You are currently viewing طراحی ساعت و هدفون جدید سامسونگ کاملا شبیه محصولات اپل خواهد بود!

طراحی ساعت و هدفون جدید سامسونگ کاملا شبیه محصولات اپل خواهد بود!


به نظر می رسد کره ای ها از عملکرد دپارتمان لوازم جانبی خود راضی نیستند و برای بهبود وضعیت به نتایج موفق رقیب دیرینه خود اپل چشم دوخته اند. از آنجایی که رندرهای گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا در کنار گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو منتشر شد، باید گفت که طراحی ساعت و هدفون جدید سامسونگ کاملاً شبیه به محصولات اپل خواهد بود!

محصولات جدید سامسونگ مشابه محصولات اپل خواهند بود

همانطور که مشخص است، این 2 ساعت هوشمند و 2 هدفون کره ای به همراه تلفن های تاشو جدید و گلکسی رینگ در رویداد 20 جولای 1403 رونمایی خواهند شد.

گلکسی واچ 7

در حالی که گلکسی واچ 7 این کاملا شبیه به زبان طراحی معمول محصولات سامسونگ است و نمایشگر دایره ای را ارائه می دهد، اما مدل گلکسی واچ اولترا به صورت کاملا واضح و مخصوصا با این رنگ و طرح بند; مانند اپل واچ اولترا.

گلکسی واچ اولترا

با این حال، هنوز یک صفحه نمایش دایره ای دارد که احتمالاً با یک شیشه یاقوت کبود سخت پوشانده شده است. همچنین بدن او تیتان و دارای 3 دکمه فیزیکی است. دکمه وسط شبیه به دکمه چرخشی اپل واچ است.

در زمینه هدفون اما تغییرات بسیار بیشتری وجود دارد. سامسونگ تصمیم گرفته است طراحی بدون حاشیه خود را کنار بگذارد و به سراغ طراحی بدون حاشیه برود. اگرچه از نظر طراحی، این محصولات لزوماً دقیقاً شبیه به ایرپادهای اپل نیستند، اما ساقه آنها باعث می شود که از فاصله دور بسیار شبیه به هم باشند.

Galaxy Buds 3 Pro

علاوه بر این، حتی کیس مدل پرو نیز شبیه ایرپادهای اپل است! مدل Pro دارای هدفون های سیلیکونی است که راحت تر در گوش قرار می گیرد. این دقیقاً مشابه AirPods Pro اپل است.

اما Galaxy Buds 3 دارای یک سری پلاستیک سخت با طراحی “نیمه باز” است. این دوباره شبیه به Apple AirPods 3 است!

طراحی ساقه Galaxy Buds 3

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ برای تغییر طراحی لوازم جانبی جدیدش چیست؟