You are currently viewing سه مجتمع تولیدی خاندوزی در سلفچگان افتتاح شد: رکورد سرمایه گذاری خارجی شکسته شد

سه مجتمع تولیدی خاندوزی در سلفچگان افتتاح شد: رکورد سرمایه گذاری خارجی شکسته شد


به گزارش بازار، صبح پنج شنبه در حاشیه سفر استانی حجت الاسلام رئیسی و تعدادی از اعضای دولت در استان قم با حضور سید احسان خاندوزی معاون سرمایه گذاری خارجی فخری، محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و جمعی از مدیران استانی منطقه کشف شد.
پروژه مجتمع تولیدی برهان تجارت حکیم با سرمایه گذاری 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای تولید مسواک و پروژه مجتمع تولیدی آف روشن آزما با سرمایه گذاری 175 میلیارد تومانی ریالی و سه میلیون یورویی سرمایه گذاری ارزی از کشور چین به منظور تولید کاغذ دیواری. سفارش داده شد.
مجتمع تولیدی “کیاکوم فارمد” نیز امروز افتتاح شد که با سرمایه گذاری 240 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای تولید لوازم بهداشتی احداث شد و برای 150 نفر اشتغال ایجاد کرد.
وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: با جذب بیش از پنج و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده در سال 1402، رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد و ما با جذب بیش از پنج و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شدیم. امیدواریم با رفع موانع در سال 1403 شاهد افزایش باشیم. بیایید آن عدد باشیم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)