You are currently viewing سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima (Ghost of Tsushima) – حداقل و توصیه می شود

سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima (Ghost of Tsushima) – حداقل و توصیه می شود


روح سوشیما یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز است که در ابتدا برای پلی استیشن در سال 2020 منتشر شد، اما اخبار حاکی از آن است که در 16 می (27 مه 1403) امسال این بازی با قیمتی معادل 60 دلار برای تمامی کاربران پی سی بر روی سرویس استیم منتشر خواهد شد. برای کاربرانی که به بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه دارند می تواند بسیار لذت بخش باشد.

بنابراین، قبل از معرفی و در دسترس قرار دادن این بازی هیجان انگیز، بهتر است بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما قابلیت اجرا دارد یا خیر روح سوشیما می شود یا نه؟ در این مقاله، حداقل سیستم مورد نیاز را ذکر کرده ایم و برای رایانه شخصی که در پلتفرم Steam مشخص شده است، توصیه می کنیم. از سوی دیگر، ما به شما خواهیم گفت که چگونه سخت افزار رایانه خود را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را ارتقا دهید. با ما بمان.

بازی GHOST OF TSUSHIMA: نیازمندی های سخت افزاری

روح سوشیما این یکی از جدیدترین بازی هایی است که در روزهای آینده از سوی استودیو پلی استیشن برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. مانند سایر بازی های رایانه شخصی، این بازی نیز دارای برخی از الزامات سخت افزاری است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GHOST OF TSUSHIMA در ویندوز

  • نوع سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: پردازنده 64 بیتی Intel Core i3-7100 یا AMD Ryzen 3 1200
  • اندازه ی رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 از Intel یا AMD Radeon RX 5500 XT
  • ذخیره سازی: 75 گیگابایت نوع SSD

سخت افزار CPU Intel Core i3-7100 و GTX 960 GPU در سال 2015 و Ryzen 3 1200 و Radeon RX 5500 XT آنها در سال 2017 منتشر شدند. به گفته این شرکت، اگر چیزی شبیه به آنها دارید (از لحاظ قدرت)، می توانید بازی را با حداقل مشخصات روی رایانه شخصی خود اجرا کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که هارد دیسک شما از نوع آن است SSD و همچنین فضای کافی برای نصب دارد.

مشخصات پیشنهادی بازی Ghost of Tsushima PC

  • نوع سیستم عامل (OS): ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: پردازنده Intel Core i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600
  • اندازه ی رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 از Intel یا AMD Radeon RX 5600 XT
  • ذخیره سازی: 75 گیگابایت نوع SSD

تمامی کارت های گرافیک و سی پی یو های پیشنهادی در این بازی از سال 2018 عرضه شده اند و عملا می توانند بازی را با مشخصات کامپیوتری عالی اداره و اجرا کنند. بنابراین اگر در چند سال گذشته یک سیستم بازی خریداری کرده اید، احتمالاً می تواند با رایانه شخصی Ghost of Tsushima کار کند. (البته برای اطمینان باید مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید)

آیا می توان Ghost of Tsushima PC را در رایانه های مک بازی کرد؟

نه، بازی در کل PC Ghost of Tsushima این فقط برای رایانه های شخصی ویندوز (نسخه 10 و بالاتر) است. بنابراین، اگر از رایانه مک استفاده می کنید، نمی توانید چنین بازی را اجرا کنید.

برای نصب بازی Ghost of Tsushima PC پیکربندی رایانه شخصی خود را بررسی کنید

  • روی نوار وظیفه راست کلیک کنید و سپس روی گزینه ها کلیک کنید مدیر وظیفه انتخاب کنید.
  • از پنل آیکون سمت چپ بهره وری برای ورود به صفحه پروفایل کلیک کنید
  • اولین گزینه ای که با آن روبرو می شوید گزینه است پردازنده یا همون پردازنده روی آن کلیک کنید تا مشخصات آن را وارد کنید. در پانل سمت راست، مقابل عبارت پردازنده نام پردازنده خود را ببینید.
  • این بار روی گزینه حافظه به پنل سمت چپ بروید. این گزینه در واقع همان مشخصات است رم نشان می دهد. مشخصات آن را نیز مانند قبل بررسی کنید.
  • مورد بعدی مربوط به دیسک یا تبدیل به فضای ذخیره سازی در رایانه شما می شود. این بار نیز در قسمت اطلاعات هارد دیسک خود بر روی آن کلیک کنید ظرفیت کاوش کنید. توجه داشته باشید که اگر از چند هارد استفاده می کنید، روی سخت افزاری که قصد دارید بازی مورد نظر را روی آن نصب کنید، کلیک کنید.
  • GPU یا کارت گرافیک آخرین چیزی است که برای نصب بازی باید بررسی کنید. پس بر روی این گزینه کلیک کنید و در نهایت برعکس بنویسید پردازنده گرافیکی مشخصات ارائه شده در این مقاله را برآورده کنید.

آیا Ghost of Tsushima می تواند روی کامپیوتر جیبی من اجرا شود؟

در حال حاضر نمی توان به طور قطعی در مورد آن صحبت کرد PC Ghost of Tsushima چقدر خوب می تواند روی کنسول های قابل حمل مانند Steam Deck یا ROG Ally اجرا شود. زیرا ممکن است با سخت افزار کنسول موجود سازگار نباشد. بنابراین تا زمانی که بازی به صورت جهانی عرضه نشود، نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم.

برای اجرای بازی، سخت افزار کامپیوتر خود را تغییر دهید

اگر متوجه شده اید که سخت افزار رایانه شخصی شما قادر به اجرای بازی Ghost of Tsushima رایانه شخصی نیست، ممکن است وقت آن رسیده که رایانه شخصی خود را ارتقا دهید. مواردی مانند رم، هارد دیسک، پردازنده و کارت گرافیک، که به نظر می رسد همه آنها هنگام اجرای یک بازی رایانه شخصی بسیار مهم هستند.

از بازی Ghost of Tsushima در رایانه شخصی خود لذت ببرید

قطعا روح سوشیما این یکی از جالب ترین بازی های سامورایی چند سال اخیر است. یک بازی جذاب با مناظر بسیار زیبا به همراه گیم پلی با داستان جین ساکای که قصد دارد کشورش را در برابر مغول ها محافظت کند، می تواند بسیار لذت بخش باشد. بنابراین اگر به چنین بازی هایی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم قبل از انتشار کلی، پس از بررسی و ایمن سازی سخت افزار دستگاه خود، آن را از طریق پلتفرم استیم خریداری کنید.