You are currently viewing سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید

سومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، سومین روز ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور از ساعت 20 امروز شنبه آغاز شد.

در دو روز گذشته در مجموع 9 نفر شامل آقایان محمدرضا صباغیان، عباس مقتدایی، مصطفی کواکبیان، کدورعلی هاشمیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بیگوش، محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی با حضور در جلسه ثبت نام خود را تایید کردند. ستاد انتخابات .

در این دوره برخلاف دوره های قبلی از افرادی که شرایط لازم را نداشته باشند ثبت نام نخواهند شد.

رسولی نژاد در انتخابات ثبت نام کرد

سید احمد رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در سومین روز ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور رفت.

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی در 9 اردیبهشت ماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود. رای گیری در 8 جولای انجام خواهد شد.

پزشکان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند

مسعود مزیکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وحید هاگانیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

وحید هاگانیان فعال سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رسولی نژاد: خزانه خالی پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده ایم

سید احمد رسولی نژاد نماینده مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار تبلیغاتی من دولت خوب و اقتصاد خوب است. در عصر امروز نیازهای سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل جدیدی به خود گرفته است. در رابطه جدید، دولت باید سیاستمدار باشد و سیاست های کلی را تعیین کند و طبق قانون به بخش خصوصی برای افزایش تولید کمک کند.

وی افزود: ملت قهرمان و عزیز ایران در پایان دولت دوازدهم خزانه خالی و انبارهای خالی را فراموش نکرده است.

پزشکان: سیاست های ابلاغی مدیریت در کشور باید اجرا شود

مسعود بیزیکیان نماینده فعلی مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: کاری که ما و رهبران باید انجام دهیم، حرف جدید و راه جدیدی نیست. مشکل ما این است که خط مشی کلی ابلاغی مدیریت، قانون و برنامه را کنار می گذاریم و حرف خود را می زنیم. باید برای اهداف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی افزود: باید بپذیریم کسانی که در این مملکت هستند بر اساس توانایی خود پستی را اشغال کنند نه گروهی و جناحی. ما باید دنبال کسانی برویم که دانش، مهارت و تجربه دارند. این افراد ممکن است دوستان ما نباشند اما باید در راستای یک سیاست مشترک عمل کنیم.

هاگانیان: من با تصمیم شخصی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدم

وحید حقانیان فعال سیاسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امروز می خواهم در معرض دید شما ملت صبور و فهمیده قرار بگیرم و از هفتمین و آخرین لایه مغز بروم. سیستم به اولین و مهمترین پوسته

وی با تاکید بر اینکه با تصمیم شخصی خود را کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران معرفی می کنم، افزود: گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با در نظر گرفتن منافع کشورها مستلزم استفاده از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از توانمندی های مردم مادی و معنوی کشور است.

اسلامی: تا کنون 12 نفر در انتخابات ثبت نام کرده اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در دو روز گذشته 9 نفر به صورت رسمی در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند که از این تعداد 3 نفر امروز، 12 نفر ثبت نام خود را در ستاد انتخابات کشور تایید کردند.

خبر اضافه می شود…