You are currently viewing صفحه کلید جادویی جدید اپل با ترک پد بزرگتر و تعدادی کلید عملکردی معرفی شد

صفحه کلید جادویی جدید اپل با ترک پد بزرگتر و تعدادی کلید عملکردی معرفی شد


در طول این رویداد آزاد شو تمرکز بر افشای نسل جدید آیپد پرو و آیپد ایراپل مدل جدیدی از کیبورد جادویی را معرفی کرد که مجهز به یک ردیف کلیدهای عملکردی در بالای صفحه کلید و همچنین ترک پد بزرگتر است.

کیبورد جادویی جدید اپل

صفحه کلید جادویی جدید برای اپل آیپد مستقیماً برای نیازهای کاربران حرفه ای طراحی شده است. اکنون صفحه‌کلید نازک‌تر و سبک‌تر است، اما یک صفحه کلید و یک ردیف کلیدهای عملکردی نیز دارد.

مدل جدید Magic Keyboard ساختاری آلومینیومی دارد و البته اپل آن را باریکتر و سبکتر از قبل کرده و در عین حال دو ویژگی به آن اضافه کرده است.

کیبورد جادویی جدید اپل

ردیف عملکرد Magic Keyboard دسترسی سریع به کنترل‌های کلیدی مانند صدا و روشنایی، پخش/مکث و موارد دیگر را می‌دهد. حتی یک دکمه Escape وجود دارد.

اپل همچنین اندازه ترک پد Magic Keyboard را به میزان قابل توجهی افزایش داد و آن را پاسخگوتر کرد، با توجه به بیانیه مطبوعاتی، “با بازخورد لمسی”، ارتقای خوشایند نسبت به Magic Keyboard قبلی. در قسمت ترک‌پد، این صفحه‌کلید به یک تکیه‌گاه کف دست آلومینیومی مجهز است تا تجربه تایپ مانند مک را ارائه دهد.

کیبورد جادویی جدید امروز برای سفارش در دسترس است و ارسال آن از هفته آینده آغاز خواهد شد. قیمت این کیبورد همانند کیبورد جادویی قبلی است: 299 دلار برای آیپد پرو 11 اینچی و 349 دلار برای آیپد پرو 13 اینچی.

نظر شما درباره کیبورد جادویی جدید اپل با ویژگی های جدیدش چیست؟