You are currently viewing سری Redmi K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه می شود

سری Redmi K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه می شود


اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4، سری 15 شیائومی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که Redmi گوشی هوشمندی با تراشه پرچم‌دار آینده اسنپدراگون، اما با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر عرضه خواهد کرد. تاریخ انتشار هم اکنون سری ردمی K80 منقضی شده است.

سری Redmi K80 احتمالا در اوایل دسامبر عرضه می شود

به غیر از شیائومی، انتظار می‌رود که Redmi یک گوشی هوشمند اسنپدراگون 8 نسل 4 را نیز روانه بازار کند. ) .

Smart Pikachu را منتشر کنید

انتظار می رود که کوالکام تراشه نسل 4 اسنپدراگون 8 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی گوشی های هوشمند سری 15 شیائومی را نیز در همین ماه عرضه خواهد کرد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در ماه نوامبر شاهد عرضه سری Redmi K80 باشیم. گفته می شود Redmi K80 Pro دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 است اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره بردن از

این افشاکننده ادعا می کند که Redmi K80 و K80 Pro گوشی های مشابهی هستند Redmi K70 و K70 Pro آنها دارای صفحه نمایش با وضوح 2K خواهند بود. او فکر می کند امسال مانند سال گذشته شاهد ردمی K80E نخواهیم بود. گوشی هوشمند Redmi سال گذشته Redmi K70E دلیل دقیق این تصمیم شیائومی هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد این شرکت می‌خواهد سری Redmi K منحصر به گوشی‌های پریمیوم باشد.

سری Redmi K80 شیائومی با اسنپدراگون 8 نسل 4 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد سری Redmi K80 وجود ندارد. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، آن را با شما در Tranji به اشتراک خواهیم گذاشت.

نطر شما چی هست؟