You are currently viewing طراحی پیکسل 8a دوباره فاش شد

طراحی پیکسل 8a دوباره فاش شد


افشاگر معروف، ایوان بلاس در توییتر پست کرد پیکسل 8a به اشتراک گذاشته شده انتظار می رود این گوشی هوشمند آینده گوگل در رویداد Google I/O رونمایی شود. این رویداد برای می 2024 (اواسط می تا اواسط ژوئن) برنامه ریزی شده است.

رندرهای تبلیغاتی Pixel 8a جزئیات طراحی این گوشی را نشان می دهد

رندرهای تبلیغاتی منتشر شده تایید می کنند که این گوشی آینده گوگل در چهار رنگ در دسترس خواهد بود. این دستگاه در رنگ های آبی، سبز، مشکی و بژ روشن موجود است. قاب پشتی Pixel 8a روکش مات دارد. ماژول دوربین مشابه دیگر گوشی‌های پیکسل منتشر شده در سال‌های اخیر است و این طراحی چیزی شبیه به امضای گوگل است. دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در پشت Pixel 8a قرار دارند. خطوط آنتن روی قاب پیکسل 8a دیده می شود که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای فریم فلزی است.

رندرهای تبلیغاتی Pixel 8a

رندرهای تبلیغاتی Pixel 8a

در سمت چپ شیار سیم کارت را می بینیم. و در لبه سمت راست قاب دکمه پاور و تنظیم صدا قرار دارد. دوربین سلفی در یک سوراخ پانچ و در مرکز بالای نمایشگر دیده می شود. جدا از طراحی، مشخصات بسیاری از پیکسل 8a نیز به بیرون درز کرده است که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت.

نگاهی گذرا به مشخصات احتمالی Pixel 8a

انتظار می رود Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این اولین گوشی از سری Pixel a است که از نمایشگر نرخ به روز رسانی 120 هرتزی بهره می برد. تراشه تانسور G3 گوگل مسئول تامین قدرت پردازش لازم برای این گوشی آینده خواهد بود.

طراحی پیکسل 8a

انتظار می رود پیکسل 8a در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه شود. این گوشی هوشمند احتمالا دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط آداپتور 22.5 واتی شارژ می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی وجود ندارد. اما انتظار می رود که گوگل به زودی اطلاعات مربوط به Pixel 8a را منتشر کند.

قیمت Google Pixel 8a فاش شد: گران تر از نسل قبلی

نظر شما در مورد طراحی این گوشی هوشمند آینده گوگل چیست؟