزیاب ارزان و قدرتمند، باید در نظر داشته باشید که آیا در سواحل، پارک ها یا میادین معدن جستجو خواهید کرد. برای عملکرد بهینه طلایاب یا گنج یاب در زمین های مختلف، عملکردهای خاصی مورد نیاز است.
  • هدف از انتخاب یک گنج یاب ارزان و قوی: اگر به دنبال مصنوعات خاص، سکه یا جواهرات هستید، باید حالت های تشخیص این دستگاه ها را در اولویت قرار دهید. آنها به شناسایی انواع مختلف فلزات کمک می کنند.

نقطه تعادل در یک فلزیاب ارزان و قوی

به طور کلی نمی توان «ارزان» را با «قوی» در فلزیاب ها یکی دانست. با این حال، برخی از مدل های مقرون به صرفه ویژگی های شگفت انگیزی را ارائه می دهند. در زیر ویژگی هایی وجود دارد که می توانید از گنج یاب و ردیاب طلا انتظار ارزان و قوی:

  • عملکرد اصلی: یک ردیاب طلای ارزان و قدرتمند احتمالاً یک حالت جستجو، گزینه های تشخیص محدود و عمق تشخیص کمتری نسبت به مدل های پیشرفته دارد.
  • راحتی در استفاده: این شکارچی گنج به طور کلی برای مبتدیان مناسب هستند. زیرا اغلب وزن سبک و کنترل های بصری دارند و با حداقل تنظیمات کار می کنند.
  • عملکرد محترمانه: نباید ظرفیت این تجهیزات را دست کم بگیرید! در محدوده خود، آنها می توانند به طور شگفت انگیزی در یافتن گنج موثر باشند. به خصوص در محیط های کم تقاضا مانند پارک ها و سواحل.

برخی از انواع فلزیاب ارزان و قدرتمند

  • فلزیاب Garrett Ace (سری Garrett Ace 150, 250, 400): سری Garrett Ace تعادل خوبی بین ویژگی ها، عمق و سهولت استفاده فراهم می کند.
  • فلزیاب قدیمی Bounty Hunter Legacy (Legacy 1000, 2500, 3000 Series): یکی دیگر از انواع طلایاب های ارزان و قدرتمند، Bounty Hunter است که به راحتی در استفاده از آن مشهور است. سری Legacy حالت های جستجوی متعدد، گزینه های تشخیصی و عمق مناسب را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد.
  • ردیاب گنج و طلا Nokta Makro Simplex+: این دستگاه ردیاب طلا در بازه قیمتی خود ویژگی های چشمگیری دارد. مقاومت در برابر آب، حالت های تشخیص متعدد و شناسایی واضح بصری برای اهداف مختلف از جمله آنها هستند.
  • فلزیاب فیشر F22: این فلزیاب ارزان و قدرتمند این یک دستگاه ابتدایی با قابلیت های مناسب است. مانند وزن سبک، مقاومت در برابر آب و صفحه نمایش LCD بزرگ. این طلایاب نسبت به قیمت خود عمق و تشخیص هدف خوبی را ارائه می دهد.
  • فلزیاب و گنج یاب Alpha Sx7000 Plus: این محصول انحصاری شرکت AlphaDetector است که می تواند تا عمق 5 تا 8 متری نفوذ کند. برتری این گنج یاب نسبت به سایر رقبا، امکان اسکن 4 بعدی با نفوذ بالا و قابلیت تشخیص Just Gold است که در مقایسه با بهترین برندهای نقطه گذاری و اسکن دنیا، نتیجه کارایی مکرر است. این گنج یاب به همراه قیمت مقرون به صرفه.
  • فلزیاب Bounty Hunter Gold Digger: این ردیاب طلای ارزان و قدرتمند به راحتی مونتاژ می شود و برای یافتن سکه و جواهرات طراحی شده است.
  • ردیاب طلای Tesoro Compadre: این یک ابزار ساده و در عین حال موثر است. تعادل زمینی محکمی دارد و برای یافتن اهداف کوچک عالی است. همچنین آن را برای پارک ها و سواحل مناسب خواهید یافت.
  • فلزیاب فیشر F44: اگر به دنبال یک طلایاب همه کاره ارزان و قدرتمند در تمام شرایط آب و هوایی هستید، این دستگاه می تواند انتخاب خوبی باشد. شما آن را با ساختاری مستحکم، حالت‌های جستجوی متعدد و ایزوله‌سازی هدف عالی، مناسب برای کاربران مبتدی و با تجربه خریداری می‌کنید.
  • فلزیاب و طلایاب Teknetics Eurotek Pr: این تجهیزات عمق و تشخیص هدف خوبی دارد. عملکرد فلزیابی آنها قابل تنظیم است و در شرایط مختلف عملکرد خوبی دارند.
  • فلزیاب Garrett AT Pro: فلزیاب ارزان و قوی AT Pro را می توان در خشکی و آب استفاده کرد. با ویژگی هایی مانند اعلان صوتی، تشخیص دیفرانسیل و تراز دستی زمین.

نکاتی برای کار با یک گنج یاب و طلایاب ارزان و قدرتمند

با اينكه فلزیاب ممکن است بودجه‌ها تمام ویژگی‌های مدل‌های پیشرفته را نداشته باشند، اما راه‌هایی برای به حداکثر رساندن قابلیت‌های آن‌ها و افزایش شانس خود برای یافتن گنج وجود دارد. در زیر به چند تکنیک پیشرفته این کار اشاره می کنیم که بد نیست بدانید.

  • تراز زمین: این برای از بین بردن سیگنال های نادرست ناشی از خاک معدنی بسیار مهم است. با حالت های سطح زمین طلایاب و شکارچی گنج در مورد ارزان و قوی و نحوه تنظیم آنها برای مناطق مختلف بیاموزید.
  • روی یک ماشین نقطه‌گذاری خوب سرمایه‌گذاری کنید: وجود نقطه یاب مجزا به شما کمک می کند تا پس از دریافت سیگنال از فلزیاب، محل دقیق هدف را تعیین کنید. این باعث صرفه جویی در زمان و کاهش حفاری های غیر ضروری می شود.
  • انتخاب کویل: سیم پیچ های موجود در برخی از گنج یاب ها قابل تعویض هستند. یک سیم پیچ کوچکتر وضوح هدف بهتری را ارائه می دهد، اما یک سیم پیچ بزرگتر می تواند زمین بیشتری را پوشش دهد و به طور ایده آل به اهداف عمیق تری برسد.
  • تکنیک های تشخیصی پیشرفته ارزان و قدرتمند برای فلزیاب و گنج یاب: بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت دارای حالت های تشخیصی اولیه هستند. بنابراین بهتر است یاد بگیرید که چگونه از آنها به طور موثر برای محدود کردن جستجوی خود و نادیده گرفتن اهداف ناخواسته مانند فلزات استفاده کنید.

آخرین کلمه

در نتیجه، ممکن است دانستن سیگنال های هدف در یک گنج یاب ارزان و قوی ضرری نداشته باشد. بیشتر این ردیاب های طلا برای نشان دادن اهداف به صداهای صوتی متکی هستند. در زیر نحوه تفسیر آنها آورده شده است.

  • لحن بلند: معمولاً یک هدف کوچک و بسیار رسانا، مانند یک سکه یا جواهر را نشان می دهد.
  • ارتفاع پایین: این می تواند یک هدف بزرگتر، یک جسم آهنی یا سیگنالی از کانی سازی زمین باشد. حالت‌های تشخیصی دقیق در اینجا بسیار مهم هستند.
  • زنگ های نادرست یا شکسته: آنها اغلب نشان دهنده چندین هدف بسیار نزدیک هستند. سرعت حرکت را تنظیم کنید یا از قابلیت های تشخیص برای جداسازی هدف مورد نظر استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Nخرید و فروش فلزیاب طلایاب و گنج یاب و اطلاعاتی در مورد قیمت فلزیاب و طلایاب و گنج یاب شرکت های معروفی مانند گرت و آشکارسازهای OKM و Minelab و آشکارسازهای نقطه ای و فیشر به وب سایت شرکت متالورژی فلزیاب آلفا به آدرس https://alphafelezyab.com/لیست-قیمت-دتکتور-فلز/ نگاه کن
همچنین برای راهنمایی بهتر فلزیاب بخر و طلایاب و گنج یاب اصل با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
تلفن تماس: 09124732708