You are currently viewing فرمانده ارتش: به هر تجاوزی قوی تر از قبل پاسخ خواهیم داد

فرمانده ارتش: به هر تجاوزی قوی تر از قبل پاسخ خواهیم داد


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور یافتند. مرکز فرماندهی و کنترل عملیات ارتش، وعده صادق را مظهر وحدت و هم افزایی ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست.

فرمانده ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، همکاری ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان را شیرین کرد. انقلاب اسلامی و دشمنان بازدارنده ایران را غافلگیر کرد.

موسوی با تشکر از احادیث و تبریک این موفقیت و ظهور اراده ملت ایران در حضور فرمانده معظم کل قوا از طرف ستاد کل نیروهای مسلح که با برنامه ریزی شایسته و تکمیلی و مدیریت دقیق عملیات، اراده و تلاش رزمندگان اسلام را به سوی هدف هدایت و از مردم سرافراز راهنمایی و قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: درود بر دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از نقش همرزمان عزیز به ویژه سربازان نیروی دفاعی و هوایی و خانواده های محترم فرماندهان و سربازان که همواره موجب موفقیت نیروهای مسلح بوده اند صمیمانه قدردانی می کنم. نیروهایی که با تحمل سختی ها امکان پذیر است.

وی بر تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و نظارت بر عملیات ارتش برای اقدام تاکید کرد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، اما در جنگ اراده ها به هر تجاوزی بیشتر پاسخ خواهد داد. به زور از قبل .

موسوی همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سرافراز ایران، افزایش عزت و برای محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه، پیروزی نهایی و برای تسریع در انحطاط مختوم، رژیم کودک کش را از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/+