You are currently viewing سری آیفون 17 بسیار نازک تر از نسل های قبلی خود خواهد بود

سری آیفون 17 بسیار نازک تر از نسل های قبلی خود خواهد بود


اپل با رونمایی از مدل های 11 و 13 اینچی M4 iPad Proاو مهارت های مهندسی خود را در سراسر جهان گسترش می دهد. ضخامت این دو قرص سه برابر بیشتر است 5.3 مایل متر و 5.1 میلی متر آنها را به نازک ترین محصولات در تاریخ این شرکت تبدیل کرده است. با این حال، به نظر می رسد اپل قصد ندارد پروژه «لاغری» خود را در اینجا متوقف کند، زیرا عرضه جدیدترین iPad Pro تنها آغاز راهبرد جدید این شرکت برای معرفی دستگاه هایی با طراحی شیک تر است. بر اساس گزارش های اخیر، آیفون 17 قرار است مثل برادران بزرگترش خیلی لاغر باشد.

در گزارش جدید اشاره ای نشده است که اپل چگونه کاستی های یک گوشی بسیار باریک تر را برطرف خواهد کرد.

من گزارش میدم wccftech اخیراً دیده ایم که اپل از فناوری هایی مانند مادربرد ساندویچ، باتری L شکل همچنین چندین راه دیگر برای صرفه جویی در فضا در آیفون شما وجود دارد. در آیفون 16 همچنین به نظر می‌رسد که کل سری دارای سلول‌های L خواهد بود و حتی مدل پایه نیز طراحی مشابهی دارد. به نظر می رسد این تغییرات بخشی از یک برنامه بلندمدت باشد. به گفته مارک آلمان، تحلیلگر و افشاگر محبوب اپل، اپل برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده دارد.

او اشاره می کند که آیفون 17 شاسی نازک تری خواهد داشت و این غول فناوری قصد دارد مدل های آینده تولید کند. مک بوک پرو و اپل واچ آن را شیک تر و باریک تر کنید. متأسفانه، گارمین مشکلات استفاده از شاسی نازک‌تر را توضیح نداده است، اما ما شاهد چند نکته منفی در نازکی iPad Pro M4 هستیم. با وجود استفاده از تک ستون دفاعی در مرکز بهبود استقامت، آیپد پرو 13 اینچی با نیروی نسبتا کمی از از وسط می شکندنسخه 11 اینچی نیز از همین مشکل رنج می برد، اگرچه به لطف اندازه کوچکتر، کمی بهتر عمل می کند.

طراحی باریک و خیره کننده آیپد پرو M4 13 اینچی

احتمالا اپل از یک سری فناوری های جدید در سری آیفون 17 برای کاهش ضخامت محصول استفاده خواهد کرد

از آنجایی که آیفون 17 دستگاه نازک تری خواهد بود، اگر اپل مراقب نباشد همان مشکلات درگ رخ خواهد داد. همچنین باید اشاره کنیم که شاسی نازکتر می تواند منجر به کاهش ظرفیت باتری شده و نصب یک سیستم خنک کننده مناسب را دشوار کند. خوشبختانه، گفته می شود که اپل راه حلی برای هر دوی این مشکلات دارد و آن استفاده از آن است سلولی با چگالی انرژی بالاتر این روی آیفون 16 پرو مکس است. همچنین اپل در حال بررسی استسیستم حرارتی گرافن» برای رفع مشکلات گرمای بیش از حد برای نسخه های آینده آیفون است.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل همه این تغییرات را اجرا کند و هدف اصلی این شرکت ممکن است صرفاً معرفی محصولات نازک تری باشد که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند، اما در عمل مشکل دارند. پس با این اوصاف، بهتر است با کمی تردید به صحبت های آلمانی نگاه کنیم. اگرچه رونمایی گارمین بسیار قابل اعتماد و تثبیت شده است، اما هنوز زمان زیادی تا رونمایی از سری آیفون 17 باقی مانده است و ممکن است تصمیمات در مورد این گوشی ها تغییر کند.

نطر شما چی هست؟ آیا با این راه حل اپل امکان پذیر است، حافظه های آیفون 6 برای کاربران زندگی کنید؟