You are currently viewing سربازان سپاه در زمینه خودیاری و کمک های دیگر آموزش دیده اند

سربازان سپاه در زمینه خودیاری و کمک های دیگر آموزش دیده اند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آغاز به کار سومین دوره مسابقات نیروی زمینی سپاه 'شمس 3' اظهار داشت: ابتدا شهادت شهیدان را تسلیت می گویم. آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم و همراهانشان در حادثه بالگرد. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: راه پیشرفت برای این کشور باقی است و باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: از این رو در این راستا سال هاست در سلامت نیروی زمینی سپاه با توجه به موضوع چرخه امداد و نجات مربوط به پزشکی رزمی در دستور کار قرار داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما یکی از نیروهای مسلح در دنیا هستیم که جنگ و بحران های مختلفی را تجربه کرده ایم، ادامه داد: در چرخه پزشکی رزمی بحث فرآوری، امداد، حمل و نقل و سلامت مطرح است. رزمندگان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و امروزه ارتش‌های دنیا روی آن متمرکز شده‌اند و همراه با ارتش‌ها، نیروهای امدادی و امدادی نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: بهداری نیروی زمینی سپاه هم تجربه و هم تحقیقات خوبی در حوزه پزشکی رزمی دارد و آموزش های جامعی را برای یگان های ما انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از رزمندگان نیروی زمینی سپاه دوره های آموزشی پزشکی و توانبخشی را گذرانده اند و توانایی خودیاری جدی و امدادی دیگر را دارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: علاوه بر تجهیز یگان ها به تجهیزات و امکانات پزشکی رزمی، نکته مهم دیگر این است که از طریق آموزش و آموزش اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: کاری که امروز در استان آذربایجان شرقی و در تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه انجام می دهیم مسابقه ای برای ارتقای سطح توان رزمندگان است.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه سومین دوره مسابقات پزشکی رزمی با نام شمس 3 بین 6 یگان زرهی سپاه برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات با هدف مشاهده توان میدانی یگان ها و آمادگی نیروهای رزمی برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم در غرب آسیا و حتی در نقاط قابل توجهی از جهان، سلامت نیروهای مسلح کشورمان، توانمندی و تجربه بسیار خوبی را ایجاد کرده است تا در صورت نیاز به رزمندگانمان در صحنه نبرد کمک کنیم.

انتهای پیام/