You are currently viewing سردار فدوی: قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفتیم

سردار فدوی: قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفتیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در روستای مقاومت اراک با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اعلام کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار حکومت اسلامی با حمایت مردم است و این مایه افتخار است. . برای استان مرکزی که زادگاه ایشان است و مردم استان می توانند از این پشتوانه بزرگ در همه امور استفاده کنند که جلوه ای از حضور و ظهور جبهه حق است. آنها باید پیشگام باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه مردم سالاری دینی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی می داند و بیان می کند: یکی از مظاهر تأسیس نهاد انتخاباتی امام راحل این بود که مردم در 21 فروردین به مردم آری گفتند. یک جمهوری اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری، مردم باید در سایه همفکری و همدلی که با شهادت رئیس جمهور مقتول و سایر شهدای سر کار شکل گرفته، حضور پرشور و هوشمندانه داشته باشند.

فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این 45 سال نشان دادند که تا آخر عمر با انقلاب بودند، ادامه داد: وقتی به وظیفه خود عمل کردیم وعده خدا نیز محقق می شود و شرط تحقق وعده خدا این است که ما سخت کار می کنیم و باید برای خدا تلاش کنیم و کار خدا همیشه این است که از همه داشته هایمان دست بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر جهان است، افزود: دشمنان از اول انقلاب به دنبال شکست این نظام بودند و هر کاری از دستشان بر می‌آمد انجام دادند اما با اعتماد به این نظام به هدف خود نرسیدند. خدا و حکمت ملت و شاهدیم که امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت می شناسند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حامیان بی شماری چون شهدا داریم که هر کدام می توانند توطئه های بیشماری را از بین ببرند، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل رسیده و در دست است. صاحب، حضرت صاحب الزمان (عج) رستگار شد در حالی که دشمنان با عمل خود بر مشکلات ما افزودند.

فدوی ادامه داد: سال هاست که جبهه حق طلبانه انقلاب اسلامی در حال شکست دادن جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ است. دشمنان دیگر قدرت محاسبه ندارند و همیشه با شکست مواجه بوده اند اما همچنان به دنبال اعمال شیطانی خود هستند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و صحنه های مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی، گفت: شیاطین و شیاطین در دنیا سعی می کنند حضور حداقلی در پای صندوق های رای داشته باشند چرا که دشمن از حضور مردم به شدت می ترسد. مردم، پس باید هوشیار باشیم که هدف دشمن محقق نشود

فدوی ادامه داد: سپاه پاسداران به برکت ائمه انقلاب در هر عرصه ای که انقلاب و نظام نیاز داشت خدمت کرد. سپاه پاسداران در انجام وظایف خود سخت و خستگی ناپذیر تلاش می کند و در این راه شهدا و جانبازان زیادی تقدیم کرده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمات روح الله فرمانده سابق سپاه اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در برخی حوزه ها از جمله اقامتگاه های اسلامی رتبه برتر کشور را دارد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان از تلاش و پشتکار افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان دارد.

انتهای پیام/711/.