You are currently viewing شهید رئیسی برای خدمت به رئیس جمهور جان خود را فدا کرد

شهید رئیسی برای خدمت به رئیس جمهور جان خود را فدا کرد


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، دانشگاهیان با برپایی مراسم عزاداری در دانشگاه های مختلف تهران به عزاداری رئیس جمهور مقتول می پردازند.

بر این اساس دانشگاهیان دانشگاه های تهران و علامه طباطبایی در سفر به تبریز با برپایی مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را گرامی داشتند.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با قرائت صلوات و ساخت تابوت یاد و خاطره رئیس فقید و هیئت همراه وی را زنده نگه داشتند.

این دانشجویان با قرائت بیانیه ای تاکید کردند: اندوه بزرگ ملت ایران و این حادثه ناگوار صفحه تلخی در تاریخ جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند. اما انقلاب ادامه دارد و ضایعات سوزان شهدای جاوید ما امید ما را برای ادامه این جهاد جاودانه زنده نگه می دارد. این شهادت افتخارآمیز ضربه محکمی بر دهان کسانی بود که شهید عزیزمان سید را محروم خطاب کردند تا اینکه سرانجام جان خود را فدای خدمت به رئیس جمهور کردند.

دانشگاهیان دانشگاه تهران نیز در مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه و اساتید دانشگاه درگذشت رئیس شهید را تسلیت گفتند. در این مراسم امیر عباسی و سعید حدادیان به تسبیح خوانی و نیایش پرداختند.

دانشجویان بسیجی این دانشگاه با صدور بیانیه ای در این خصوص تاکید کردند: هر چند ملت شریف ایران اسلامی برای خدمتگزاران خود عزادار است، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران نگران نباشند که وقفه ای در کار انجمن ایجاد نشود. کشور.

جنبش دانشجویی دانشگاه تهران به نمایندگی از آحاد جامعه که اکنون در سوگ رئیس جمهور خادم خود به سر می برند، از مسئولان ذیربط به ویژه نهادهای امنیتی و قوه قضائیه می خواهد که ابعاد دقیق این فاجعه، علل و جزئیات آن را در اطلاع رسانی اعلام کنند. مردم ایران به صورت واضح و فوری.

انتهای پیام