You are currently viewing ظرفیت باتری گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد: از 17 تا 22.5 میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد: از 17 تا 22.5 میلی آمپر ساعت


مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین محصول جدید سامسونگ، حلقه کهکشان، به انتشار رسمی خود بسیار نزدیک است. ما قبلا اطلاعات بیشتر با نزدیک شدن به رویداد رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد این حلقه هوشمند داریم بسته بندی نشده اطلاعات بیشتر در آینده درج خواهد شد. اخیراً گواهی FCC سامسونگ گلکسی رینگ و گلکسی زد فلیپ 6 ظرفیت باتری این دو گجت را نشان داده است که برای حلقه بسته به اندازه آن از 17 تا 22.5 میلی آمپر ساعت متغیر است.

ظرفیت باتری Samsung Galaxy Ring

گواهی FCC ظرفیت باتری گجت پوشیدنی آینده سامسونگ فاش شد. مانند ساعت های هوشمند این شرکت، ظرفیت باتری گلکسی رینگ نیز به اندازه آن بستگی دارد.

حلقه گلکسی در سایزهای 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 (استاندارد ایالات متحده) عرضه خواهد شد. سه مدل اول دارای باتری 17 میلی آمپر ساعتی، سایزهای 8 تا 11 دارای باتری 18.5 میلی آمپر ساعتی و سایز 12 دارای باتری 22.5 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. ظرفیت بزرگترین سایز حلقه (13) ذکر نشده است، اما می توان انتظار داشت که تقریباً به اندازه یک سایز 12 باشد.

ظرفیت باتری گلکسی رینگ

گلکسی رینگ محصول کوچکی است، بنابراین جای تعجب نیست که باتری های به کار رفته در آن نیز کوچک هستند. با این حال، انتظار می رود عمر باتری در همه اندازه ها یکسان باشد. یکی از مدیران سامسونگ MX قبلاً گفته بود که باتری گلکسی رینگ با یک بار شارژ می تواند تا 9 روز دوام بیاورد، اگرچه می توان انتظار داشت که در استفاده روزانه کمی کمتر از ادعاهای رسمی سامسونگ دوام بیاورد.

برای کسانی که نمی دانند چه اندازه انگشتری برای انگشتشان مناسب است، سامسونگ راه حلی دارد. این شرکت نمونه‌هایی از همه اندازه‌ها را با یک کیت اندازه‌گیری برای مشتریان ارسال می‌کند تا آنها بتوانند هر اندازه را امتحان کنند و ببینند کدام یک مناسب‌تر است.

معمولاً فرآیند خرید برای کسانی که از کیت اندازه گیری استفاده می کنند طولانی تر خواهد بود، بنابراین اگر حوصله ندارید، ممکن است بخواهید برای یافتن حلقه خود به روش های دیگری روی بیاورید، مانند پیچیدن یک نوار اندازه گیری نرم و انعطاف پذیر به دور انگشت خود.

ظرفیت باتری Galaxy Z Flip 6

Galaxy Z Flip 6 (با شماره مدل SM-F741U) نیز در پایگاه داده FCC مشاهده شده است که استفاده از باتری های دو سلولی با شماره مدل EB-BF741ABY و EB-BF742ABY را تأیید می کند. از سوی دیگر، لیست PSI ظرفیت باتری 1097 و 2790 میلی آمپر ساعتی را تایید می کند. بنابراین مجموع ظرفیت باتری نامی این گوشی تاشو 3887 میلی آمپر ساعت است که سامسونگ می تواند آن را با ظرفیت باتری معمولی 4000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کند.

برای یادآوری، گلکسی زد فلیپ 5 با باتری 3591 میلی آمپر ساعتی (971 میلی آمپر ساعت + 2620 میلی آمپر ساعت) عرضه می شود که این شرکت آن را به عنوان باتری 3700 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می کند.

نظر شما در مورد ظرفیت باتری Samsung Galaxy Ring و Galaxy Z Flip 6 چیست؟