You are currently viewing عامل ها خرید هذا هاست شرکلی با نیاز کسب و کار

عامل ها خرید هذا هاست شرکلی با نیاز کسب و کار


هاست شاهلادی به یک پلتفرم میزبانی وب متصل است که خدماتی را به یک وب سایت ارائه می دهد که شامل: پذیرش، تأیید سفارشات، پردازش پرداخت، SSL، سبد خرید و غیره است. هاست های شرکلی زیدی بری کیں کے کے درد درد انتخاب و خرید هاست شرکی کیں این بستگی به حجم فروش، ترافیک، اندازه سایت، بودجه و تجربه دارد. אגר קאראן אסט טאנה אז סאיט שלגלי קוד קוד קוד קידים קידים، באיסאעוד באיד בידן. پس در پایان این پست با ما همراه باشید تا در نهایت وب سایت فروشگاهی را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کرده و از رقبای خود در کسب و کار خود جلوتر باشید.

کرا کیں هاست شرکلی پیک مهم است؟

فایل های کنم وب سایت شما باید در کایک شوند. در واقع، صاحبان وب سایت اجاره میزبانی را به شرکت ها می پردازند تا بتوانند محتوای وب سایت خود را در سرورهایی که به آنها دسترسی دارند حفظ کنند. اما پلن هی شرکت های کیں های کیں استکیں است. اگر بهترین هاست را برای کسب و کار خود انتخاب نکنید، ممکن است با مشکلات زیر مواجه شوید:

1. مشتریان سایت را ترک خواهند کرد

מא דר אספר עצים אני זינדה מי קינים امروزه 47 درصد از مصرف کنندگان منتظر سرعت بارگذاری صفحه هستند دو ثانیه یا کمتر بودن. جدا از تجربه مشتری، گوگل از سرعت سایت به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کند. به همین دلیل است که اگر موتورهای جستجو نتوانند وب سایت ها را به سرعت پیدا و فهرست کنند، به زمان بیشتری برای تولید نتایج نیاز دارند.

برای یافتن صفحات، گوگل سایت را در صفحه اصلی راه اندازی می کند. اگر سرعت بارگذاری سایت شما کم است، ممکن است صفحات شما در گوگل لیست نشوند. با این وصاف هذا شرکتی شرکتین بری شما شرکتی است ک می توادن کند کندی کے کے مد شما را کند. این شامل می شود افزایش ترافیک و عوامل دیگری مانند ذخیره سازی حافظه و شبکه های تحویل محتوا می توانند عملکرد سایت را مختل کنند.

ذخیره سازی داده ها در صفحات HTML بسیار کم است و مخاطبین را از پایگاه داده صفحات وب سریعتر حذف می کند. شبکه تحویل محتوا (CDN) گروه بزرگی از سرورها است که منابع وب سایت شما مانند تصاویر و فایل های رسانه ای را ذخیره می کنند و با هم کار می کنند تا زمان بارگذاری سایت شما را کاهش دهند. یک CDN که بازدیدکنندگان خودکار را به سروری نزدیک به موقعیت جغرافیایی خود هدایت می کند، زمان بارگذاری سریعتر را تضمین می کند.

2. مشتریان به سایت های آسیب پذیر دسترسی ندارند

اگرچه تقریباً همه می توانند یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنند، شما باید قبل از شروع کسب و کار خود اقدامات امنیتی مناسب را انجام دهید. امنیت در هر مرورگر متفاوت است و برخی از آنها ویژگی های امنیتی بیشتری را نسبت به سایرین ارائه می دهند. ماموریت Google Chrome حفظ امنیت کاربران در هنگام مرور وب است. این تم گوگل کروم را به محبوب ترین مرورگر تبدیل می کند.

اگر سایت شما با رمزگذاری HTTPS ایمن نیست، وقتی مخاطبان شما از Google Chrome استفاده می کنند، سایت شما به عنوان یک سایت امن شناخته می شود. اگر سایت شما با HTTPS رمزگذاری شده باشد، باعث افزایش اعتماد مصرف کننده به نوار URL می شود. رمزگذاری HTTPS یکی از لایه های امنیتی گواهینامه های SSL است که با نصب این گواهی، سطوح امنیتی مختلفی را برای سایت شما به ارمغان می آورد. گواهینامه‌های SSL فایل‌های کوچکی هستند که در سرور ذخیره می‌شوند و داده‌های منتقل شده بین رایانه شما و سرور وب‌سایت را رمزگذاری می‌کنند.

آنها همچنین یک امضای دیجیتال برای تأیید وب سایت مورد استفاده ارائه می دهند. علاوه بر این، تراکنش‌های کارت اعتباری برای امنیت انتقال داده ایده‌آل هستند و حتی برای مرور امن وب‌سایت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. اگر گواهی SSL ندارید، Google Chrome قبل از اینکه فرصتی برای مشاهده صفحه ای که می خواهند باز کنند به کاربران هشدار می دهد. علاوه بر این، گواهی SSL حتی سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد.

در حالی که برخی از صاحبان وب سایت از اضافه کردن گواهی SSL می ترسند، این کار گران یا پیچیده است، اما صاحب وب سایت رمزگذاری را بخشی از کار خود می داند. به روز نهائد سیت ​​شما می توادن یک کار تمام وکت به روز شرکتی که این کار را برای سایت شما انجام می دهد باید بتواند امنیت آن را بهبود بخشد و سرور خود را ایمن نگه دارد. اگر سایت شما هک شده باشد، تیم پشتیبانی شرکت باید بتواند مشکل را حل کند.

در ممتاز سرور با خرید سریوس های ما، گواهی SSL رایگان پیدا کردن اگر تصمیم به نصب گواهینامه های SSL برای افزایش امنیت و سرعت وب سایت خود دارید، می توانید به پست دیگری مراجعه کنید.

3. يك ساعت در تصفيه نوبودن وب سايت ميليون ها تومان اورد از دست كرد

اگر مشتریان شما نتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند، نمی توانند خرید کنند. میزان درآمدی که به دست می آورید بستگی به حجم فروش، ترافیک و تعداد افرادی دارد که تحت تاثیر خرید از شما قرار گرفته اند. طبق گفته Gremlin، آمازون 220318.80 دلار در دقیقه و 11082.00 دلار در دقیقه قیمت دارد. אגר אין אופשע קילי מעד העדע בדים תאסער בדי בר שומרת אנ ה בארע. این مشکل به خصوص برای سایت های بزرگ می تواند منجر به ورشکستگی شود.

گاهی اوقات، سایت های میزبان برای ساخت و نگهداری سایت خود، سایت خود را برای مدتی از دسترس خارج می کنند. با آیین که قطعی شده است سایت بری کسبو و کار شما خوب نیست اما کا کے کے کے کار شما هست اما

بوتسین محمول اختبار هاست شرکلی با نیاز شما

אגר קה משגע אשט יק פלן מקרון בחרון היניאם הי שמה רא קנדה עאמאע נד עציד אינדה אוב סאיט רא לדעת בא משכל רו בה מי שידה. شما می توانید هاست خود را در هر زمان تغییر دهید، اما انتقال سایت شما می تواند برای شما و مشتریانتان دردسر ایجاد کند. بهترین ایده این است که فروشگاهی بخرید که مناسب کسب و کار شما باشد و خیالتان را راحت کند. کرا کے بری کامبین هاست بری شما هاست میدی وب سایت از استبراس می شود کے کے کے کے کے کہ در رضاع با هم مرور می کنم را با هم مرور می کنم

1. امنیت

هنما المزيد شركتان هاي هوائز وب، تعليق بايد يكي از نگراني هاي شما به شما باشد. بسیاری از شرکت های هاستینگ ویژگی های امنیتی زیر را برای میزبانی کامل فروشگاه ارائه می دهند:

  • فیروال ها
  • گواهینامه های SSL
  • حفاظت از حمله DDoS
  • حريم خفيس نام دومن
  • محافظت در برابر ویروس

هك كردان يك تجراد بزور است. برخی از هکرها می خواهند وب سایت ها را برای سرگرمی نابود کنند. تعدادی از آنها اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری می کنند یا اطلاعاتی را از وب سایت جمع آوری می کنند. این امکان وجود دارد که کدی را به وب سایت خود اضافه کنید که ویروس را در رایانه بازدیدکنندگان شما پخش کند. אנה הא עבור מי עבור עבור שמע הא רא בדזנד יא המעה פאיל הי שחמה תא ברי ראחשיע אן ה אז שמה באגי קינד.

هر نوع کلاهبرداری در وب سایت شما می تواند فروشگاه و شهرت شما را در معرض خطر قرار دهد. یک شرکت هاستنگ باید اینون اقدامات حفاظتی از جمالة وردون در لیست بالا را دهد تا خیال شما را کند کند.

2. مطابقت با استانداردهای PCI DSS

وقتی حجم زیادی از اطلاعات شخصی، از جمله شماره کارت اعتباری خود دارید، کوچکترین اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. אגר פיקר מי קידים קה אינ אוקבע ברי שמא ני שמע באיד בגויים פים ה הא אפרטע הא רא הא רא כרדע קרדה אנד אנד. به عنوان مثال در سال 2019:

  • 139 میلیون حساب Canva در معرض تهدید هستند
  • 540 نفر از تحدیدة را فاش کرد کرد هی پیش تحریت فیس بوک ترکید
  • یک سرور ناامن 4 میلیارد رکورد اطلاعات شخصی را فاش کرد

90 درصد لاگین ها تقلبی هستند. فروشندگان ملزم به رعایت استانداردهای PCI DSS برای محافظت از اطلاعات مشتری هستند. هنگامی که به دنبال انتخاب و خرید بهترین هاست فروشگاهی مناسب برای کسب و کار خود هستید، اطمینان حاصل کنید که این شرکت هاست با استانداردهای PCI DSS مطابقت دارد تا دیگر نگران نباشید.

3. اندازه فایل

اگر وب سایت فروشگاهی دارید، احتمالاً یک وب سایت با عکس های مختلف دارید. البته شما نمی خواهید سایت بارگذاری شود و بارگذاری آن زمان زیادی را صرف کرده است، زیرا این موضوع باعث می شود که سایت کمتر بازدید شود. فیلم ها، تصاویر با وضوح بالا و فایل های PDF باعث کند شدن سایت می شوند. وب سایت ها شرکلی کدید به پهنای بند کافی بری برای همه فایل ها نیاز دارد. در کاکائو. بهینه سازی تصاویر ایادات من کند

4. پشتیبان گیری

ساخت و مدیریت یک فروشگاه آنلاین ممکن است آسان باشد، اما زمانی که با مشکلی روبرو می شوید، مشکل می شود. اگر وب سایت شما هک شده یا پس از به روز رسانی به درستی کار نمی کند، یک نسخه پشتیبان می تواند شما را نجات دهد. بدون پشتیبان گیری از سایت خود، می توانید اطلاعات مشتری را ارسال کرده، سفارش دهید و برای شما ارسال کنید.

شما باید از داه ها بخواهید نسخه پشتیبان آماده کردن این نسخه های پشتیبان باید به طور جداگانه در سرور ذخیره شوند و در صورت نیاز به بازیابی خود سایت، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین، می‌توانید میزبانی فروشگاهی را امتحان کنید که از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. در آن روست، نظام نیست آن کار را به روست عرض المزید دیدی

5. محدودیت های هاست

هنگامی که در حال بررسی فروشگاه هستید، باید مراقب باشید. অন্তে ম্র্যান ক্র্তি কিন কান ক্লন মা ে ক্বাদ্যা দারাদ্র দারা محدودیت هایی که ممکن است هنگام مقایسه برنامه های میزبانی با یکدیگر مقایسه شوند عبارتند از:

  • שלפיטי רעיקיני קע שמע מְּּרְם دان שְּׁשְַׁשְם קּשְשְַּׁן
  • فضای ذخیره سازی فایل محدود است
  • فقط تعداد کمی از وب سایت ها به صورت رایگان در دسترس هستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید برای هزینه های بهتر برای وب سایت خود هزینه اضافی بپردازید
  • حد در جولم فروش
  • در دسترس نبودن پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • در راست کاست از سردی پهنای بند، کارمزدهای بیش از حد سغین از شما دوزیوک کند.
  • گزینه های گزارش دهی ضعیف و تحلیل ضعیف
  • משלקים אופנים קרדן וב סאיט קוד בדון דנשן פאשעשע דעים

3 معیار انتخاب و انتخاب فروشگاه هاست

کرید هاست شرکلی روسکی می توادن کستو و دردسر جادی بری شما هدلاد بهده. از که تنزل که تصفیف وب سایت شما به هاستی دیگر می توادن دردرسر ساز بهدا، فیدین شرکتی هست که تفریدی بین بدونگ، نیازهای دانزی هی به سایت، نیازهای وپرشد و روش شما کند کند، همم است.

1. بودجه

یکی از بودجه های تعیین کننده و مهم این است که شما می توانید یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید. بنابراین مهم است که حتی اگر شرکت‌های میزبان بسته‌های رقابتی را از نظر شما ارائه می‌دهند، باید بدانید که با خرید هر طرح چه چیزی به دست می‌آورید تا تصمیم بگیرید که آیا واقعاً مقرون به صرفه هستند یا خیر. این بدان معنا نیست که هر چه هزینه بالاتر باشد، بهترین تجربه بیشتر به شما داده خواهد شد.

قبل از خرید فروشگاه خود، در مورد بودجه خود برای شرایط زیر تصمیم بگیرید:

  • طراحی وب سایت
  • برنامه نویسی و عملکرد
  • امنیت
  • میزبانی ماهانه
  • نگهداری
  • مجوز صادر شده
  • ایجاد برنامه سفارشی

2. چقدر تجربه دارید؟

اگر تجربه توسعه وب زیادی دارید، می توانید بدون توجه به حجم بودجه خود، هاست، پلتفرم و برنامه های خود را جداگانه خریداری کنید. بسته به نیاز شما، آن می توادن تیری بهیں اما دیر یا زود شکست خواهید خورد. کرا که واب سایت شما می توادن هاواس شما را از کسب و کار رایلتان ک فروش ترودو است.

اگر تجربه ای در زمینه توسعه وب دارید، باید به سوالات زیر پاسخ دهید. آیا می خواهید وب سایت خود را با بسیاری از ویژگی های غیر استاندارد شخصی سازی کنید؟ آیا کسب و کار غیر استانداردی دارید؟ آیا می توانید زمان و سرمایه لازم برای شخصی سازی سایت خود را بپردازید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، ممکن است بخواهید به دنبال پلتفرمی با بالاترین قابلیت ها باشید.

3. בה קה מיען מצער ניאעם עבור דאשת؟

ين سوال به دانش شما بر مي غردة اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید احتمالا به دنبال خرید ویترینی هستید که دارای رابط کاربری کاربر پسند و تیمی برای طراحی سایت، سئو و امنیت باشد که تمام کارها را به آنها بسپارید.

سرور برتر می تواند خدماتی را در زمینه سئو و طراحی سایت به شما ارائه دهد. همچنین سرور هاست شهلادی ممتز به شورت اوتومتیا از بکاپ می کیدر تا دیر نگیزیر از دست فردان دائه های خود. علاوه بر این سرور پریمیوم امکان چت آنلاین را نیز دارد و امنیت وب سایت شما به خوبی برای رفع نیاز مشتریان خود فراهم شده است.

منبع: bigcommerce.com